Witam was.
Potrzebuję pomocy bo mam cholernie dziwny problem i nie mogę się z nim sama uporać. Sprawa wygląda następująco: gdy w drużynie CT lub TT zostanie kilku graczy AFK i są oni ostatnimi żywymi, a plugin lub admin kicknie takich graczy runda trwa nadal zamiast się zakończyć zwycięstwem dla odpowiedniej drużyny. Proszę was o pomoc.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Runda się nie kończy
Started By
ag`
, 28.09.2011 09:00
7 replies to this topic
#1
Posted 28.09.2011 09:00
#2
Posted 28.09.2011 09:04
Korzystasz z jakiegoś konkretnego moda?
Pokaż zawartość plugins.ini
Pokaż zawartość plugins.ini
#3
Posted 28.09.2011 09:09
Serwer FFA, pluginy niestandardowe:
ptb.amxx straznik_ex_interp.amxx spawn_protection_pl.amxx dontsayips.amxx gamenamechanger.amxx Map_Spawns_Editor.amxx afkkisss.amxx afkkicker2.amxx admin_freelook.amxx ban_neo_vvv.amxx bulletdamage.amxx galileo.amxx amx_gag.amxx ad_manager.amxx amxbans_ssban.amxx hpk.amxx inf_smierc.amxx ultimate_sounds.amxx admin_spec_esp.amxx autobuyfix.amxx c4timer.amxx polski_cs.amxx poprawne_rate.amxx Voices_Management.amxx voiceserver_connect.amxx
Edited by ag`, 28.09.2011 09:11.
#4
Posted 28.09.2011 09:30
afkkisss.amxx afkkicker2.amxx
po co to 2 razy?
wyłącz te 2 pluginy i pokaż jeszcze cvary od PTB które na czas sprawdzania też możesz wyłączyć (trzeba ustalić dlaczego tak się dzieje najpierw i który plugin jest temu winien)
#5
Posted 28.09.2011 09:45
afkkisss i afkkicker2 były w jednej paczce i ponoć obydwa mają być włączone.
O to PTB.cfg:
O to PTB.cfg:
// PTB Configuration // // File location: addons/amxmodx/configs/ptb.cfg // // Settings are loaded on every mapchange // from this cfg file // // For details on the settings check out the documentation // in the readme.txt file echo [PTB] Ptb.cfg is being executed // These two cvars must be set to 0 so PTB can work properly. mp_autoteambalance 0 mp_limitteams 0 // Control of chatmessages which can be 0 for off 1 on if set to 2 then Transfers will show in hud but not chat. // If set to 3 it will show all messages in chat and transfers as hudtext ptb_saychat 2 // Transfertype can only be 1, 2 or 3 and 3 is the most agressive transfer // 1 is PTBs original transfertype ptb_transfer_type 3 // Set to 0 if admins with immunity also should be switched ptb_switch_immunity 1 // Set to 0 if admins with immunity cant choose the team they wants ptb_limitjoin_immunity 1 // Here you set which flag an admin must have to be immune against transfers (Default o ADMIN_LEVEL_C) ptb_immunity_level "a" // Here you set which flag an admin must have to be able to change PTB settings (Default l ADMIN_RCON) ptb_access_level "l" // If you want to see Transfers made in the HLSW chat have this set to 1 ptb_show_in_hlsw 1 // team selection control amx_ptb limitjoin on // set limits on team joining amx_ptb limitafter 0 // number of rounds after which teams limiting begins amx_ptb limitmin 0 // number of minimum players on map for team limiting amx_ptb maxsize 16 // maximum team size per team amx_ptb maxdiff 2 // maximum team size difference amx_ptb autorounds 3 // number of first rounds into match, which allow autojoin only amx_ptb wtjauto 3 // wtj tries needed to become autojoined amx_ptb wtjkick 5 // wtj tries needed to become kicked amx_ptb kick off // kick for wtj counts amx_ptb savewtj off // save wtjs to wtj.log // team balancing actions amx_ptb switch on // switch/transfer players amx_ptb switchafter 3 // number of rounds after which switching begins amx_ptb switchmin 5 // number of minimum players on map for switching amx_ptb switchfreq 1 // relative next possible switch round amx_ptb playerfreq 7 // relative next possible switch round for player amx_ptb forceswitch 0 // number of tries after which PTB switches alive, if neccessary amx_ptb deadonly off // switch dead only // messages (good to have on when debugging if you use statsx dont have them on) amx_ptb tellwtj off // tell about wtj tries amx_ptb announce off // announce team status at beginning of round amx_ptb sayok off // announce team status, if teams are alright amx_ptb typesay on // use HUD messages // team strength limits amx_ptb maxstreak 3 // max. allowed team win streak amx_ptb maxscore 2 // max. allowed team score difference amx_ptb minrating 1.5 // minimum critical team rating amx_ptb maxrating 2.0 // maximum critical team rating amx_ptb superrating 3.0 // super critical team rating amx_ptb maxincidents 50 // maximum kills + deaths before the score is divided by PTB_SCALEDOWN amx_ptb scaledown 2 // divisor for kills and deaths, when PTB_MAXINCIDENTS is reached
#6
Posted 28.09.2011 09:55
tak jak mówiłem... spróbuj zakomentować w plugins.ini na razie te 3 pluginy (2 które podałem wcześniej i tego ptb.amxx)
Sprawdź czy problem będzie występował nadal ale wydaje mi się, że może być to wina któregoś z tych 3. Więc aby mieć pewność przetestuj to i będziemy myśleć dalej jeśli miałem rację.
Sprawdź czy problem będzie występował nadal ale wydaje mi się, że może być to wina któregoś z tych 3. Więc aby mieć pewność przetestuj to i będziemy myśleć dalej jeśli miałem rację.
#7
Posted 28.09.2011 13:08
blokada końca rundy jest możliwa tylko na kilka sposobów, ja znam takie:
- bot, grający (PodBot) czy nie (Fake Player) blokuje zakończenie rundy
- za pomocą modułu orpheu bezpośrednio w silniku gry
- bot, grający (PodBot) czy nie (Fake Player) blokuje zakończenie rundy
- za pomocą modułu orpheu bezpośrednio w silniku gry
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users