Klasa Nożownik
_nothing_ 15.10.2011
Jest to nowa klasa (premium) napisana przeze mnie
HeadSplasha dodałem z tego pluginu : Head Splash - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Pomysł mój natomiast Kod by grzesiu131
Funkcje Klasy :
* Ma tylko 5 HP
* Niewidzialność w 100%
* Zostawia ślady za sobą ! (czerwone stopy)
* Ma 20 noży do rzucania (dmg ustalamy cvarem)
* Po skoczeniu komuś na głowę zabiera HP (ustalamy cvarem)
* Może wykonać 3 skoki w powietrzu
Klasa jest na flagę "t" (ADMIN_LEVEL_H)
w HUD pokazuje nam ile mamy jeszcze noży 0/20 .
amx_knifedamage_mw2 "55" - Ile HP zabiera nóż
amx_knifespeed_mw2 "700" - Prędkość rzutu noża
amx_knifegravity_mw2 "0.3" - Grawitacja noża
(Cvary radzę zostawić tak jak jest , że chyba ktoś ma Cod'a 4001 lvl o może sobie zwiększyć dmg)
amx_headsplash "1" - Zabiera HP po wskoczeniu na głowę.
Jeżeli chcesz zwiększyć ilość noży :
W public cod_class_enabled(id), szukasz :
noze[id] = 20
i zmieniasz na swoją wartość np : noze[id] = 15
Następnie :
W public pokaz_informacje(id), szukasz :
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Noze : %d / 20]", noze[id])
i zmieniasz na swoją wartość np. : ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Noze : %d / 20]", noze[id])
I jeszcze tutaj :
W public Spawn(id), szukasz :
noze[id] = 20i zmieniasz na swoją wartość.
Jeszcze jedna ważna rzecz !
W tym miejscu ustalasz ile klasa ma dostawać exp'a (najlepiej ustawić tyle co za killa na serwerze)
W public knife_touch(Toucher, Touched), szukasz :
cod_set_user_xp(kid, cod_get_user_xp(kid) + 10)i zmieniasz na swoją wartość .
Oraz tutaj :
W public damage_player(pwned, pwnzor, Float:damage), szukasz :
cod_get_user_xp(pwnzor) + 10)i wpisujesz swoją wartość
I jeszcze tutaj :
W public death_event(), szukasz :
cod_set_user_xp(kid, cod_get_user_xp(kid) + 10)i zmieniasz na swoją wartość.
A w tym miejscu :
skoki[id] = 3;możesz zmienić ilość skoków dla klasy.
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <colorchat>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
codclass_knifer.amxx wrzucamy do /plugin
Na końcu plugins-codmod.ini dopisujemy : codclass_knifer.amxx
w_throw.mdl wrzucamy do /models
- codclass_knifer.sma
model :
PRZEKLEJ - W Throw .rar. - Filmy, muzyka, zdjęcia - w_throw.mdl
Attached Files
Edited by _nothing_, 28.01.2012 10:39.
_nothing_ 15.10.2011
No ładnie A zmiana ilości HP, gdzie to zmienić ?
new const zdrowie = -95; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 10;
new const zdrowie = -95; czyli 5 HP
jeżeli dasz 95 to klasa będzie miała 195 HP , a jeżeli dasz na 0 to 100 HP
_nothing_ 15.10.2011
A no można się domyślec A czy można dodac pkt w HP ?
d0n tHe Pr0oo nie wiem czy ty po prostu nabijasz posty .. czy naprawdę jesteś taki ciemny
Przecież to już widać, że jeżeli w wytrzymałości jest 10pkt " newconst wytrzymalosc =10; " więc do HP też można dodać.
d0naciak
15.10.2011
Nie no tępy
Ale mnie posty głupie nie obchodzą, tylko myślałem że istnieje jakaś blokada może
Ale mnie posty głupie nie obchodzą, tylko myślałem że istnieje jakaś blokada może
Intex
17.10.2011
A mógłbyś usunąć te ślady i żeby w całości była widzialna??? plx
Edited by Intex, 17.10.2011 15:47.
Edited by Intex, 17.10.2011 15:47.
_nothing_ 18.10.2011
Usunięte ślady i jest niewidzialny w 100%
tylko Opis klasy zmień
tylko Opis klasy zmień
Attached Files
brains..?
19.10.2011
Moglbys dodac do klasy tą frakcje: cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc,"Premium");
Czemu przy kompilacji wyswietal mi bledy:
error 088: number of arguments does not match definition gdy dodaje frakcje
Czemu przy kompilacji wyswietal mi bledy:
error 088: number of arguments does not match definition gdy dodaje frakcje
d0naciak
19.10.2011
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc,"Premium");
zamień na :
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);
I pod wszystkimi constami które dodają nazwe, opis, bron i staty dopisz :
new const frakcja[] = "Premium";
Edited by d0n tHe Pr0oo, 19.10.2011 17:10.
brains..?
20.10.2011
thx ;D leci +
Teraz mam kolejny problem gdyz jak wgrywam klase na serwer to sie jak zmieniam mapke to sie nie wlacza serw.
Edited by Rozumek124, 20.10.2011 09:11.
Teraz mam kolejny problem gdyz jak wgrywam klase na serwer to sie jak zmieniam mapke to sie nie wlacza serw.
Edited by Rozumek124, 20.10.2011 09:11.
Zwola47
20.10.2011
"ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Noze : %d / 20]", noze[id])"
Gdzie to wpisać / w jakim programie ?? Jestem całkiem zielony, założyłem CoD moda wczoraj ;/
Gdzie to wpisać / w jakim programie ?? Jestem całkiem zielony, założyłem CoD moda wczoraj ;/
brains..?
20.10.2011
To zamieniasz jak edytujesz klase, w pliku sma klasy w public pokaz_informacje(id)
Normalnie masz w tym pliku:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Noze : %d / 20]", noze[id])
ale jak zmienisz noze[id] = 30 to tez musisz zmienic tą linijke na ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Noze : %d / 30]", noze[id])
Normalnie masz w tym pliku:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Noze : %d / 20]", noze[id])
ale jak zmienisz noze[id] = 30 to tez musisz zmienic tą linijke na ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Noze : %d / 30]", noze[id])