←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Przeniesienie informacji do drugiej funkcji

  • +
  • -
Itachi - zdjęcie Itachi 19.09.2011

Nie będę sie rozpisywal wiec,
pobierznick(id) {
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)
set_task(30.0, "wyswietl");
}
public wyswietl(id) {
client_cmd(id, "Mam wysoki ping jako %d", name)
}


To tylko przyklad, ale jak zrobic by Name, przenioslo sie do drugiego public? :/
Użytkownik Itachi edytował ten post 19.09.2011 16:55
Odpowiedz

  • +
  • -
Muzzi - zdjęcie Muzzi 19.09.2011

Zrób sobie zmienną globalną 2 wymiarową i przy wchodzeniu na serwer pobieraj nick gracza a potem używać jako 1 zmiennej.

Przykład.

new gPlayerName[33][64];

public client_authorized(id)
{
get_user_name(id, gPlayerName[id], charsmax(gPlayerName));
}
Odpowiedz

  • +
  • -
Itachi - zdjęcie Itachi 19.09.2011

A jezeli chce pobrac z pluginy, np, gdy chce z menu, i z menu jest funkcja pobierz nick?
				case 0:{

pobierznick(id)
}


Dobra rozumiem
Użytkownik Itachi edytował ten post 19.09.2011 17:08
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 19.09.2011

pobierznick(id) {
new name[32], len;
len = get_user_name(id, name, 31);
set_task(30.0, "wyswietl", id, name, len);
}

public wyswietl(data[], id)
client_cmd(id, "Mam wysoki ping jako %s", data);

??
Odpowiedz