←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] Limity klas

Locked

VVirus's Photo VVirus 24.09.2011

Witam poszukuje tutka lub pomocy jak zrobić limit klas czyli chcę aby np. mogły tylko 2 takie same klasy grać czyli 2 ninje 2 palladyny itp

Z góry dzięki za pomoc :D
Quote

  • +
  • -
KariiO's Photo KariiO 27.09.2011

Witam poszukuje tutka lub pomocy jak zrobić limit klas czyli chcę aby np. mogły tylko 2 takie same klasy grać czyli 2 ninje 2 palladyny itp

Z góry dzięki za pomoc :D

Rozwiń , ja z tego co napisałeś nie rozumiem nic...nie wiem jak z innymi.
Rozwiń wypowiedź a postaram się pomóc.
Quote

  • +
  • -
BaQStiC's Photo BaQStiC 27.09.2011

W na jedyn serwerze moga grac dwie klasy... czego tutaj nie rozumiec?
Edited by BaQStiC, 27.09.2011 13:19.
Quote

  • +
  • -
KariiO's Photo KariiO 27.09.2011

W na jedyn serwerze moga grac dwie klasy... czego tutaj nie rozumiec?

A teraz jak jest ? Nie może być dwóch Magów ?
Quote

  • +
  • -
Droso's Photo Droso 27.09.2011

Chodzi o to że na serwerze max "X" osób może mieć tą samą klasę
Quote

  • +
  • -
KariiO's Photo KariiO 27.09.2011

na górę:
new ograczenie_magow[33]
przykład:
case 0:
		{
			new maksymalna_ilosc
			sprawdz_ograniczenie(id)  
	   	 if (ograniczenie_magow[id]<maksymalna_ilosc) player_class[id] = Mag
			else {
			hudmsg(id,2.0,"Nie mozna bylo wybrac tej klasy gdyz za duzo osob ja aktualnie posiada !")
			select_class_query(id)
		    return PLUGIN_HANDLED
		   }
		}
dół:
public sprawdz_ograniczenie(id)
{
	new players[32], num;
	get_players(players, num,"a")
 
		for(new i=0; i<num; i++){
			new id_graczy = players[i];
		if (player_class[id_graczy]==Mag) ograniczenie_magow[id]++
}
}
gdyby był warning to na na dół funkcji od wyboru klasy daj return PLUGIN_CONTINUE
Quote

VVirus's Photo VVirus 08.10.2011

Przepraszam nie było mnie długo na forum (trochę spraw rodzinnych, praca itp..)

I przepraszam za złe sformułowanie pytania ale już KariiO odpowiedział na nie

+ leci ;)

//// Edit

I mam takowe pytanko gdzie mam dodać

 case 0:
{
new maksymalna_ilosc
sprawdz_ograniczenie(id)
if (ograniczenie_magow[id]<maksymalna_ilosc) player_class[id] = Mag
else {
hudmsg(id,2.0,"Nie mozna bylo wybrac tej klasy gdyz za duzo osob ja aktualnie posiada !")
select_class_query(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
}



bo nie kumam ;D
Edited by Majster VVirus, 08.10.2011 16:51.
Quote

  • +
  • -
Stachuu :D ??'s Photo Stachuu :D ?? 08.10.2011

w menu z wyborem danej klasy ?
Quote

  • +
  • -
strike-oral's Photo strike-oral 08.10.2011

lub na dol kodu
Quote

VVirus's Photo VVirus 08.10.2011

Czyli przykładowo tak ?

{
case 0:
{
player_class[id] = Mag
c_shake[id]=20
{
new maksymalna_ilosc
sprawdz_ograniczenie(id)
if (ograniczenie_magow[id]<2) player_class[id] = Mag
else {
hudmsg(id,2.0,"Nie mozna bylo wybrac tej klasy gdyz za duzo osob ja aktualnie posiada !")
select_class_query(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 1:
{
player_class[id] = Mnich
c_damage[id]=3
zmiana_skinu[id]=1
changeskin(id,0)
{
new maksymalna_ilosc
sprawdz_ograniczenie(id)
if (ograniczenie_magow[id]<1) player_class[id] = Minch
else {
hudmsg(id,2.0,"Nie mozna bylo wybrac tej klasy gdyz za duzo osob ja aktualnie posiada !")
select_class_query(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
LoadXP(id, player_class[id])
}
Quote

  • +
  • -
Onyke's Photo Onyke 08.10.2011

Nie.
 if (ograniczenie_magow[id]<1) player_class[id] = Minch

Sprawdzasz ilość magów żeby gracz mógł wybrać mnicha ;P

Tak jak jest ograniczenie_magow zrob sobie ograniczenie_mnichow
Quote

VVirus's Photo VVirus 08.10.2011

Ale w takim razie ten case jest dobrze zrobiony czy inaczej (pomijając że muszę po robić każdy oddzielnie dla innych klas )

case 0:
{
player_class[id] = Mag
c_shake[id]=20
{
new maksymalna_ilosc
sprawdz_ograniczenie(id)
if (ograniczenie_magow[id]<2) player_class[id] = Mag
else {
hudmsg(id,2.0,"Nie mozna bylo wybrac tej klasy gdyz za duzo osob ja aktualnie posiada !")
select_class_query(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
LoadXP(id, player_class[id])
}
Quote

  • +
  • -
Onyke's Photo Onyke 08.10.2011

Nie, bo i tak mu na początku ustawiasz te moce.
case 0:
{
new maksymalna_ilosc
sprawdz_ograniczenie(id)
if (ograniczenie_magow[id]<maksymalna_ilosc) {
player_class[id] = Mag
jakas_moc
jakas_moc2
jakas_moc3
itd
}
else {
hudmsg(id,2.0,"Nie mozna bylo wybrac tej klasy gdyz za duzo osob ja aktualnie posiada !")
select_class_query(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
}
Quote

VVirus's Photo VVirus 08.10.2011

Aaa dobra teraz kminię dzięki wielkie ! ;)
Quote

  • +
  • -
Onyke's Photo Onyke 08.10.2011

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Posted Image raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Quote
Locked