Przeniesienie informacji do drugiej funkcji
Itachi
19.09.2011
Nie będę sie rozpisywal wiec,
To tylko przyklad, ale jak zrobic by Name, przenioslo sie do drugiego public?
Użytkownik Itachi edytował ten post 19.09.2011 16:55
pobierznick(id) {
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)
set_task(30.0, "wyswietl");
}
public wyswietl(id) {
client_cmd(id, "Mam wysoki ping jako %d", name)
}
To tylko przyklad, ale jak zrobic by Name, przenioslo sie do drugiego public?
Użytkownik Itachi edytował ten post 19.09.2011 16:55
Muzzi
19.09.2011
Zrób sobie zmienną globalną 2 wymiarową i przy wchodzeniu na serwer pobieraj nick gracza a potem używać jako 1 zmiennej.
Przykład.
Przykład.
new gPlayerName[33][64];
public client_authorized(id)
{
get_user_name(id, gPlayerName[id], charsmax(gPlayerName));
}
Itachi
19.09.2011
A jezeli chce pobrac z pluginy, np, gdy chce z menu, i z menu jest funkcja pobierz nick?
Dobra rozumiem
Użytkownik Itachi edytował ten post 19.09.2011 17:08
case 0:{
pobierznick(id)
}
Dobra rozumiem
Użytkownik Itachi edytował ten post 19.09.2011 17:08
sebul
19.09.2011
pobierznick(id) {
new name[32], len;
len = get_user_name(id, name, 31);
set_task(30.0, "wyswietl", id, name, len);
}
public wyswietl(data[], id)
client_cmd(id, "Mam wysoki ping jako %s", data);
??