←  Gotowe funkcje

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Gracze moga podnosić broń/ nie mogą podnos...

  • +
  • -
FakeNick's Photo FakeNick 23.01.2009




#include <amxmodx>

#include <hamsandwich>



//Pcvary

new pcvar_weapon



//Informacja o wersji

new const VERSION[] = "1.0"



public plugin_init()

{

	register_plugin("No weapon", VERSION, "FakeNick")

	

	//Rejestrujemy cvara

	pcvar_weapon = register_cvar("no_weapon","0")

	

	//Rejestrujemy touch'a dla danych byt'ow

	RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "fw_TouchWeapon")

	RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "fw_TouchWeapon")

	RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "fw_TouchWeapon")

}

public fw_TouchWeapon(weapon,id)

{

	//To nie gracz dotknal broni

	if (!is_user_connected(id))

		return HAM_IGNORED;

	

	//Sprawdzamy ustawienia cvara

	switch(get_pcvar_num(pcvar_weapon))

	{

		case 0 : return HAM_IGNORED;  // Wszyscy moga podnosic bron

		

		case 1 : // Tylko CT moga podnosic bron

		{

			if(get_user_team(id) == 1)

				return HAM_SUPERCEDE;

		}

		

		case 2 : // Tylko TT moga podnosic bron

		{

			if(get_user_team(id) == 2)

				return HAM_SUPERCEDE;

		}

		

		case 3 : return HAM_SUPERCEDE ; // Nikt nie moze podnosic broni

	}

	

	return HAM_IGNORED;

}
Quote

Gość_deLL_* 06.05.2010

Jak zrobić, jeśli broń to C4 to może podnieść ?
Quote

  • +
  • -
R3X's Photo R3X 06.05.2010

możesz sprawdzić czy byt 'weapon' ma model paki

if (!is_user_connected(id))
	return HAM_IGNORED;

if(!pev_valid(weapon))
	return HAM_IGNORED;
new szModel[64];
pev(weapon, pev_model, szModel, 63);
if(equal(szModel[7], "weapon_c4.mdl"))
	return HAM_IGNORED;

jakoś tak to leciało
Quote

Veeq's Photo Veeq 07.05.2010

jak zrobić, aby nie mogli podnosić danej broni np : tarczy ?
Quote

Gość_deLL_* 08.05.2010

Jakoś tak:

public fw_TouchWeapon(weapon, id)
{

if (!is_user_connected(id))
return HAM_IGNORED;

new szModel[64];
pev(weapon, pev_model, szModel, 63);

if(contain(szModel, "weapon_shield"))
return HAM_SUPERCEDE;

return HAM_IGNORED;
}
Quote

  • +
  • -
Vertricus's Photo Vertricus 08.05.2010

RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "fw_TouchWeaponS")

public fw_TouchWeaponS(weapon,id)
{
if (!is_user_alive(id))
return HAM_IGNORED;

return HAM_SUPERCEDE
}

Powinno działać o ile shield'em nie może być "weaponbox", "armoury_entity" jeśli może zrób jak kolega wyżej
Quote

  • +
  • -
Fixxor's Photo Fixxor 08.05.2010

Plugin dobry m.in na Deathruna (DR) żeby TT nie mogło podnosić a CT tak :)
Bo tak to TT zawsze wchodzili do tj. gun rooma i brali sobie broń i kampili na CT i na marne męczenie było przejścia mapy ;P

Taka historyjka ;P
Quote