[ROZWIĄZANE] Limity klas
VVirus 24.09.2011
Witam poszukuje tutka lub pomocy jak zrobić limit klas czyli chcę aby np. mogły tylko 2 takie same klasy grać czyli 2 ninje 2 palladyny itp
Z góry dzięki za pomoc
Z góry dzięki za pomoc
KariiO
27.09.2011
Rozwiń , ja z tego co napisałeś nie rozumiem nic...nie wiem jak z innymi.Witam poszukuje tutka lub pomocy jak zrobić limit klas czyli chcę aby np. mogły tylko 2 takie same klasy grać czyli 2 ninje 2 palladyny itp
Z góry dzięki za pomoc
Rozwiń wypowiedź a postaram się pomóc.
BaQStiC
27.09.2011
W na jedyn serwerze moga grac dwie klasy... czego tutaj nie rozumiec?
Edited by BaQStiC, 27.09.2011 13:19.
Edited by BaQStiC, 27.09.2011 13:19.
KariiO
27.09.2011
A teraz jak jest ? Nie może być dwóch Magów ?W na jedyn serwerze moga grac dwie klasy... czego tutaj nie rozumiec?
KariiO
27.09.2011
na górę:
new ograczenie_magow[33]przykład:
case 0: { new maksymalna_ilosc sprawdz_ograniczenie(id) if (ograniczenie_magow[id]<maksymalna_ilosc) player_class[id] = Mag else { hudmsg(id,2.0,"Nie mozna bylo wybrac tej klasy gdyz za duzo osob ja aktualnie posiada !") select_class_query(id) return PLUGIN_HANDLED } }dół:
public sprawdz_ograniczenie(id) { new players[32], num; get_players(players, num,"a") for(new i=0; i<num; i++){ new id_graczy = players[i]; if (player_class[id_graczy]==Mag) ograniczenie_magow[id]++ } }gdyby był warning to na na dół funkcji od wyboru klasy daj return PLUGIN_CONTINUE
VVirus 08.10.2011
Przepraszam nie było mnie długo na forum (trochę spraw rodzinnych, praca itp..)
I przepraszam za złe sformułowanie pytania ale już KariiO odpowiedział na nie
+ leci
//// Edit
I mam takowe pytanko gdzie mam dodać
bo nie kumam ;D
Edited by Majster VVirus, 08.10.2011 16:51.
I przepraszam za złe sformułowanie pytania ale już KariiO odpowiedział na nie
+ leci
//// Edit
I mam takowe pytanko gdzie mam dodać
case 0:
{
new maksymalna_ilosc
sprawdz_ograniczenie(id)
if (ograniczenie_magow[id]<maksymalna_ilosc) player_class[id] = Mag
else {
hudmsg(id,2.0,"Nie mozna bylo wybrac tej klasy gdyz za duzo osob ja aktualnie posiada !")
select_class_query(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
}
bo nie kumam ;D
Edited by Majster VVirus, 08.10.2011 16:51.
VVirus 08.10.2011
Czyli przykładowo tak ?
{
case 0:
{
player_class[id] = Mag
c_shake[id]=20
{
new maksymalna_ilosc
sprawdz_ograniczenie(id)
if (ograniczenie_magow[id]<2) player_class[id] = Mag
else {
hudmsg(id,2.0,"Nie mozna bylo wybrac tej klasy gdyz za duzo osob ja aktualnie posiada !")
select_class_query(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 1:
{
player_class[id] = Mnich
c_damage[id]=3
zmiana_skinu[id]=1
changeskin(id,0)
{
new maksymalna_ilosc
sprawdz_ograniczenie(id)
if (ograniczenie_magow[id]<1) player_class[id] = Minch
else {
hudmsg(id,2.0,"Nie mozna bylo wybrac tej klasy gdyz za duzo osob ja aktualnie posiada !")
select_class_query(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
LoadXP(id, player_class[id])
}
Onyke
08.10.2011
Nie.
Sprawdzasz ilość magów żeby gracz mógł wybrać mnicha
Tak jak jest ograniczenie_magow zrob sobie ograniczenie_mnichow
if (ograniczenie_magow[id]<1) player_class[id] = Minch
Sprawdzasz ilość magów żeby gracz mógł wybrać mnicha
Tak jak jest ograniczenie_magow zrob sobie ograniczenie_mnichow
VVirus 08.10.2011
Ale w takim razie ten case jest dobrze zrobiony czy inaczej (pomijając że muszę po robić każdy oddzielnie dla innych klas )
case 0:
{
player_class[id] = Mag
c_shake[id]=20
{
new maksymalna_ilosc
sprawdz_ograniczenie(id)
if (ograniczenie_magow[id]<2) player_class[id] = Mag
else {
hudmsg(id,2.0,"Nie mozna bylo wybrac tej klasy gdyz za duzo osob ja aktualnie posiada !")
select_class_query(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
LoadXP(id, player_class[id])
}
Onyke
08.10.2011
Nie, bo i tak mu na początku ustawiasz te moce.
case 0:
{
new maksymalna_ilosc
sprawdz_ograniczenie(id)
if (ograniczenie_magow[id]<maksymalna_ilosc) {
player_class[id] = Mag
jakas_moc
jakas_moc2
jakas_moc3
itd
}
else {
hudmsg(id,2.0,"Nie mozna bylo wybrac tej klasy gdyz za duzo osob ja aktualnie posiada !")
select_class_query(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
}
Onyke
08.10.2011
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL