←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

*user - engine/fakemeta

Zablokowany

  • +
  • -
darkman - zdjęcie darkman 21.01.2009

zgodnie z prośbą:
iuser, fuser, euser, vuser - do czego one służą w engine i jakie wartości przechowują?
Odpowiedz

  • +
  • -
Miczu - zdjęcie Miczu 21.01.2009

iuser1 - to bodaj tryb zycia - 0 gracz alive, powyzej to martwy, spec, spec w roznych trybach kamery ma rozne ustawienia
iuser2 - gdy jestes martwy lub w specu pisze w iuser2 gracza kogo sie obserwuje (id)
iuser3 - tutaj bodaj jest ustawienie trybu "czy jest gotowy na odrodzenie sie"

fuser2 - jakas zmienna zwiazana z podskakiwaniem

euser - nie znam zastosowania
vuser - tak samo

Moim zdaniem sa to tak zwane zmienne pomocnicze/nie uzywane normalnie - czyli mozna np. wpisac w te zmienne np. klase postaci w modzie tak by inny plug mogl po niej czytac i sprawdzac jaka to klasa.

-------
Szybko sprawdzone tylko dla gracza

Jak chcesz sprobowac znalezc cos wiecej uzyj m_eel ;-)
Odpowiedz

  • +
  • -
darkman - zdjęcie darkman 21.01.2009

dzięki, jak znajde troche czasu to pomacam i spis zrobie.

Moim zdaniem sa to tak zwane zmienne pomocnicze/nie uzywane normalnie - czyli mozna np. wpisac w te zmienne np. klase postaci w modzie tak by inny plug mogl po niej czytac i sprawdzac jaka to klasa.


btw. też tak myślałem
Odpowiedz
Zablokowany