←  Poradniki, Łatki oraz Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Stary
Wyświetlane HP w HUD

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 16.10.2011

Szukamy:
public PokazInformacje(id)
{		
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
	
	set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
	
	if(!is_user_alive(id))
	{
		if(!is_valid_ent(id))
			return PLUGIN_CONTINUE;
		
		new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
		
		if(target == 0)
			return PLUGIN_CONTINUE;
		
		set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);
		
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	new hp = get_user_health(id)
	
	set_hudmessage(81, 223, 52, 0.16, 0.02, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
Jedno HUD czyli:
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);
wyświetla informację o gracza którego oglądamy jak nie żyjemy.
Drugie HUD czyli:
  set_hudmessage(81, 223, 52, 0.16, 0.02, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
wyświetla informacje o naszej klasie, itemiie, doświadczeniu i poziomie, gdy żyjemy.
A więc, aby zrobić, aby wyświetlało nasze HP w HUD gdy żyjemy, to robimy to w następujący sposób:
1.) Dodajemy:
new hp = get_user_health(id);
nad:
  set_hudmessage(81, 223, 52, 0.16, 0.02, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
2.) Dodajemy napis aby się wyświtlał, czyli zamieniamy to:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
na:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]^n[Zdrowie : %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
3.) Ostatnim krokiem jest dodanie "hp" na koniec linijki czyli zamieniamy:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]^n[Zdrowie : %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
na:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]^n[Zdrowie : %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], hp);

A cały public ma wyglądać tak:
public PokazInformacje(id)
{		
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
	
	set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
	
	if(!is_user_alive(id))
	{
		if(!is_valid_ent(id))
			return PLUGIN_CONTINUE;
		
		new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
		
		if(target == 0)
			return PLUGIN_CONTINUE;
		
		set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);
		
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	new hp = get_user_health(id)
	
	set_hudmessage(81, 223, 52, 0.16, 0.02, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]^n[Zycie : %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], hp);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik radim edytował ten post 18.01.2012 18:38
Odpowiedz

  • +
  • -
Ciuchcia:D - zdjęcie Ciuchcia:D 17.10.2011

Juz to gdzies widzialem ten poradnik
Odpowiedz

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 17.10.2011

ale ten jest poradnik do Starego, a tamten do Nowego.
Odpowiedz

  • +
  • -
d0naciak - zdjęcie d0naciak 17.10.2011

No to + :D
Odpowiedz

naXe - zdjęcie naXe 19.10.2011

Nie ma różnicy czy do starego czy nowego bo tu i tu można użyć get_user_health.
Jak dla mnie poradnik bezsensu.
Odpowiedz

  • +
  • -
d0naciak - zdjęcie d0naciak 19.10.2011

Nom, szczerze mogłeś napisać do starego i nowego , ale nie narzekam
Odpowiedz

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 19.10.2011

Tak wiem, ale różnią się publiciem. A jakiś nie kumaty, zamiast zrobić pokoleji, to skopiuje cały public i nie skompiluje mu się sma..
Odpowiedz

  • +
  • -
Maciek332 - zdjęcie Maciek332 18.01.2012

Mały błąd w kodzie w podpunkcie 1)

Mianowicie zamiast
new hp = get_user_healt(id);

powinno być
new hp = get_user_health(id);


Co śmieszniejsze w "A cały public ma wyglądać tak:" jest już dobrze :) Pozdro
Odpowiedz

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 18.01.2012

Poprawione
Odpowiedz

` RPK . ' - zdjęcie ` RPK . ' 10.08.2012

mam 2 pytania

1. Jak dodac Hp do gracza kiedy patrzymy na niego po smierci
2. Jak dodac Ap ? [ pancerz ]

ps
sory za odkop
Odpowiedz

  • +
  • -
Raen - zdjęcie Raen 12.08.2012

new hp = get_user_health(id) 

Twoje hp.
new hp = get_user_health(target)

Hp gracza na którego patrzysz.
Wyświetlanie armoru według mnie nie ma sensu, ale spróbuj tego:
get_user_armor(id)

Pokazuje twój armor
get_user_armor(target)

Pokazuje armor tego na kogo aktualnie patrzysz.
Odpowiedz