Od pewnego czasu mam na serwerze w hudzie procentowy exp autorstwa DarkaGL. Teraz chciałbym aby exp za pake pokazywał się w procentach nie doświadczeniu.
Oto Funkcja
public BombaPodlozona()
{
new Players[32], playerCount, id;
get_players(Players, playerCount, "aeh", "TERRORIST");
if(get_playersnum() > 1)
{
doswiadczenie_za_bombe = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_bombe);
doswiadczenie_za_zabojstwo = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);
monety_za_podlozenie = get_pcvar_num(cvar_monety_za_podlozenie);
monety_za_podlozenie_vip = get_pcvar_num(cvar_monety_za_podlozenie_v);
if(JestVIPEM[podkladajacy])
ilosc_monet_gracza[podkladajacy] += monety_za_podlozenie_vip;
else
ilosc_monet_gracza[podkladajacy] += monety_za_podlozenie;
if(JestVIPEM[podkladajacy])
doswiadczenie_gracza[podkladajacy] += floatround(float(doswiadczenie_za_bombe)*1.0)
else
doswiadczenie_gracza[podkladajacy] += doswiadczenie_za_bombe;
for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
id = Players[i];
if(!klasa_gracza[id])
{
continue;
}
if(id != podkladajacy)
{
if(JestVIPEM[id])
{
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_zabojstwo + floatround(float(doswiadczenie_za_zabojstwo)*1.0)
ColorChat(id,GREEN, "^x01 Dostales ^x03%i^x01 doswiadczenia za podlozenie bomby przez twoja druzyne.", doswiadczenie_za_zabojstwo + floatround(float(doswiadczenie_za_zabojstwo)*1.0));
}
else
{
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_zabojstwo;
ColorChat(id,GREEN, "^x01 Dostales^x03 %i^x01 doswiadczenia za podlozenie bomby przez twoja druzyne.", doswiadczenie_za_zabojstwo);
}
}
else
{
if(JestVIPEM[id])
{
ColorChat(id,GREEN, "^x01 Dostales^x03 %i^x01 doswiadczenia za podlozenie bomby.", doswiadczenie_za_bombe+floatround(float(doswiadczenie_za_bombe)*1.0));
}
else
{
ColorChat(id,GREEN, "^x01 Dostales^x03 %i^x01 doswiadczenia za podlozenie bomby.", doswiadczenie_za_bombe);
}
}
SprawdzPoziom(id);
}
}
}
Użytkownik Szymek^ edytował ten post 15.10.2011 08:34