Assasin[Mega_Premium] Prośba dodania grawi...
Vesp3r99
15.10.2011
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Assasin[Mega_Premium]";
new const opis[] = "Niewidzialny , mala grawitacja .";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id, klasa)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY))
{
client_print(id, print_chat, "[Assasin[Mega_Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id, klasa)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
help
odświeżam
speedkill
15.10.2011
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <fakemeta_util> #include <fun> new const nazwa[] = "Assasin[Mega_Premium]"; new const opis[] = "Niewidzialny , mala grawitacja ."; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 20; new const kondycja = 30; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public cod_class_enabled(id, klasa) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)) { client_print(id, print_chat, "[Assasin[Mega_Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20); give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); fm_set_user_gravity( id,0.5) ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id, klasa) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); fm_set_user_gravity( id ,1.0); ma_klase[id] = false; }
radim
15.10.2011
To będzie działać przez jedną rundę.
@topic
Trzymaj to:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <fakemeta_util> #include <fun> new const nazwa[] = "Assasin[Mega_Premium]"; new const opis[] = "Niewidzialny , mala grawitacja ."; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 20; new const kondycja = 30; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); } public cod_class_enabled(id, klasa) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)) { client_print(id, print_chat, "[Assasin[Mega_Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20); give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); fm_set_user_gravity(id, 0.5); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id, klasa) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); fm_set_user_gravity(id, 1.0); ma_klase[id] = false; } public ResetHUD(id) { if(ma_klase[id]) fm_set_user_gravity(id, 0.5); }
Vesp3r99
15.10.2011
po + i 5 w profilku
@up x2
Sorki nie moge dac już plusa limit dam jutro ale 5 juz dałem all
Użytkownik Vesp3r99 edytował ten post 15.10.2011 07:29