Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

vote na mapy


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Marcinek

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:112
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.10.2011 22:34

Witam .
szukam pluginu na vote mapy
1.De_nuke
2. De_dust2


glos zwyklego gracza liczy sie pojedynczo a glos admina lub vipa liczy sie podwojnie
z gory dzięki za pomoc

#2 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1666
Godlike

  • Postów:2496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 24.10.2011 23:00

tylko na te 2 mapy czy caly system?
  • +
  • -
  • 0

#3 Dudek1921

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:86
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Czestochowa
Offline

Napisano 24.10.2011 23:14

Masz tutaj http://amxx.pl/topic...arzadzania-map/ to niejest tylko na te 2 mapy , wydaje mi sie ze niema takiego :cfaniak: , jezeli chcesz zeby tylko t 2 mapy były to jak masz cstrike/mapcycle.txt ,to tam wpisz tylko nazwy tych 2 map i tylko te 2 mapki beda dostepne w vote dla graczy , oczywiscie jest tak ze admin ma wiekszy głos itp. co do vipa musisz sobie ustawic samemu w sma falge vipa dodac tam , jak neibedziesz umiał to napisz to ci ktos napisze , albo ja :)
  • +
  • -
  • 0

#4 Marcinek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:112
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.10.2011 23:16

tylko na te 2

i na say-u pokazuje po glosie admina "Twoj glos liczy sie podwojnie" cos w tym stylu

#5 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1666
Godlike

  • Postów:2496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 24.10.2011 23:37

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

new const gNazwaPluginu[] = "Glosowanie";
new const gWersjaPluginu[] = "1.0";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";

new wybor[3], admin[2], pCvarAdminGlos, gPcvarFlagaAdmina, gPcvarFlagaAdminazLitera[32];

#define UPRAWNIENIA ADMIN_RESERVATION

public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
register_logevent("Poczatek_Mapy", 2, "1=Game_Commencing")
register_event("TextMsg", "Restart_Rund", "a", "2&Game_will_restart_in");

pCvarAdminGlos = register_cvar("glosowanie_admin_waga", "2"); // 1 glos admina = 2 glosy gracz, mozna zmienic na wiecej
gPcvarFlagaAdmina = register_cvar("glosowanie_admin_flaga", "y");

get_pcvar_string(gPcvarFlagaAdmina, gPcvarFlagaAdminazLitera, sizeof(gPcvarFlagaAdminazLitera)-1);
}

public Poczatek_Mapy()
{
set_task(30.0, "glosowanie");
}

public Restart_Rund()
{
set_task(30.0, "glosowanie");
}

public glosowanie(id)
{
new menu = menu_create("\rCzy ma byc wlaczone Auto BH?", "glosowanie_wybor")
menu_additem(menu, "\wTak", "1", 0)
menu_additem(menu, "\yNie", "2", 0)
menu_addblank(menu, 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)

new players[32], inum
get_players(players, inum, "ch")
for(new i = 0; i < inum; i++)
{
menu_display(players[i], menu, 0)
}

set_task(30.0, "zakoncz_glosowanie")

wybor[1] = wybor[2] = admin[1] = 0

return 1
}

public glosowanie_wybor(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_cancel(id)
return PLUGIN_HANDLED
}

new data[6], name[32]
new access, callback

menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 5, _, _, callback)

new key = str_to_num(data)
get_user_name(id, name, 31)


switch (key)
{
case 1:
{
set_hudmessage(42, 127, 255, -1.0, 0.25, 3, 6.0, 12.0, 0.2, 0.4, 2)
show_hudmessage(id, "Oddales Glos na mape^n^nde_nuke^nDziekujemy !");
}
case 2:
{
set_hudmessage(42, 127, 255, -1.0, 0.25, 3, 6.0, 12.0, 0.2, 0.4, 2)
show_hudmessage(id, "Oddales Glos na mape^n^nde_dust2^nDziekujemy !");
}
}

new AdminGlos = get_pcvar_num(pCvarAdminGlos);
if (AdminGlos > 1 && has_flag(id, gPcvarFlagaAdminazLitera))
{
wybor[key] += AdminGlos;
++admin[1];
set_hudmessage(0, 146, 24, -1.0, 0.25, 3, 6.0, 12.0, 0.2, 0.4, 3)
show_hudmessage(id, "Twoj Glos liczy sie jak %d glosow gracza :)", AdminGlos)
}
else
{
++wybor[key]
}

menu_cancel(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

public zakoncz_glosowanie(id)
{
new ile = wybor[1]+wybor[2]

set_hudmessage(255, 170, 0, -1.0, 0.25, 1, 6.0, 12.0, 0.2, 0.4, 1)

if(wybor[1] > wybor[2])
{
show_hudmessage(id, "Glosowanie Zakonczone !^n^nGracze wybrali mapke: de_nuke^nIlosc glosow na Tak: %d^nIlosc Glosow na Nie: %d^nW Sumie Glosow: %d^nGlosow Vipow: %d", wybor[1], wybor[2], ile, admin[1])

}
else if(wybor[2] > wybor[1])
{
show_hudmessage(id, "Glosowanie Zakonczone !^n^nGracze wybrali mapke: de_dust2^nIlosc glosow na Tak: %d^nIlosc Glosow na Nie: %d^nW Sumie Glosow: %d^nGlosow Vipow: %d", wybor[2], wybor[1], ile, admin[1])
}
}


nie testowane, potem hudmessage moge ci zrobic na colorchat badz zwykly, jak sa bledy pisz tu, jutro zobacze w temacie
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych