[ROZWIĄZANE] Czy to przejdzie (new const i...
Droso
11.10.2011
Witam zrobiłem coś takiego .
I w innej funkcji dałem
Chciałbym zrobić tak że jeżeli mapa ma nazwę z tablicy to xxx.
Podczas kompilowania :
Chciałbym też zrobić to w containi żeby zablokować mapy z przedrostkiem swoim
Użytkownik HubertTM edytował ten post 11.10.2011 14:06
new const maps = { aim_crazyjump, aim_map }
I w innej funkcji dałem
if(!equali(mapname, maps))Moje pytanie czy to przejdzie użycie takiej tablicy
Chciałbym zrobić tak że jeżeli mapa ma nazwę z tablicy to xxx.
Podczas kompilowania :
Warning: Symbol is never used: "maps" on line 117(Niby użyłem)
Chciałbym też zrobić to w containi żeby zablokować mapy z przedrostkiem swoim
Użytkownik HubertTM edytował ten post 11.10.2011 14:06
^Grzyboo
11.10.2011
new const maps[][] =
{
"aim_crazyjump",
"aim_map"
}
oraz
for(new i=0; i<sizeof maps; i++)
{
if(!equali(mapname, maps[i]))
}
raczej w ten deseń
Użytkownik ^Grzyboo edytował ten post 11.10.2011 14:13
Stachuu :D ??
11.10.2011
daj caly kod
Użytkownik Stachu123 edytował ten post 11.10.2011 14:37
Użytkownik Stachu123 edytował ten post 11.10.2011 14:37
DarkGL
11.10.2011
masz to w funkcji której nie używasz
tak wogóle warning to nie jest błąd nie ma to wpływu na działanie pluginu
tak wogóle warning to nie jest błąd nie ma to wpływu na działanie pluginu
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "DarkGL" new const maps[][] ={ "aim_crazyjump", "aim_map" } public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) for(new i=0; i<sizeof maps; i++) { if(!equali("Asd", maps[i])){ } } }
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team Header size: 132 bytes Code size: 244 bytes Data size: 204 bytes Stack/heap size: 16384 bytes; estimated max. usage=778 cells (3112 bytes) Total requirements: 16964 bytes Done.daj sma
Droso
11.10.2011
Poprawcie
Funkcja to respawn w ham'ie
Funkcja to respawn w ham'ie
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <hamsandwich> #include <fakemeta_util> #define FLAGA ADMIN_LEVEL_G // flaga (jak zakomentujesz vip dla kazdego) #define KASA 1000 // ile ma dawac kasy (zakomentowanie wylacza) #define GRAWITACJA 1.0 // jaka ma byc grawitacja dla vipa (zakomentowanie wylacza) #define SPEED 1.0 // jaki speed (zakomentowanie wylacza) #define HP 100 //ile hp ma ustawic dla vipa (zakomentowanie wylacza) #define INVI 255 //jaka widocznosc dla vipa 255=calkowita widocznosc 0=niewidzialnosc (zakomentowanie wylacza) #define MAPY // jak zakomentujesz vip bedzie dzialal na wszystkich mapach #define DEAGLE // deagle dla vipa #define HE // he dla vipa #define FLASH // flash dla vipa #define SMOKE // smoke dla vipa #define KAMIZELKA //daje kamizelke new const maps[][] = { "aim_crazyjump", "aim_map" } public plugin_init(){ register_plugin("VIP", "1.5", "HubertTM"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "respawn", 1); register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1"); } public respawn(id) { if (!is_user_alive(id)) return; new mapname[32] get_mapname(mapname, 31) #if defined mapy if(!equali(mapname, maps) && !containi(mapname, "he_") && !containi(mapname, "1hp")) { #endif #if defined FLAGA if(get_user_flags(id) & FLAGA) #endif #if defined DEAGLE fm_give_item(id, "weapon_deagle"); fm_give_item(id, "ammo_50ae"); fm_give_item(id, "ammo_50ae"); fm_give_item(id, "ammo_50ae"); fm_give_item(id, "ammo_50ae"); #endif #if defined HE fm_give_item(id, "weapon_hegrenade"); #endif #if defined FLASH fm_give_item(id, "weapon_flashbang"); fm_give_item(id, "weapon_flashbang"); #endif #if defined SMOKE fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade"); #endif #if defined KAMIZELKA fm_give_item(id, "item_assaultsuit") #endif #if defined KASA new money = cs_get_user_money(id) cs_set_user_money(id, money + KASA) client_print(id, print_chat, "Jako gracz VIP otrzymujesz %d$ wicej", KASA) #endif #if defined GRAWITACJA fm_set_user_gravity(id, GRAWITACJA); #endif #if defined HP fm_set_user_health(id, HP); #endif #if defined INVI fm_set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, INVI) #endif #if defined mapy } #endif } public CurWeapon(id){ #if defined SPEED fm_set_user_maxspeed(id, SPEED) #endif }
DarkGL
11.10.2011
#if defined mapy if(!equali(mapname, maps) && !containi(mapname, "he_") && !containi(mapname, "1hp")) { #endifa masz
#define MAPY // jak zakomentujesz vip bedzie dzialal na wszystkich mapachMAPY != mapy
#if defined mapy
na
#if defined MAPY
dodatkowo warunek
if(!equali(mapname, maps) && !containi(mapname, "he_") && !containi(mapname, "1hp"))
jest zły (equali(mapname, maps)) musisz sprawdzać tak jak dali powyżej czyli iść pętlą
Droso
11.10.2011
Dobra a teraz nie wiem jak ale wyskakuje Error: Undefined symbol "CurWeapon" on line 121
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <hamsandwich> #include <fakemeta_util> #define FLAGA ADMIN_LEVEL_G // flaga (jak zakomentujesz vip dla kazdego) #define KASA 1000 // ile ma dawac kasy (zakomentowanie wylacza) #define GRAWITACJA 1.0 // jaka ma byc grawitacja dla vipa (zakomentowanie wylacza) #define SPEED 1.0 // jaki speed (zakomentowanie wylacza) #define HP 100 //ile hp ma ustawic dla vipa (zakomentowanie wylacza) #define INVI 255 //jaka widocznosc dla vipa 255=calkowita widocznosc 0=niewidzialnosc (zakomentowanie wylacza) #define MAPY // jak zakomentujesz vip bedzie dzialal na wszystkich mapach #define DEAGLE // deagle dla vipa #define HE // he dla vipa #define FLASH // flash dla vipa #define SMOKE // smoke dla vipa #define KAMIZELKA //daje kamizelke new const maps[][] = { "aim_crazyjump", "aim_map" } public plugin_init(){ register_plugin("VIP", "1.5", "HubertTM"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "respawn", 1); register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1") } public respawn(id) { if (!is_user_alive(id)) return; new mapname[32] get_mapname(mapname, 31) #if defined MAPY for(new i=0; i<sizeof maps; i++) { if(!equali(mapname, maps[i]) && !containi(mapname, "he_")) { #endif #if defined FLAGA if(get_user_flags(id) & FLAGA) #endif #if defined DEAGLE fm_give_item(id, "weapon_deagle"); fm_give_item(id, "ammo_50ae"); fm_give_item(id, "ammo_50ae"); fm_give_item(id, "ammo_50ae"); fm_give_item(id, "ammo_50ae"); #endif #if defined HE fm_give_item(id, "weapon_hegrenade"); #endif #if defined FLASH fm_give_item(id, "weapon_flashbang"); fm_give_item(id, "weapon_flashbang"); #endif #if defined SMOKE fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade"); #endif #if defined KAMIZELKA fm_give_item(id, "item_assaultsuit") #endif #if defined KASA new money = cs_get_user_money(id) cs_set_user_money(id, money + KASA) client_print(id, print_chat, "Jako gracz VIP otrzymujesz %d$ wicej", KASA) #endif #if defined GRAWITACJA fm_set_user_gravity(id, GRAWITACJA); #endif #if defined HP fm_set_user_health(id, HP); #endif #if defined INVI fm_set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, INVI) #endif #if defined mapy } } #endif } public CurWeapon(id) { #if defined SPEED fm_set_user_maxspeed(id, SPEED) #endif }
DarkGL
11.10.2011
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <hamsandwich> #include <fakemeta_util> #define FLAGA ADMIN_LEVEL_G // flaga (jak zakomentujesz vip dla kazdego) #define KASA 1000 // ile ma dawac kasy (zakomentowanie wylacza) #define GRAWITACJA 1.0 // jaka ma byc grawitacja dla vipa (zakomentowanie wylacza) #define SPEED 1.0 // jaki speed (zakomentowanie wylacza) #define HP 100 //ile hp ma ustawic dla vipa (zakomentowanie wylacza) #define INVI 255 //jaka widocznosc dla vipa 255=calkowita widocznosc 0=niewidzialnosc (zakomentowanie wylacza) #define MAPY // jak zakomentujesz vip bedzie dzialal na wszystkich mapach #define DEAGLE // deagle dla vipa #define HE // he dla vipa #define FLASH // flash dla vipa #define SMOKE // smoke dla vipa #define KAMIZELKA //daje kamizelke new const maps[][] = { "aim_crazyjump", "aim_map" } public plugin_init(){ register_plugin("VIP", "1.5", "HubertTM"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "respawn", 1); register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1") } public respawn(id) { if (!is_user_alive(id)) return; new mapname[32] get_mapname(mapname, 31) #if defined MAPY new bool:bFind = false; for(new i=0; i<sizeof maps; i++) { if(!equali(mapname, maps[i]) && !containi(mapname, "he_")){ bFind = true; break } } if(bFind) return ; else{ #endif #if defined FLAGA if(get_user_flags(id) & FLAGA) #endif #if defined DEAGLE fm_give_item(id, "weapon_deagle"); fm_give_item(id, "ammo_50ae"); fm_give_item(id, "ammo_50ae"); fm_give_item(id, "ammo_50ae"); fm_give_item(id, "ammo_50ae"); #endif #if defined HE fm_give_item(id, "weapon_hegrenade"); #endif #if defined FLASH fm_give_item(id, "weapon_flashbang"); fm_give_item(id, "weapon_flashbang"); #endif #if defined SMOKE fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade"); #endif #if defined KAMIZELKA fm_give_item(id, "item_assaultsuit") #endif #if defined KASA new money = cs_get_user_money(id) cs_set_user_money(id, money + KASA) client_print(id, print_chat, "Jako gracz VIP otrzymujesz %d$ wicej", KASA) #endif #if defined GRAWITACJA fm_set_user_gravity(id, GRAWITACJA); #endif #if defined HP fm_set_user_health(id, HP); #endif #if defined INVI fm_set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, INVI) #endif #if defined MAPY } #endif } public CurWeapon(id) { #if defined SPEED fm_set_user_maxspeed(id, SPEED) #endif }
Goliath
11.10.2011
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL