http://www.przeklej....ma-0033jm9uobq4
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Problem ze statystykami
Temat rozp.
krzywy92
, 24.10.2011 17:44
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 24.10.2011 17:44
witam mam problem z nowymi statystykami by kario. dodalem wszystko jak trzeba i nie chce sie skompilowac dodaje zalacznik i jesli ktos moze to niech cos poprawi czy niewiem bardzo mi zalezy zeby to dzialalo.
http://www.przeklej....ma-0033jm9uobq4
http://www.przeklej....ma-0033jm9uobq4
#2
Napisano 25.10.2011 21:06
A możesz mi powiedzieć jakie statystyki dawałeś ??
#3
Napisano 27.10.2011 17:26
http://amxx.pl/topic...wych-statystyk/
i te:
Regeneracja HP - co x sekund dostajesz (punkty tej statystyki/y = HP)
Spoiler
Do public plugin_init() :
register_think("Regeneracja", "RegeneracjaThink");
LeczacyBot();
Na dół sma :
LeczacyBot()
{
new Bot = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"));
if (Bot)
{
set_pev(Bot, pev_classname, "Regeneracja");
dllfunc(DLLFunc_Spawn, Bot);
set_pev(Bot, pev_nextthink, get_gametime() + 5.0);
}
}
public RegeneracjaThink(Bot)
{
new iPlayers[32], iNum, id;
get_players(iPlayers, iNum);
for(new i; i<iNum; i++)
{
id = iPlayers[i];
if (!is_user_alive(id)) continue;
if (ZMIENNA_TEJ_STATYSTYKI[id]>0)
change_health(id,ZMIENNA_TEJ_STATYSTYKI[id]/Y,0,"");
}
set_pev(Bot, pev_nextthink, get_gametime() + X.0);
}
ZMIENNA_TEJ_STATYSTYKI[id] - myślę że logiczne...przykładowo może być:
player_regeneracja[id]Y - co ile punktów ZMIENNA_TEJ_STATYSTYKI[id] ma dodawać HP...przykładowo gdy wpiszemy tam 5 to gdy będziemy mieć 5 punktów danych w tą statystyką będzie dodawało nam co Y sekund 1 HP , 10 punktów - 2 HP co Y sekund itd...
X - co ile sekund.
# refresh
i te:
Regeneracja HP - co x sekund dostajesz (punkty tej statystyki/y = HP)
Spoiler
Do public plugin_init() :
register_think("Regeneracja", "RegeneracjaThink");
LeczacyBot();
Na dół sma :
LeczacyBot()
{
new Bot = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"));
if (Bot)
{
set_pev(Bot, pev_classname, "Regeneracja");
dllfunc(DLLFunc_Spawn, Bot);
set_pev(Bot, pev_nextthink, get_gametime() + 5.0);
}
}
public RegeneracjaThink(Bot)
{
new iPlayers[32], iNum, id;
get_players(iPlayers, iNum);
for(new i; i<iNum; i++)
{
id = iPlayers[i];
if (!is_user_alive(id)) continue;
if (ZMIENNA_TEJ_STATYSTYKI[id]>0)
change_health(id,ZMIENNA_TEJ_STATYSTYKI[id]/Y,0,"");
}
set_pev(Bot, pev_nextthink, get_gametime() + X.0);
}
ZMIENNA_TEJ_STATYSTYKI[id] - myślę że logiczne...przykładowo może być:
player_regeneracja[id]Y - co ile punktów ZMIENNA_TEJ_STATYSTYKI[id] ma dodawać HP...przykładowo gdy wpiszemy tam 5 to gdy będziemy mieć 5 punktów danych w tą statystyką będzie dodawało nam co Y sekund 1 HP , 10 punktów - 2 HP co Y sekund itd...
X - co ile sekund.
# refresh
#4
Napisano 08.11.2011 15:57
Tutaj masz skompilowane
Załączone pliki
Użytkownik Kavi76 edytował ten post 08.11.2011 15:58
Serwer z Diablo w 2019 ? Cs-Rebels[DiabloMod] - 188.165.21.245:27215
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych