←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Naprawi ktos grawitacje cod mod

  • +
  • -
niceq's Photo niceq 03.10.2011

nie wiem dlaczego grawitacja na ninja tylk oprzez 1 runde. proszę zrobice zeby wciarz byla





/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <fun>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "Ninja (Klasa Premium)";
new const opis[] = "1/5 z kosy, mniejsza grawitacja, niewidzialny na nozu";
new const bronie = 1<<CSW_USP | 1<<CSW_GLOCK18 | 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
new const autor[] = "Radim - www.xxxx.com.pl"
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy!", nazwa)
return COD_STOP;
}
ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Klasa %s stworzona przez radim'a", nazwa, autor)
set_user_gravity(id, 0.3)
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_user_gravity(id, 0.8)
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0 && !random(5))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
public CurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

if(get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
return;
}

set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 60);
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Edited by rpk. shark, 03.10.2011 16:26.
reklama w kodzie.
Quote

  • +
  • -
radim's Photo radim 03.10.2011


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <colorchat>

#include <fun>

#include <engine>

#include <hamsandwich>

new const nazwa[] = "Ninja (Klasa Premium)";

new const opis[] = "1/5 z kosy, mniejsza grawitacja, niewidzialny na nozu";

new const bronie = 1<<CSW_USP | 1<<CSW_GLOCK18 | 1<<CSW_KNIFE;

new const zdrowie = 0;

new const kondycja = 0;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];

new const autor[] = "Radim - www.xxxx.com.pl"

public plugin_init() {

register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

 

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)

{

if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))

{

  ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy!", nazwa)

  return COD_STOP;

}

ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Klasa %s stworzona przez radim'a", nazwa, autor)

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);

ma_klase[id] = true;

 

return COD_CONTINUE;

}

public cod_class_disabled(id)

{

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);

ma_klase[id] = false;

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

if(!is_user_connected(idattacker))

  return HAM_IGNORED;

 

if(!ma_klase[idattacker])

  return HAM_IGNORED;

 

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0 && !random(5))

  cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

 

return HAM_IGNORED;

}

public CurWeapon(id)

{

if(!ma_klase[id])

  return;

 

if(get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE)

{

  set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);

  return;

}

 

set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 60);

}

public ResetHUD(id)

{

	if(ma_klase[id])

		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);

}/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE

*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }

*/


Edited by rpk. shark, 03.10.2011 16:26.
to samo
Quote

  • +
  • -
niceq's Photo niceq 03.10.2011

znowu w 1 rundzie jest grawitacja a w next rundzie juz nie ma grawitacji
Quote