Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

blad z klasa

CoD Nowy bladz klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 czarnuszek

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:29
  • GG:
  • Imię:kuba
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.10.2011 14:39

Witam mam problem z klasa. Posiadam cod+dm. Otoz klasa jest niewidzialna do poki sie nie padnie pozniej jak sie odrodzisz zmienisz na noz to Cie widac. Wiem ze jest iny jeszcze sposob dodania niewidzialnosci. proszę o pomoc.

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>

new const nazwa[] = "Niewidzilany";
new const opis[] = "lekko niewidzialny";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 4;
new const wytrzymalosc = 10;

new bool:ma_klase[33];


public plugin_init()
	    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

public cod_class_enabled(id)
{
	    ma_klase[id] = true;
	    set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 100);  // Zamiast 40 dajemy dowolną wartość w granicach 1-255
}
	    
public cod_class_disabled(id)
{
	    ma_klase[id] = false;
	    set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);  // Koniecznie 255, ustawia to pełną widzialność, jeżeli gracz zmieni klasę
}


proszę o pomoc!

#2 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 05.10.2011 14:59

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>

new const nazwa[] = "Niewidzilany";
new const opis[] = "lekko niewidzialny";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 4;
new const wytrzymalosc = 10;

new bool:ma_klase[33];


public plugin_init()
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 100); // Ustaw widocznosc od 1-255
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); // Zapobiega bugowi przy zmianie klasy
ma_klase[id] = false;
}


Zapobpniałeś o register_plugin i o pewnych "}"

Użytkownik d0n tHe Pr0oo edytował ten post 05.10.2011 15:01

  • +
  • -
  • 0

#3 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 05.10.2011 16:37

@up to się nie skompiluje, bo brakuje klamry..
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
 
new const nazwa[] = "Niewidzilany";
new const opis[] = "lekko niewidzialny";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 4;
new const wytrzymalosc = 10;
 
new bool:ma_klase[33];
 
 
public plugin_init()
{
		   register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
		  
		   cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
		  set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 100);  // Ustaw widocznosc od 1-255
		  ma_klase[id] = true;
}
				  
public cod_class_disabled(id)
{
		  set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);  // Zapobiega bugowi przy zmianie klasy
		  ma_klase[id] = false;
}
 

@down
sry, skopiowałem, wkleiłem, a zapomniałem zmienić xD

Użytkownik radim edytował ten post 05.10.2011 17:51

  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#4 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 05.10.2011 16:45

Hah u Cb to samo chyba xD chyba ze ślepy jestem w plugin_init
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>

new const nazwa[] = "Niewidzilany";
new const opis[] = "lekko niewidzialny";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 4;
new const wytrzymalosc = 10;

new bool:ma_klase[33];


public plugin_init(){
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 100); // Ustaw widocznosc od 1-255
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); // Zapobiega bugowi przy zmianie klasy
ma_klase[id] = false;
}

  • +
  • -
  • 0

#5 czarnuszek

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:29
  • GG:
  • Imię:kuba
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 08.10.2011 09:55

Ale nie dziala po odrodzeniu sie :) POSIADAM COD+DM !!!!!!!

#6 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 08.10.2011 10:09

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

new const nazwa[] = "Niewidzilany";
new const opis[] = "lekko niewidzialny";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 4;
new const wytrzymalosc = 10;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}

public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 100); // Ustaw widocznosc od 1-255
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); // Zapobiega bugowi przy zmianie klasy
ma_klase[id] = false;
}

public Spawn(id)
{
if(is_user_alive(id) && ma_klase[id])
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 100);
}

  • +
  • -
  • 0

#7 Niby co ? :P

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:107
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 08.10.2011 10:11

Powinno być tak:
Nosz co za człowiek o minute mnie wyprzedził
Spoiler

Użytkownik Niby Co? edytował ten post 08.10.2011 10:12


#8 czarnuszek

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:29
  • GG:
  • Imię:kuba
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 08.10.2011 10:47

ale ja nie mam spawnu wbudowanego do codmoda tylko jako oddzielny plik :) CSDM

#9 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 08.10.2011 11:19

Wgraj a będzie działać !
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#10 czarnuszek

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:29
  • GG:
  • Imię:kuba
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.10.2011 12:39

Nie dziala :(( (Kiedys bylo cos ze [cur weapon :
Nazwa broni
Nazwa broni
Nazwa broni
Nazwa broni
Nazwa broni
Nazwa broni
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Nazwa broni set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 100); // Ustaw widocznosc od 1-255 [/code]

#11 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 09.10.2011 15:33

public Spawn(id)
{
if(is_user_alive(id) && ma_klase[id])
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 100);
}

zamien na
public Spawn(id)
{
if(ma_klase[id])
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 100);
}
}


Może to ?
  • +
  • -
  • 0

#12 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.10.2011 15:48

kod Goliatha jest poprawny napewno dobrze wgrałeś plugin ? (skompilowałeś kod który dał ci goliath i podmieniłes stary plik amxx na nowy ? )
  • +
  • -
  • 0

#13 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 09.10.2011 15:53

@d0n tHe Pr0oo
To nic nie zmienia xD
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#14 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 09.10.2011 15:55

Zapomniałem napisac abyś dodał to, bo ja mam ten moduł zara na początek :
#include <fun>

  • +
  • -
  • 0

#15 Niby co ? :P

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:107
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 09.10.2011 15:57

mój kod na 10000% działa ...

#16 czarnuszek

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:29
  • GG:
  • Imię:kuba
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 12.10.2011 09:12

nadal nie dziala :)

#17 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 12.10.2011 14:55

nie umiesz zainstalować pluginu
  • +
  • -
  • 0

#18 czarnuszek

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:29
  • GG:
  • Imię:kuba
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.10.2011 23:11

potrafie -.- nazwe zmienilem i jest inna ale nadal niedziala ;(

#19 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 14.10.2011 06:26

spróbuj z tego kompilator (być może o codmod.inc chodzi)
http://amxx.pl/kompilator/
  • +
  • -
  • 0

#20 czarnuszek

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:29
  • GG:
  • Imię:kuba
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.10.2011 19:29

Nadal nie dziala niewidzialnosc dziala dopoki sie nie padnie po padnieciu juz nie jest sie niewidzialnym





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy, bladz klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych