Klasa Inżynier
radim
26.09.2011
Pokażę jak zrobić klasę Inżynier pod Starego CodMod'a
Zaczynamy !
1. Dodajemy nowy include:
2. Pod includami dodajemy to:
4. Do public plugin_init() dodajemy:
5. Do public plugin_precache() dodajemy:
6. Do public NowaRunda() dodajemy:
7. Na samym końcu sma dodajemy:
8. W public Odrodzenie(id) dodajemy case naszej klasy i w niej msui być:
9. Na początku public Odrodzenie(id) pod:
10. W public client_connect(id) dodajemy:
I to wszystko
Użytkownik radim edytował ten post 01.10.2011 19:10
Zaczynamy !
1. Dodajemy nowy include:
#include <fakemeta_util>
2. Pod includami dodajemy to:
#define SENTRY_THINK 0.3 #define OFFSET_WPN_LINUX 4 #define OFFSET_WPN_WIN 41 #define fm_point_contents(%1) engfunc(EngFunc_PointContents, %1) #define fm_DispatchSpawn(%1) dllfunc(DLLFunc_Spawn, %1)3. Następnie nad public plugin_init() dodajemy to:
new pMenuExplode[33]; new gMenuDzialko[33] new bool:bInzynier[33] new mdl_gib_build1,mdl_gib_build2,mdl_gib_build3,mdl_gib_build4 new g_maxplayers; new pcvarPercent,pcvarHealth,pcvarDamage; static const g_szWpnEntNames[][] = { "", "weapon_p228", "", "weapon_scout", "weapon_hegrenade", "weapon_xm1014", "weapon_c4", "weapon_mac10", "weapon_aug", "weapon_smokegrenade", "weapon_elite", "weapon_fiveseven", "weapon_ump45", "weapon_sg550", "weapon_galil", "weapon_famas", "weapon_usp", "weapon_glock18", "weapon_awp", "weapon_mp5navy", "weapon_m249", "weapon_m3", "weapon_m4a1", "weapon_tmp", "weapon_g3sg1", "weapon_flashbang", "weapon_deagle", "weapon_sg552", "weapon_ak47", "weapon_knife", "weapon_p90" }
4. Do public plugin_init() dodajemy:
for (new i = 1; i < sizeof g_szWpnEntNames; i++){ if (g_szWpnEntNames[i][0]) RegisterHam(Ham_Item_Deploy, g_szWpnEntNames[i], "ham_ItemDeploy_Post", 1) } RegisterHam(Ham_TraceAttack, "func_breakable", "fw_TraceAttack_Building") register_think("sentry_shot","sentry_shot") g_maxplayers = get_maxplayers(); pcvarPercent = register_cvar("inzynier_percent","4") // ile procent daje jedno uderzenie w działko (przy budowaniu) pcvarHealth = register_cvar("inzynier_health","600") // ile hp ma dzialko pcvarDamage = register_cvar("inzynier_damage","15.0"); //[font=monospace] [/font]ile dmg zadaje dzialko przy trafieniu podajemy liczbę rzeczywistą !
5. Do public plugin_precache() dodajemy:
precache_sound("sentry_shoot.wav"); precache_model("models/QTM_CodMod/v_tfc_spanner.mdl") precache_model("models/QTM_CodMod/base2.mdl") precache_model("models/QTM_CodMod/sentry2.mdl") mdl_gib_build1 = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/mbarrel.mdl") mdl_gib_build2 = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/computergibs.mdl") mdl_gib_build3 = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/metalplategibs.mdl") mdl_gib_build4 = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/cindergibs.mdl") precache_sound("debris/bustmetal1.wav"); precache_sound("debris/bustmetal2.wav");
6. Do public NowaRunda() dodajemy:
remove_entity_name("sentry_base") remove_entity_name("sentry_shot")
7. Na samym końcu sma dodajemy:
Spoiler
8. W public Odrodzenie(id) dodajemy case naszej klasy i w niej msui być:
bInzynier[id] = true;Czyli np. wygląda to tak(moja klasa ma galil'a i p228):
case xx: // w miejsce xx wpisujesz nazwe klasy { give_item(id, "weapon_galil") give_item(id, "weapon_p228") bInzynier[id] = true; }
9. Na początku public Odrodzenie(id) pod:
if(nowa_klasa_gracza[id]) {dodajemy:
bInzynier[id] = false;
10. W public client_connect(id) dodajemy:
bInzynier[id] = false; gMenuDzialko[id] = 0; pMenuExplode[id] = 0;
I to wszystko
Użytkownik radim edytował ten post 01.10.2011 19:10
Ciuchcia:D
26.09.2011
Nom zaraz sprawdze czy dziala, a i zrobilbys item PALEC ZEUSA ??
Mam maly problem gralem na de dust 2 i gdy chcialem postawic dzialko to pisalo Nie mozesz tu postawic dziala!
Co jest ??
A item jak zrobic ??
Użytkownik Ciuchcia:D edytował ten post 26.09.2011 16:01
Mam maly problem gralem na de dust 2 i gdy chcialem postawic dzialko to pisalo Nie mozesz tu postawic dziala!
Co jest ??
A item jak zrobic ??
Użytkownik Ciuchcia:D edytował ten post 26.09.2011 16:01
HappyDay
26.09.2011
jesli dobrze kojarze to stales gdzies na respie/blisko respaNom zaraz sprawdze czy dziala, a i zrobilbys item PALEC ZEUSA ??
Mam maly problem gralem na de dust 2 i gdy chcialem postawic dzialko to pisalo Nie mozesz tu postawic dziala!
Co jest ??
Kendzior87
26.10.2011
Error: Undefined symbol "MAX" on line 3883
#define MAX 32
zabrakło tego.
Użytkownik Kendzior87 edytował ten post 26.10.2011 18:39
#define MAX 32
zabrakło tego.
Użytkownik Kendzior87 edytował ten post 26.10.2011 18:39
Kendzior87
27.10.2011
Czy zlituje się ktoś i wrzuci paczkę z modelami i sound, których brakuje. Dokładnie chodzi o wszystkie modele i soundy jakie wykorzystuje ten plugin bo mi serwer nie wstaje...
Goliath
03.11.2011
Wszystkie modele i dźwięki znajdziecie w tym temacie: [CoD Nowy] Klasa inżynier - Stawianie działka - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Kendzior87
04.11.2011
tego z modeli i dźwięków nie ma w paczce (może i czegoś więcej a się nie dopatrzyłem)
jak dodałem z tymi modelami trzema co są załączone, serwer nie wstaje.
Użytkownik Kendzior87 edytował ten post 04.11.2011 16:37
mdl_gib_build1 = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/mbarrel.mdl")
mdl_gib_build2 = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/computergibs.mdl")
mdl_gib_build3 = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/metalplategibs.mdl")
mdl_gib_build4 = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/cindergibs.mdl")
precache_sound("debris/bustmetal1.wav");
precache_sound("debris/bustmetal2.wav");
jak dodałem z tymi modelami trzema co są załączone, serwer nie wstaje.
Użytkownik Kendzior87 edytował ten post 04.11.2011 16:37
d0naciak
04.11.2011
@up
Te modele są od zainstalowania cs'a
Dziwnie to zabrzmiało, więc napisze normalniej One są wbudowane, nie trzeba ich pobierać, bo one są zainstalowane wraz z csem
DarkGL
10.11.2011
one są spakowane w plikach gcf ale tak są to standardowe modele cs'a (lub inaczej halflife)
Krechaman
12.11.2011
Łeh nie wyszło mi dodanie tej klasy W ogóle mam problemy z kompilacją tego. Wyskakuje mi :
Compilation aborted.
26 errors
Could not locate output file compiled\QTMCodMod.amx <compile failed?
Pomoże ktoś? Będę wdzięczny jeżeli ktoś mi to skompiluje i powie co było źle.
Compilation aborted.
26 errors
Could not locate output file compiled\QTMCodMod.amx <compile failed?
Pomoże ktoś? Będę wdzięczny jeżeli ktoś mi to skompiluje i powie co było źle.
Załączone pliki
Blood Angel 13.11.2011
Ładnie namieszałeś.
Nie dawałeś przecinków do klas i opisów i inne rzeczy.
Nie dawałeś przecinków do klas i opisów i inne rzeczy.
Załączone pliki
LubieSpam
13.11.2011
Mam kilka błędów przy dodaniu klasy ktoś mi może pomóc
Użytkownik LubieSpam edytował ten post 13.11.2011 13:51
Załączone pliki
Użytkownik LubieSpam edytował ten post 13.11.2011 13:51