←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

PokeMod
zwiększenie expa na pokemodzie

Karolinka - zdjęcie Karolinka 03.10.2011

jak zwiększyć expa na pokemodzie
Odpowiedz

  • +
  • -
Onyke - zdjęcie Onyke 03.10.2011

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X > Pytania
do
Mody > Inne mody > Pytania

Odpowiedz

  • +
  • -
MisioZelka - zdjęcie MisioZelka 03.10.2011

if(attacker==victim)
        return
    new xp_to_give =
Szukasz takiego czegoś i po = piszesz sobie liczbę. Potem masz takie coś:
if( Pokemod_FF(victim, attacker) ){
        GiveXP(attacker, PlayersActive[attacker], -2*xp_to_give)
        poke_printlang(attacker,"POKEMOD_KILLMATE", xp_to_give)
    }
    else
        GiveXP(attacker, PlayersActive[attacker], xp_to_give)
Dokładniej
GiveXP(attacker, PlayersActive[attacker], -2*xp_to_give)
w xp_to_give wpisz sobie tam 200 i np tutaj mam x2
Odpowiedz

Karolinka - zdjęcie Karolinka 03.10.2011

ale wjakim to pliku
Odpowiedz

  • +
  • -
MisioZelka - zdjęcie MisioZelka 03.10.2011

ło boże tak się zapędziłem że zapomniałem napisać :D. W pliku xp,inl
Odpowiedz

Karolinka - zdjęcie Karolinka 04.10.2011

dzięki

tylko ze ja go nie mam
albi nie wiem gdzie go mam ;d

znalazłem i ustawiłem i nic nie wiem ale nie działa
Odpowiedz

  • +
  • -
MisioZelka - zdjęcie MisioZelka 04.10.2011

Skompilowałeś plugin?
Jeżeli tak to to zrób i wrzuć do folderu :)
Odpowiedz

Karolinka - zdjęcie Karolinka 04.10.2011

ale nie moge ja umiem tylko sma
Odpowiedz

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 04.10.2011

Wchodzisz w addons>amxmodx>scpripting>pokemon>xp.inl i szukasz:
 /////////////////////
 //  Gives Kill XP  //
 /////////////////////
Od początku instalacji, Twój kod prawdobodobniej wygląda tak:
 /////////////////////
 //  Gives Kill XP  //
 /////////////////////
 KillXP(attacker, victim)
 {
    if(attacker==victim)
        return
    new xp_to_give = PlayersLevel(victim)
    if( Pokemod_FF(victim, attacker) ){
        GiveXP(attacker, PlayersActive[attacker], -1*xp_to_give)
        poke_printlang(attacker,"POKEMOD_KILLMATE", xp_to_give)
    }
    else GiveXP(attacker, PlayersActive[attacker], xp_to_give)
 }

Każdy exp'a dostaje tyle ile wynosi lvl pokemona przeciwnika, aby zwiększyć ilość dostawanego expa o 2 razy to należy zrobić tak:
/////////////////////
 //  Gives Kill XP  //
 /////////////////////
 KillXP(attacker, victim)
 {
    if(attacker==victim)
        return
    new xp_to_give = PlayersLevel(victim)
    if( Pokemod_FF(victim, attacker) ){
        GiveXP(attacker, PlayersActive[attacker], -1*xp_to_give)
        poke_printlang(attacker,"POKEMOD_KILLMATE", xp_to_give)
    }
    else GiveXP(attacker, PlayersActive[attacker], xp_to_give*2)
 }
Dokładniej chodzi o tą linijkę:
    else GiveXP(attacker, PlayersActive[attacker], xp_to_give*2)
Wystarczy dopisać na końcu (przed zakończeniu nawisu) *2 lub *5 lub *10 i tak dalej.. Następnie zapisujesz plik i jego zmiany, kompilujesz pokemoda, wgrywasz nowo powstały plik pokemod.amxx do folderu plugins, zzmieniasz mape lub restartujesz serwer i exp będzie leciał 2 razy szybciej !

@MisioZelka
:facepalm:
Odpowiedz

Karolinka - zdjęcie Karolinka 04.10.2011

jaki plik podaj nazwe
Odpowiedz

  • +
  • -
MisioZelka - zdjęcie MisioZelka 05.10.2011

Wchodzisz w addons>amxmodx>scpripting>pokemon>xp.inl i szukasz:

Hmm??
Odpowiedz

Karolinka - zdjęcie Karolinka 05.10.2011

tak wszystko zrobiłem tylko jaki plik skompilowac

tak tylko ze mam tak ze w scripting nie mam pokemod sma a w plugins mam pokemod amxx
Odpowiedz

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 05.10.2011

Jak nie masz sma pokemoda, to nic nie zrobisz..
Odpowiedz

Karolinka - zdjęcie Karolinka 05.10.2011

a ma ktos gotową
Odpowiedz

  • +
  • -
MisioZelka - zdjęcie MisioZelka 06.10.2011

Jak masz pliki konfiguracyjne to dobrze... Ściągnij byle jakie sma wrzuć do compilera razem z folderem pokemod czy tam pokemon z plikami konfiguracyjnymi i czekaj aż się skompiluje
Odpowiedz