Fighter
Tomix
30.09.2011
Witam, mam plik amx z klasy fighter, mógłby mi ktoś dać do niej sma?
oto dane:
Fighter (Premium) - Ma 1/3 scout, 1/7 usp. m4a1, mniejsza grawitacja, potrójny skok.
bo chciałem dodać kilka ulepszeń
oto dane:
Fighter (Premium) - Ma 1/3 scout, 1/7 usp. m4a1, mniejsza grawitacja, potrójny skok.
bo chciałem dodać kilka ulepszeń
Onyke
30.09.2011
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum:
Mody > Call of Duty Mod > Problemy
do
Mody > Call of Duty Mod > Pytania
Tomix
30.09.2011
nikt na moją prośbę jej nie robił, ona jest ogólnie dostępna w necie, tylko nie ma sma, a pomyślałem, że ktoś może do niej mieć sma
Użytkownik Tomix edytował ten post 30.09.2011 15:40
Użytkownik Tomix edytował ten post 30.09.2011 15:40
prostowryj 05.10.2011
ja zrobilem taka klase tez Figher
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#include <fakemeta>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Fighter [PREMIUM]";
new const opis[] = "jest szybki wysoko skacze i ma 1/2 z autopomy";
new const bronie = 1<<CSW_XM1014;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 130;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))
{
ColorChat(id, GREEN, "Nie masz dostepu do tej klasy");
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 128);
set_pev(id, pev_gravity, 0.3);
ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez `Dr. Weed");
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_XM1014 && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#include <fakemeta>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Fighter [PREMIUM]";
new const opis[] = "jest szybki wysoko skacze i ma 1/2 z autopomy";
new const bronie = 1<<CSW_XM1014;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 130;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))
{
ColorChat(id, GREEN, "Nie masz dostepu do tej klasy");
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 128);
set_pev(id, pev_gravity, 0.3);
ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez `Dr. Weed");
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_XM1014 && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
CheaterQ 05.10.2011
Taaaa. To jest za dobra klasa
Użytkownik CheaterQ edytował ten post 05.10.2011 14:57
Użytkownik CheaterQ edytował ten post 05.10.2011 14:57
Tomix
05.10.2011
1/2 z autopompy to przesadza, 1/5 to już i tak bardzo dobrze, ale twoja klasa jednak nie ma nic wspólnego z tą co ja szukam, oprócz nazwy
CheaterQ 05.10.2011
A nie podmien to CSW_XM1014 na CSW_G3SG1 i daj drugie takie z CSW_USP
To jest na 1/5 z autokampy(TT)
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_G3SG1 && damage > 20.0 && random_num(1,5) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
A to jest na 1/6 z usp
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_USP && damage > 20.0 && random_num(1,6) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
Użytkownik CheaterQ edytował ten post 05.10.2011 15:47
To jest na 1/5 z autokampy(TT)
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_G3SG1 && damage > 20.0 && random_num(1,5) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
A to jest na 1/6 z usp
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_USP && damage > 20.0 && random_num(1,6) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
Użytkownik CheaterQ edytował ten post 05.10.2011 15:47