Naprawi ktos grawitacje cod mod
niceq
03.10.2011
nie wiem dlaczego grawitacja na ninja tylk oprzez 1 runde. proszę zrobice zeby wciarz byla
Edited by rpk. shark, 03.10.2011 16:26.
reklama w kodzie.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <fun>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "Ninja (Klasa Premium)";
new const opis[] = "1/5 z kosy, mniejsza grawitacja, niewidzialny na nozu";
new const bronie = 1<<CSW_USP | 1<<CSW_GLOCK18 | 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
new const autor[] = "Radim - www.xxxx.com.pl"
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy!", nazwa)
return COD_STOP;
}
ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Klasa %s stworzona przez radim'a", nazwa, autor)
set_user_gravity(id, 0.3)
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_user_gravity(id, 0.8)
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0 && !random(5))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
public CurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if(get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
return;
}
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 60);
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Edited by rpk. shark, 03.10.2011 16:26.
reklama w kodzie.
radim
03.10.2011
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <colorchat> #include <fun> #include <engine> #include <hamsandwich> new const nazwa[] = "Ninja (Klasa Premium)"; new const opis[] = "1/5 z kosy, mniejsza grawitacja, niewidzialny na nozu"; new const bronie = 1<<CSW_USP | 1<<CSW_GLOCK18 | 1<<CSW_KNIFE; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new bool:ma_klase[33]; new const autor[] = "Radim - www.xxxx.com.pl" public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy!", nazwa) return COD_STOP; } ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Klasa %s stworzona przez radim'a", nazwa, autor) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0); ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0 && !random(5)) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } public CurWeapon(id) { if(!ma_klase[id]) return; if(get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); return; } set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 60); } public ResetHUD(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0); }/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
Edited by rpk. shark, 03.10.2011 16:26.
to samo