←  Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

strip_user_weapon

Zablokowany

  • +
  • -
stmn - zdjęcie stmn 20.01.2009

Postanowiłem sobie napisać pluginek przy okazji podkształcając się w tym kierunku. Na razie mam tyle:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc> 
#include <fun>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "kz_startgun"
#define VERSION "0.2"
#define AUTHOR "sTmN"

stock fm_strip_user_weapons(index) {
	new ent = fm_create_entity("player_weaponstrip")
	if (!pev_valid(ent))
		return 0

	dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent)
	dllfunc(DLLFunc_Use, ent, index)
	engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent)

	return 1
}

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  

    register_clcmd("say /gun","menugun")
    register_clcmd("say /weapons","menugun")
    register_clcmd("say /scout","menugun")
}

public menugun(id)
{

    new menu = menu_create("yWybierz bron: w(BETA 0.5)","func_menugun")

    menu_additem(menu,"wknife (speed: 250)","1",0)

    menu_additem(menu,"wscout (speed: 260)","2",0)

    menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL)

    menu_display(id,menu,0)
   
}

public func_menugun(id,menu,item)
{

    if(item==MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu)
        return PLUGIN_HANDLED
    }

    new data[6], iName[64]
    new access, callback

    menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)

    new key = str_to_num(data)

    switch(key)
    {
        case 1 : getknife(id);
        case 2 : getscout(id);
    }
    return PLUGIN_HANDLED
} 

public getknife(id){
fm_strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");

return PLUGIN_HANDLED
}

public getscout(id){
fm_strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_scout");

return PLUGIN_HANDLED
}

Zwykłe strip_user_weapons nie działa, doradzono mi spróbować z fm_strip_user_weapons. Wyciągnałem chyba z fm_utils tego stock'a, ale coś jest chyba źle bo jednak nie kompiluje. Czego jeszcze potrzebuje, żeby ten strip działał? ;-)
Odpowiedz

  • +
  • -
Miczu - zdjęcie Miczu 20.01.2009

fm_create_entity - to tez jest z fm_util
Odpowiedz

  • +
  • -
stmn - zdjęcie stmn 20.01.2009

fm_create_entity - to tez jest z fm_util



Powinienem sam na to wpaść, w końcu powyższy skrypt o to woła. No ale dałem d*py i nie zauważyłem. ;> Dzięki, tematu może nie zamykajcie, jak będę natykał się na inne problemy to będę zamieszczał w tym temacie jako, że będą dotyczyć jednego pluginu. :]
Odpowiedz

  • +
  • -
berix - zdjęcie berix 23.01.2009

hihi to jak powinno być poprawnie ? :)
Odpowiedz
Zablokowany