←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Stary
Błąd kompilacji Cod

  • +
  • -
szarybtw - zdjęcie szarybtw 16.10.2011

Przerabiałem cod mod i nie mogę skompilować.

Pomocy

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 16.10.2011

Trzymaj.

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
szarybtw - zdjęcie szarybtw 16.10.2011

Dzięki + dla cb, jak zrobiłeś?
A i możesz mi tę klasę RamboAWP zrobić 1/1 z awp?
Użytkownik szarybtw edytował ten post 16.10.2011 12:25
Odpowiedz

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 16.10.2011

Brak przecinków:
"Rambo (Klasa Premium)"
    "RamboAWP (Klasa Premium)"
i tutaj
"Dostaje M4A1 i AK47, 150 hp bazowe, 130% biegu, za kazde zabojstwo +20 hp oraz pelen magazynek, podwojny skok"
    "Dostaje 1/1 z AWP, 150hp bazowe, 130% biegu"
A powinno być tak:
"Rambo (Klasa Premium)",
    "RamboAWP (Klasa Premium)"
i tak
"Dostaje M4A1 i AK47, 150 hp bazowe, 130% biegu, za kazde zabojstwo +20 hp oraz pelen magazynek, podwojny skok",
    "Dostaje 1/1 z AWP, 150hp bazowe, 130% biegu"
Oraz gdy dodawałeś premium i chyba chodziło Ci o klasę RamboAWP to miałeś tak:
if(item == Nasza_Wspolna_Klasa && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
		 {
			    client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium.");
			    WybierzKlase(id);
			    return PLUGIN_CONTINUE;
		 }
Co to jest "Nasza_Wspolna_Klasa" ? Tutaj powinna być identyczna nazwa klasy jak w tej linijce:
enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo, RamboAWP };
czyli premium powinno wyglądać tak:
if(item == RamboAWP && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
		 {
			    client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium.");
			    WybierzKlase(id);
			    return PLUGIN_CONTINUE;
		 }
Odpowiedz

  • +
  • -
szarybtw - zdjęcie szarybtw 16.10.2011

Dzięki, a zrobisz RamboAWP 1/1 na awp
Odpowiedz

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 16.10.2011

Bo public TakeDamage dodaj:
if(weapon == CSW_AWP)
		{
		if(klasa_gracza[idattacker] == RamboAWP)
			damage = float(health);
	}
A zresztą, trzymaj sma.

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
szarybtw - zdjęcie szarybtw 16.10.2011

Dzięki działa, a jak chcę zrobić klasę 1/x z czegoś to co dodać? oczywiście + dla cb
Odpowiedz

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 16.10.2011

Wszystko dodajesz do TakeDamage
if(weapon == CSW_BRON)
				{
				if(klasa_gracza[idattacker] == KLASA && random_num(1,3) == 1)
						damage = float(health);
		}

CSW_BRON - nazwa broni np. CSW_AWP (awp)
KLASA - nazwa klasy z linjki:
enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo, RamboAWP };

random_num(1,3) == 1 :
a.) 1,3 - losowa wartość x/1, x/2, x/3
b.) == 1 czyli 1/x
Użytkownik radim edytował ten post 16.10.2011 16:38
Odpowiedz

  • +
  • -
szarybtw - zdjęcie szarybtw 16.10.2011

Dzięki, jak coś nie będzie działało napisze do cb na gg
Odpowiedz