*user - engine/fakemeta
darkman
21.01.2009
zgodnie z prośbą:
iuser, fuser, euser, vuser - do czego one służą w engine i jakie wartości przechowują?
iuser, fuser, euser, vuser - do czego one służą w engine i jakie wartości przechowują?
Miczu
21.01.2009
iuser1 - to bodaj tryb zycia - 0 gracz alive, powyzej to martwy, spec, spec w roznych trybach kamery ma rozne ustawienia
iuser2 - gdy jestes martwy lub w specu pisze w iuser2 gracza kogo sie obserwuje (id)
iuser3 - tutaj bodaj jest ustawienie trybu "czy jest gotowy na odrodzenie sie"
fuser2 - jakas zmienna zwiazana z podskakiwaniem
euser - nie znam zastosowania
vuser - tak samo
Moim zdaniem sa to tak zwane zmienne pomocnicze/nie uzywane normalnie - czyli mozna np. wpisac w te zmienne np. klase postaci w modzie tak by inny plug mogl po niej czytac i sprawdzac jaka to klasa.
-------
Szybko sprawdzone tylko dla gracza
Jak chcesz sprobowac znalezc cos wiecej uzyj m_eel ;-)
iuser2 - gdy jestes martwy lub w specu pisze w iuser2 gracza kogo sie obserwuje (id)
iuser3 - tutaj bodaj jest ustawienie trybu "czy jest gotowy na odrodzenie sie"
fuser2 - jakas zmienna zwiazana z podskakiwaniem
euser - nie znam zastosowania
vuser - tak samo
Moim zdaniem sa to tak zwane zmienne pomocnicze/nie uzywane normalnie - czyli mozna np. wpisac w te zmienne np. klase postaci w modzie tak by inny plug mogl po niej czytac i sprawdzac jaka to klasa.
-------
Szybko sprawdzone tylko dla gracza
Jak chcesz sprobowac znalezc cos wiecej uzyj m_eel ;-)
darkman
21.01.2009
dzięki, jak znajde troche czasu to pomacam i spis zrobie.
btw. też tak myślałem
Moim zdaniem sa to tak zwane zmienne pomocnicze/nie uzywane normalnie - czyli mozna np. wpisac w te zmienne np. klase postaci w modzie tak by inny plug mogl po niej czytac i sprawdzac jaka to klasa.
btw. też tak myślałem