Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 30.09.2011 07:43
Witam, mam plik amx z klasy fighter, mógłby mi ktoś dać do niej sma?
oto dane:
Fighter (Premium) - Ma 1/3 scout, 1/7 usp. m4a1, mniejsza grawitacja, potrójny skok.
bo chciałem dodać kilka ulepszeń
oto dane:
Fighter (Premium) - Ma 1/3 scout, 1/7 usp. m4a1, mniejsza grawitacja, potrójny skok.
bo chciałem dodać kilka ulepszeń
#2
Napisano 30.09.2011 09:38
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum:
Mody > Call of Duty Mod > Problemy
do
Mody > Call of Duty Mod > Pytania
#4
Napisano 30.09.2011 15:23
nikt na moją prośbę jej nie robił, ona jest ogólnie dostępna w necie, tylko nie ma sma, a pomyślałem, że ktoś może do niej mieć sma
Użytkownik Tomix edytował ten post 30.09.2011 15:40
#5
Napisano 05.10.2011 11:17
ja zrobilem taka klase tez Figher
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#include <fakemeta>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Fighter [PREMIUM]";
new const opis[] = "jest szybki wysoko skacze i ma 1/2 z autopomy";
new const bronie = 1<<CSW_XM1014;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 130;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))
{
ColorChat(id, GREEN, "Nie masz dostepu do tej klasy");
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 128);
set_pev(id, pev_gravity, 0.3);
ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez `Dr. Weed");
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_XM1014 && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#include <fakemeta>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Fighter [PREMIUM]";
new const opis[] = "jest szybki wysoko skacze i ma 1/2 z autopomy";
new const bronie = 1<<CSW_XM1014;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 130;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))
{
ColorChat(id, GREEN, "Nie masz dostepu do tej klasy");
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 128);
set_pev(id, pev_gravity, 0.3);
ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez `Dr. Weed");
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_XM1014 && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
#6
Napisano 05.10.2011 14:55
Taaaa. To jest za dobra klasa
Użytkownik CheaterQ edytował ten post 05.10.2011 14:57
#7
Napisano 05.10.2011 15:18
1/2 z autopompy to przesadza, 1/5 to już i tak bardzo dobrze, ale twoja klasa jednak nie ma nic wspólnego z tą co ja szukam, oprócz nazwy
#8
Napisano 05.10.2011 15:46
A nie podmien to CSW_XM1014 na CSW_G3SG1 i daj drugie takie z CSW_USP
To jest na 1/5 z autokampy(TT)
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_G3SG1 && damage > 20.0 && random_num(1,5) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
A to jest na 1/6 z usp
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_USP && damage > 20.0 && random_num(1,6) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
To jest na 1/5 z autokampy(TT)
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_G3SG1 && damage > 20.0 && random_num(1,5) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
A to jest na 1/6 z usp
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_USP && damage > 20.0 && random_num(1,6) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
Użytkownik CheaterQ edytował ten post 05.10.2011 15:47
#9
Napisano 05.10.2011 16:43
Yyyy, nie a dobry ten fighter ? Masz coś gorszego
kodklas_fajkter.sma 1,96 KB 44 Ilość pobrań
kodklas_fajkter.amxx
kodklas_fajkter.sma 1,96 KB 44 Ilość pobrań
kodklas_fajkter.amxx
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii , 05.03.2024 cod nowy |
|
|
|||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07 , 11.02.2024 cod nowy |
|
|
||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07 , 08.02.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09 , 08.01.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia , 12.02.2023 cod nowy |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych