reset statów
darus1045 03.10.2011
Po każdej rundzie resetują mi się staty... da się to jakoś naprawić?
refresh
ref...
refresh
ref...
Załączone pliki
Stachuu :D ??
03.10.2011
pokaz cale
i funkcje od przydzielania statystyk
sry nie widziałem sma .
pacz ziom
za każdy lv dostajemy 2 pkt
zakładamy wbijamy 10 lv mamy 20 pkt
wybieramy statystykę 1 zabiera nam 50 pkt
czyli 20-50=-30
pleyer_point <0 = reset statystyk przy nast rundzie.
Użytkownik Stachu123 edytował ten post 03.10.2011 19:23
public ResetHUD(id)
i funkcje od przydzielania statystyk
sry nie widziałem sma .
pacz ziom
za każdy lv dostajemy 2 pkt
public skilltree(id) { new text[513] new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7) format(text, 512, "\yWybierz Staty- \rPunkty: %i^n^n\w1. Inteligencja [%i] [Wieksze obrazenia czarami]^n\w2. Sila [%i] [Wiecej zycia]^n\w3. Zrecznosc [%i] [Bronie zadaja ci mniejsze obrazenia]^n\w4. Zwinnosc [%i] [Szybciej biegasz i magia zadaje ci mniejsze obrazenia]^n\w5. Wszystko w Inteligencje ^n\w6. Wszystko w sile ^n\w7. Wszystko w zrecznosc ^n\w8. Wszystko w zwinosc",player_point[id],player_intelligence[id],player_strength[id],player_agility[id],player_dextery[id]) keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7) show_menu(id, keys, text) return PLUGIN_HANDLED } public skill_menu(id, key) { new max_skill=100 switch(key) { case 0: { if (player_intelligence[id]<500){ player_point[id]-=50 player_intelligence[id]+=50 }
zakładamy wbijamy 10 lv mamy 20 pkt
wybieramy statystykę 1 zabiera nam 50 pkt
czyli 20-50=-30
pleyer_point <0 = reset statystyk przy nast rundzie.
Użytkownik Stachu123 edytował ten post 03.10.2011 19:23
darus1045 03.10.2011
dzięki, masz rep
coś nie wyszło...
błąd przy kompilacji:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
dbmod_5.9l.sma(1529) : warning 211: possibly unintended assignment
dbmod_5.9l.sma(2255) : error 037: invalid string (possibly non-terminated string)
dbmod_5.9l.sma(2255 -- 2257) : error 001: expected token: ",", but found "-identifier-"
dbmod_5.9l.sma(2312) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "max_skill"
dbmod_5.9l.sma(2345) : error 029: invalid expression, assumed zero
dbmod_5.9l.sma(2345 -- 2346) : error 001: expected token: ",", but found "else"
dbmod_5.9l.sma(2346) : error 029: invalid expression, assumed zero
dbmod_5.9l.sma(2346) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.
6 Errors.
POMOCY znowu
coś nie wyszło...
błąd przy kompilacji:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
dbmod_5.9l.sma(1529) : warning 211: possibly unintended assignment
dbmod_5.9l.sma(2255) : error 037: invalid string (possibly non-terminated string)
dbmod_5.9l.sma(2255 -- 2257) : error 001: expected token: ",", but found "-identifier-"
dbmod_5.9l.sma(2312) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "max_skill"
dbmod_5.9l.sma(2345) : error 029: invalid expression, assumed zero
dbmod_5.9l.sma(2345 -- 2346) : error 001: expected token: ",", but found "else"
dbmod_5.9l.sma(2346) : error 029: invalid expression, assumed zero
dbmod_5.9l.sma(2346) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.
6 Errors.
POMOCY znowu
Załączone pliki
glut
03.10.2011
W podwójnym expie dla graczy z flagą t nie domknąłeś nawiasów