Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem ze statystykami


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 krzywy92

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:85
  • Lokalizacja:gdansk
Offline

Napisano 24.10.2011 17:44

witam mam problem z nowymi statystykami by kario. dodalem wszystko jak trzeba i nie chce sie skompilowac dodaje zalacznik i jesli ktos moze to niech cos poprawi czy niewiem bardzo mi zalezy zeby to dzialalo.

http://www.przeklej....ma-0033jm9uobq4

Załączone pliki



#2 Legendarny :) ?

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:55
  • GG:
  • Imię:Oskar
  • Lokalizacja:Gorzów
Offline

Napisano 25.10.2011 21:06

A możesz mi powiedzieć jakie statystyki dawałeś ??

#3 krzywy92

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:85
  • Lokalizacja:gdansk
Offline

Napisano 27.10.2011 17:26

http://amxx.pl/topic...wych-statystyk/

i te:

Regeneracja HP - co x sekund dostajesz (punkty tej statystyki/y = HP)

Spoiler


Do public plugin_init() :

register_think("Regeneracja", "RegeneracjaThink");
LeczacyBot();
Na dół sma :

LeczacyBot()
{
new Bot = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"));
if (Bot)
{
set_pev(Bot, pev_classname, "Regeneracja");
dllfunc(DLLFunc_Spawn, Bot);
set_pev(Bot, pev_nextthink, get_gametime() + 5.0);
}
}

public RegeneracjaThink(Bot)
{
new iPlayers[32], iNum, id;
get_players(iPlayers, iNum);
for(new i; i<iNum; i++)
{
id = iPlayers[i];
if (!is_user_alive(id)) continue;
if (ZMIENNA_TEJ_STATYSTYKI[id]>0)

change_health
(id,ZMIENNA_TEJ_STATYSTYKI[id]/Y,0,"");
}
set_pev(Bot, pev_nextthink, get_gametime() + X.0);
}
ZMIENNA_TEJ_STATYSTYKI[id] - myślę że logiczne...przykładowo może być:

player_regeneracja[id]Y - co ile punktów ZMIENNA_TEJ_STATYSTYKI[id] ma dodawać HP...przykładowo gdy wpiszemy tam 5 to gdy będziemy mieć 5 punktów danych w tą statystyką będzie dodawało nam co Y sekund 1 HP , 10 punktów - 2 HP co Y sekund itd...
X - co ile sekund.

# refresh

#4 Kavi76

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:209
  • GG:
  • Imię:Paweł :)
  • Lokalizacja:CrL
Offline

Napisano 08.11.2011 15:57

Tutaj masz skompilowane

Załączone pliki


Użytkownik Kavi76 edytował ten post 08.11.2011 15:58

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych