Błąd kompilacji Cod
szarybtw
16.10.2011
Dzięki + dla cb, jak zrobiłeś?
A i możesz mi tę klasę RamboAWP zrobić 1/1 z awp?
Użytkownik szarybtw edytował ten post 16.10.2011 12:25
A i możesz mi tę klasę RamboAWP zrobić 1/1 z awp?
Użytkownik szarybtw edytował ten post 16.10.2011 12:25
radim
16.10.2011
Brak przecinków:
"Rambo (Klasa Premium)" "RamboAWP (Klasa Premium)"i tutaj
"Dostaje M4A1 i AK47, 150 hp bazowe, 130% biegu, za kazde zabojstwo +20 hp oraz pelen magazynek, podwojny skok" "Dostaje 1/1 z AWP, 150hp bazowe, 130% biegu"A powinno być tak:
"Rambo (Klasa Premium)", "RamboAWP (Klasa Premium)"i tak
"Dostaje M4A1 i AK47, 150 hp bazowe, 130% biegu, za kazde zabojstwo +20 hp oraz pelen magazynek, podwojny skok", "Dostaje 1/1 z AWP, 150hp bazowe, 130% biegu"Oraz gdy dodawałeś premium i chyba chodziło Ci o klasę RamboAWP to miałeś tak:
if(item == Nasza_Wspolna_Klasa && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium."); WybierzKlase(id); return PLUGIN_CONTINUE; }Co to jest "Nasza_Wspolna_Klasa" ? Tutaj powinna być identyczna nazwa klasy jak w tej linijce:
enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo, RamboAWP };czyli premium powinno wyglądać tak:
if(item == RamboAWP && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium."); WybierzKlase(id); return PLUGIN_CONTINUE; }
radim
16.10.2011
Bo public TakeDamage dodaj:
if(weapon == CSW_AWP) { if(klasa_gracza[idattacker] == RamboAWP) damage = float(health); }A zresztą, trzymaj sma.
Załączone pliki
szarybtw
16.10.2011
Dzięki działa, a jak chcę zrobić klasę 1/x z czegoś to co dodać? oczywiście + dla cb
radim
16.10.2011
Wszystko dodajesz do TakeDamage
CSW_BRON - nazwa broni np. CSW_AWP (awp)
KLASA - nazwa klasy z linjki:
random_num(1,3) == 1 :
a.) 1,3 - losowa wartość x/1, x/2, x/3
b.) == 1 czyli 1/x
Użytkownik radim edytował ten post 16.10.2011 16:38
if(weapon == CSW_BRON) { if(klasa_gracza[idattacker] == KLASA && random_num(1,3) == 1) damage = float(health); }
CSW_BRON - nazwa broni np. CSW_AWP (awp)
KLASA - nazwa klasy z linjki:
enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo, RamboAWP };
random_num(1,3) == 1 :
a.) 1,3 - losowa wartość x/1, x/2, x/3
b.) == 1 czyli 1/x
Użytkownik radim edytował ten post 16.10.2011 16:38