Longjump ikona
colt
17.01.2009
Witam zrobiłem plugin który daje longjumpa na start i pojawia sie z lewej strony ikonka. Niestety nie mam pojęcia jak zrobić by przy śmierci (zabójstwie lub komendzie kill) ona znikała a przy spawnie znów sie pojawiała... jestem poczatkujący i nie mam zielonego pojecia o skryptingu. Załączam kod pluginu :
Proszę o pomoc... Dziękuję
#include <amxmodx> #include <fun> #include <hamsandwich> #define PLUGIN_NAME "Longjump" #define PLUGIN_VERSION "1.0" #define PLUGIN_AUTHOR "COLT" new longjump public plugin_init() { longjump = register_cvar("amx_longjump", "1") RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "player_spawn", 1) register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR) } public player_spawn(id) { if(get_pcvar_num(longjump) == 1) { if(is_user_alive(id)) { give_item(id, "item_longjump") message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusIcon"),{0,0,0},id); write_byte(1); // status (0=hide, 1=show, 2=flash) write_string("item_longjump"); // icon write_byte(0); // red write_byte(210); // green write_byte(0); // blue message_end(); } } }
Proszę o pomoc... Dziękuję
Miczu
17.01.2009
Uzywasz eventa od smierci (masz toturial z eventami), nastepnie na graczu ktory umiera uzywasz codu:
PS. nie mam czasu by wiecej pisac
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusIcon"),{0,0,0},id); write_byte(0); // status (0=hide, 1=show, 2=flash) write_string("item_longjump"); // icon write_byte(0); // red write_byte(210); // green write_byte(0); // blue message_end();
PS. nie mam czasu by wiecej pisac
colt
17.01.2009
Ok znalazłem i zrobiłem dzięki Miczu + pomógł
EDIT
Teraz mam drugi problem:
Ikonka działa tak jak miała znika gdy zgine i pojawia gdy sie zrespie ale jest małe niedociagniecie gdy zplantuje bombe i wybuchnie to po respawnie ikonka znika ale longjumpa mam ??
SMA wyglada tak :
EDIT
Teraz mam drugi problem:
Ikonka działa tak jak miała znika gdy zgine i pojawia gdy sie zrespie ale jest małe niedociagniecie gdy zplantuje bombe i wybuchnie to po respawnie ikonka znika ale longjumpa mam ??
SMA wyglada tak :
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #include <hamsandwich> #define PLUGIN_NAME "Longjump" #define PLUGIN_VERSION "2.0" #define PLUGIN_AUTHOR "COLT" new longjump public plugin_init() { longjump = register_cvar("amx_longjump", "1") RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "player_spawn", 1) register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a") register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR) } public player_spawn(id) { if(get_pcvar_num(longjump) == 1) { if(is_user_alive(id)) { give_item(id, "item_longjump") message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusIcon"),{0,0,0},id); write_byte(1); // status (0=hide, 1=show, 2=flash) write_string("item_longjump"); // icon write_byte(0); // red write_byte(210); // green write_byte(0); // blue message_end(); } } } public DeathMsg() { new vid = read_data(2) // ofiara message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusIcon"),{0,0,0},vid); write_byte(0); // status (0=hide, 1=show, 2=flash) write_string("item_longjump"); // icon write_byte(0); // red write_byte(210); // green write_byte(0); // blue message_end(); }
Misiaczek ;c
17.01.2009
Zastostuj:
oraz
public bomb_defused() { Kod }
oraz
public bomb_explode() { Kod }
darkman
17.01.2009
Zastostuj:
public bomb_defused() { Kod }
orazpublic bomb_explode() { Kod }
i dyrektywa #include <csx>
colt
17.01.2009
public bomb_defused() { new vid = read_data(2) // ofiara message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusIcon"),{0,0,0},vid); write_byte(1); // status (0=hide, 1=show, 2=flash) write_string("item_longjump"); // icon write_byte(0); // red write_byte(210); // green write_byte(0); // blue message_end(); } public bomb_explode() { new vid = read_data(2) // ofiara message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusIcon"),{0,0,0},vid); write_byte(1); // status (0=hide, 1=show, 2=flash) write_string("item_longjump"); // icon write_byte(0); // red write_byte(210); // green write_byte(0); // blue message_end(); }
czy dobrze ??
Miczu
17.01.2009
Trzeba bylo tak od razu napisac.to po respawnie ikonka znika
Wystarczy dac to do eventa ResetHUD. Moze tylko z zablokowaniem opcji reseta przy smierci bodaj (czyt. zwykle is_user_alive)
To powinno nawet spokojnie wyeleminowac hamsandwitcha ;-)
colt
17.01.2009
@Miczu
Chyba tak to powinno wygladać ??
public plugin_init() { longjump = register_cvar("amx_longjump", "1") register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a") register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR) register_event("ResetHUD","player_spawn","b") } public player_spawn(id) { if(get_pcvar_num(longjump) == 1) { if(is_user_alive(id)) { give_item(id, "item_longjump") message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusIcon"),{0,0,0},id); write_byte(1); // status (0=hide, 1=show, 2=flash) write_string("item_longjump"); // icon write_byte(0); // red write_byte(210); // green write_byte(0); // blue message_end(); } } }
Chyba tak to powinno wygladać ??
Miczu
17.01.2009
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #define PLUGIN_NAME "Longjump" #define PLUGIN_VERSION "2.0" #define PLUGIN_AUTHOR "COLT" new longjump public plugin_init() { longjump = register_cvar("amx_longjump", "1") register_event("ResetHUD","player_spawn","b") register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a") register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR) } public player_spawn(id) { if(get_pcvar_num(longjump) == 1) { if(is_user_alive(id)) { give_item(id, "item_longjump") message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusIcon"),{0,0,0},id); write_byte(1); // status (0=hide, 1=show, 2=flash) write_string("item_longjump"); // icon write_byte(0); // red write_byte(210); // green write_byte(0); // blue message_end(); } } } public DeathMsg() { new vid = read_data(2) // ofiara message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusIcon"),{0,0,0},vid); write_byte(0); // status (0=hide, 1=show, 2=flash) write_string("item_longjump"); // icon write_byte(0); // red write_byte(210); // green write_byte(0); // blue message_end(); }
Jak mam sprawdzac to podawaj kompletny kod ;-)
colt
17.01.2009
Ok już prawie działa
Teraz tylko przetestowałem to po wybuchu bomby jak mnie zabije eksplozja to nie znika ikonka
Teraz tylko przetestowałem to po wybuchu bomby jak mnie zabije eksplozja to nie znika ikonka
colt
17.01.2009
No mam :
Musi tu byc public bomb_explode ?? Ale chyba w niej nie moze byc id
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #define PLUGIN_NAME "Longjump" #define PLUGIN_VERSION "2.0" #define PLUGIN_AUTHOR "COLT" new longjump public plugin_init() { longjump = register_cvar("amx_longjump", "1") register_event("ResetHUD","player_spawn","b") register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a") register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR) } public player_spawn(id) { if(get_pcvar_num(longjump) == 1) { if(is_user_alive(id)) { give_item(id, "item_longjump") message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusIcon"),{0,0,0},id); write_byte(1); // status (0=hide, 1=show, 2=flash) write_string("item_longjump"); // icon write_byte(0); // red write_byte(210); // green write_byte(0); // blue message_end(); } } } ////////////////////////////////////////////////////////////////// public DeathMsg() { new vid = read_data(2) // ofiara message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusIcon"),{0,0,0},vid); write_byte(0); // status (0=hide, 1=show, 2=flash) write_string("item_longjump"); // icon write_byte(0); // red write_byte(210); // green write_byte(0); // blue message_end(); }
Musi tu byc public bomb_explode ?? Ale chyba w niej nie moze byc id
Miczu
17.01.2009
Chbya przy wybuchu paki nie pojawia sie deathmessage - taka ikonka w prawym rogu
colt
17.01.2009
że co ??
Wracajac do posta
to czy w tym kawałku nie powinno sie okreslic jaka bronia ??
Wracajac do posta
to czy w tym kawałku nie powinno sie okreslic jaka bronia ??
public DeathMsg() { new vid = read_data(2) // ofiara new weapon[64] read_data(4,weapon,63) message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusIcon"),{0,0,0},vid); write_byte(0); // status (0=hide, 1=show, 2=flash) write_string("item_longjump"); // icon write_byte(0); // red write_byte(210); // green write_byte(0); // blue message_end(); }
Miczu
18.01.2009
To moze zamiast deathmessage:
potem tylko if( is_user_alive(id)) return a za tym cod od chowania ikony
Troche toporne, ale powinno lapac zabicia paczka ;-)
register_event("Damage", "Damage", "bd", "2>0")
potem tylko if( is_user_alive(id)) return a za tym cod od chowania ikony
Troche toporne, ale powinno lapac zabicia paczka ;-)