Model kupy do klasy
MynDoS 10.10.2011
Szukam modelu kupy,znaczy nie tak dokładnie.
Chodzi mi oto że chcę stworzyć klasę "Stolec" i chcę żeby miała ona coś takiego jak saper tylko w kształcie kupy i wyglądu kupy.I jak ktoś w nią strzeli wybucha ta kupa
Wiem że trochę głupi pomysł,ale chcę takie śmieszne rzeczy zrobić na mój serwer Cod:D
Bardzo dziękuję za pomoc:)
Sam nie potrafię zrobić takiego czegoś więc piszę do was:)
Chodzi mi oto że chcę stworzyć klasę "Stolec" i chcę żeby miała ona coś takiego jak saper tylko w kształcie kupy i wyglądu kupy.I jak ktoś w nią strzeli wybucha ta kupa
Wiem że trochę głupi pomysł,ale chcę takie śmieszne rzeczy zrobić na mój serwer Cod:D
Bardzo dziękuję za pomoc:)
Sam nie potrafię zrobić takiego czegoś więc piszę do was:)
radim
10.10.2011
Wystarczy podmienić modele miny z sma Sapera, z "kupą"
Dam Ci model, ale jak sam nie potrafisz zrobić to Ci mogę zrobić taką klasę, tylko powiedz jakie bronie, jakie staty i czy ta kupa ma być niewidzialna jak mina czy widzialna
Dam Ci model, ale jak sam nie potrafisz zrobić to Ci mogę zrobić taką klasę, tylko powiedz jakie bronie, jakie staty i czy ta kupa ma być niewidzialna jak mina czy widzialna
Załączone pliki
Arex 10.10.2011
Możesz zrobic tak
Bronie ak m4 5 granatow he
staty 60 hp
int 50
konychy -30
wytrzymalosc-40
kupa ma być widzialna i jak jestes kolo kupy to ci bierze 10 hp nawet temu kto podlozyl kupe 10hp/2 sek
Bronie ak m4 5 granatow he
staty 60 hp
int 50
konychy -30
wytrzymalosc-40
kupa ma być widzialna i jak jestes kolo kupy to ci bierze 10 hp nawet temu kto podlozyl kupe 10hp/2 sek
d0naciak
10.10.2011
radim mogłeś pokazaćSam nie potrafię zrobić takiego czegoś więc piszę do was:)
Mi tak trochę wychodzi, bo jeden błąd
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "Stolec";
new const opis[] = "Posiada 3 kupy";
new const bronie = 1<<CSW_P90;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 5;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new const model[] = "models/QTM_CodMod/kupa.mdl"
new ilosc_min_gracza[33];
new sprite_blast;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_touch("kupa", "player", "DotykMiny");
}
public plugin_precache()
{
precache_model(model);
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("QTM_CodMod/kupa.mdl");
}
public cod_class_enabled(id)
ilosc_min_gracza[id] = 3;
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_min_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie kupy!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
ilosc_min_gracza[id]--;
new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "kupa");
entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(ent, origin);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_model(ent, model);
entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});
drop_to_floor(ent);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public DotykMiny(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
{
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
}
public ResetHUD(id)
ilosc_min_gracza[id] = 3;
public NowaRunda()
{
new ent = find_ent_by_class(-1, "kupa");
while(ent > 0)
{
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "kupa");
}
}
public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "kupa"
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "kupa");
}
}
radim
10.10.2011
@arex92
Jeśli potrzebujesz klasy zrób nowy temat, a nie zaśmiecasz ten i do tego nie Twój
@topic
Trzymaj, klasa posiada P90, 0 hp, 5 kondycji, 15, inteligencji, 20 wytrzymałości oraz posiada 5 granatów i wspomniany wyżej - model kupy. Ten model, który jest w moim pierwszym poście w tym temacie, wrzuć do cstrike>models
Użytkownik radim edytował ten post 10.10.2011 15:43
Jeśli potrzebujesz klasy zrób nowy temat, a nie zaśmiecasz ten i do tego nie Twój
@topic
Trzymaj, klasa posiada P90, 0 hp, 5 kondycji, 15, inteligencji, 20 wytrzymałości oraz posiada 5 granatów i wspomniany wyżej - model kupy. Ten model, który jest w moim pierwszym poście w tym temacie, wrzuć do cstrike>models
Załączone pliki
Użytkownik radim edytował ten post 10.10.2011 15:43
MynDoS 10.10.2011
Powiem wam tak ja potrafię podmienić i zrobić klasę,ale chyba źle zrozumieliście pytanie.Ja chcę model kupy w którym,jak się strzeli to wybucha lub jak się wejdzie na nią :DAle wolałbym żeby było to i to:DCzyli jak ktoś strzeli to wybucha,jak uderzy koło tego granat wybucha,jak się wejdzie wybucha.Po 20hp zależne od inteligencji.
Kupa ma być niewidzialny i myślę że ktoś da radę takie coś zrobić
Jeżeli ktos chce to może zrobić od razu klasę!
Stolec nazwa!Reszte edytne:)
Użytkownik MynDoS edytował ten post 10.10.2011 16:22
Kupa ma być niewidzialny i myślę że ktoś da radę takie coś zrobić
Jeżeli ktos chce to może zrobić od razu klasę!
Stolec nazwa!Reszte edytne:)
Użytkownik MynDoS edytował ten post 10.10.2011 16:22
radim
10.10.2011
A co zrobiliśmy ? Po prostu trzeba było modele pozmieniać. Przecież to co piszesz to to samo co saper ma w minach
MynDoS 10.10.2011
Ale saper jak uderzy z broni to nie wybucha,chyba że się mylę to przepraszam !
MynDoS 12.10.2011
Marwit mogłeś pisać na gg że masz takie coś,ale bardzo ci dziękuję.
Nawet klasę dodałeś,a nawet nie prosiłem +
Nawet klasę dodałeś,a nawet nie prosiłem +