Witam !
Potrzebuje bardzo waszej pomocy, poszukuje pluginu który w tle będzie dawać muzyke która ja ustawie, będzie ją zapętlać kiedy dobiegnie końca (5min), w rozszerzeniu .wav, rozpocznie się ze startem nowej mapy a zakończy dopiero po zmianie mapy(30min). Będzie lecieć tak długo aż gracz wyjdzie z serwera.
Myślę ,że to wszystkie informacje. Jednakże jakbyście czegoś potrzebowali proszę pisać.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Ambience - muzyka w tle
Temat rozp. Kajtekk, 21.01.2009 21:18
9 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 21.01.2009 21:18
#3
Napisano 21.01.2009 22:09
Najprostsze rozwiązanie, ale oparte na pliku mp3:
Można spróbować to załatać w ten sposób, jednak nie jestem pewny, czy to zadziała Nie wiem, czy można użyć już istniejącej w cs-ie komendy, a sprawdzić też nie mam jak.
Jednak nawet jeśli takie rozwiązanie zadziała, gracz dalej może się pozbyć muzyki, ściszając po prostu głośność mp3-jek.
Temu można zaradzić w ten sposób:
Sam przetestuj i wybierz wersję, która Ci pasuje Na pisanie czegoś pod wav-y nie mam teraz zbytnio czasu.
public plugin_init() { register_plugin("ambience", "1.0", "wizu") } public client_putinserver(id) { client_cmd(id, "mp3 loop sound/katalog/dzwiek.mp3") } public plugin_precache () { precache_sound("katalog/dzwiek.mp3") }Wady? Gracz może w każdej chwili zatrzymać odtwarzanie dźwięku poprzez użycie komendy mp3 stop. Może sobie także włączyć inną mp3-kę...
Można spróbować to załatać w ten sposób, jednak nie jestem pewny, czy to zadziała Nie wiem, czy można użyć już istniejącej w cs-ie komendy, a sprawdzić też nie mam jak.
#include <amxmodx> public plugin_init() { register_plugin("ambience", "1.0", "wizu") register_clcmd ("mp3", "niezatrzymuj") } public client_putinserver(id) { client_cmd(id, "mp3 loop sound/katalog/dzwiek.mp3") } public plugin_precache () { precache_sound("katalog/dzwiek.mp3") } public niezatrzymuj(id) { client_cmd(id, "mp3 loop sound/katalog/dzwiek.mp3") }
Jednak nawet jeśli takie rozwiązanie zadziała, gracz dalej może się pozbyć muzyki, ściszając po prostu głośność mp3-jek.
Temu można zaradzić w ten sposób:
#include <amxmodx> public plugin_init() { register_plugin("ambience", "1.0", "wizu") register_clcmd ("mp3", "niezatrzymuj") set_task(5.0, "podglosnij") } public client_putinserver(id) { client_cmd(id, "mp3 loop sound/katalog/dzwiek.mp3") client_cmd(id, "MP3Volume 0.8") } public plugin_precache () { precache_sound("katalog/dzwiek.mp3") } public niezatrzymuj(id) { client_cmd(id, "mp3 loop sound/katalog/dzwiek.mp3") client_cmd(id, "MP3Volume 0.8") } public podglosnij() { set_task(5.0, "podglosnij") client_cmd(0, "MP3Volume 0.8") }
Sam przetestuj i wybierz wersję, która Ci pasuje Na pisanie czegoś pod wav-y nie mam teraz zbytnio czasu.
#4
Napisano 22.01.2009 11:56
Uzyłem tego ostatniego, muzyka się sciagneła lecz w tle jej nie slychać :
[sound/misc/zpambience.mp3]
[sound/misc/zpambience.mp3]
#5
Napisano 22.01.2009 13:06
Zmieniłeś oczywiście ścieżki w trzech miejscach?
Spróbuj wpisać w konsoli
Spróbuj wpisać w konsoli
mp3 loop sound/misc/zpambience.mp3
#6
Napisano 22.01.2009 13:09
Po wpisaniu tego, muzyka leci tyle ,że chodzi mi o to aby bez wpisania tej komendy leciała u kazdego i odrobine głosniej.
@edit
I konczy sie po zakonczeniu rundy a powinna leciec caly czas.
@edit
I konczy sie po zakonczeniu rundy a powinna leciec caly czas.
#7
Napisano 22.01.2009 13:21
Możesz spróbować tego, co rundę będzie odtwarzać. To rozwiązanie ma swoje wady, jednak nic lepszego nie przychodzi mi teraz do głowy
#include <amxmodx> public plugin_init() { register_plugin("ambience", "1.0", "wizu") register_clcmd ("mp3", "niezatrzymuj") register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0") set_task(5.0, "podglosnij") } public Nowa_Runda() { client_cmd(0, "mp3 loop sound/katalog/dzwiek.mp3") client_cmd(0, "MP3Volume 0.8") } public plugin_precache () { precache_sound("katalog/dzwiek.mp3") } public niezatrzymuj(id) { client_cmd(id, "mp3 loop sound/katalog/dzwiek.mp3") client_cmd(id, "MP3Volume 0.8") } public podglosnij() { set_task(5.0, "podglosnij") client_cmd(0, "MP3Volume 0.8") }
#8
Napisano 22.01.2009 13:24
Taki plugin jest na fragarenie leci ona na okraglo. Gdy wyjdzie sie z servera leci caly czas do czasu az wejdzie sie na inny server. Tak jakby odtwarzanie muzyki.
#9
Napisano 22.01.2009 13:56
wizu event HLTV nie ma parametru id ;>
#10
Napisano 22.01.2009 13:59
Racja, z rozpędu zrobiłem
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych