awp mapa
endriuk12
23.01.2009
Witam robię mapę awp. I Chcę żeby na ziemi przy respie tt i ct lezalo 10 snajp. Jak to zrobić
Znalazłem takie coś Ale nie mam preferencji , więc tak nie zrobie..
Cytat:
Wstawiasz byt: 'trigger_entity' czy 'weapon_entity' nie pamiętam
potem ustawiasz byt w miejscu w którym ma być broń i w preferencjach bytu,
wybierasz jaka to ma być broń.
Jak inaczej zrobić??
Albo Jak zrobić ze na początku rundy gracz już ma snajpe np. Wchodzi do tt i zaraz już trzymie snajpe tak jak jest na awp_india
Dam +!!
Znalazłem takie coś Ale nie mam preferencji , więc tak nie zrobie..
Cytat:
Wstawiasz byt: 'trigger_entity' czy 'weapon_entity' nie pamiętam
potem ustawiasz byt w miejscu w którym ma być broń i w preferencjach bytu,
wybierasz jaka to ma być broń.
Jak inaczej zrobić??
Albo Jak zrobić ze na początku rundy gracz już ma snajpe np. Wchodzi do tt i zaraz już trzymie snajpe tak jak jest na awp_india
Dam +!!
Abes Mapper
23.01.2009
Od broni na ziemi masz byt "armoury_entity"
Nastepnie zaznaczasz byt, naciskasz "alt + enter" (w przypadku VHE) i tam ustawiasz jaka broń i ile ich ma być.
>>Gotowiec w załączniku
Jeżeli chodzi o bronie na starcie to musisz gdzieś w kącie ustawić func_buyzone żeby nikt nie mógł kupować a potem stworzyć byt "game_player_equip" gdzie się wybiera co ma być na starcie.
>>Gotowiec w załączniku
Nastepnie zaznaczasz byt, naciskasz "alt + enter" (w przypadku VHE) i tam ustawiasz jaka broń i ile ich ma być.
>>Gotowiec w załączniku
Jeżeli chodzi o bronie na starcie to musisz gdzieś w kącie ustawić func_buyzone żeby nikt nie mógł kupować a potem stworzyć byt "game_player_equip" gdzie się wybiera co ma być na starcie.
>>Gotowiec w załączniku