#include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> new const nazwa[] = "Niewidzilany"; new const opis[] = "lekko niewidzialny"; new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_DEAGLE; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 4; new const wytrzymalosc = 10; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 100); // Zamiast 40 dajemy dowolną wartość w granicach 1-255 } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); // Koniecznie 255, ustawia to pełną widzialność, jeżeli gracz zmieni klasę }
proszę o pomoc!