jak dodac model do itemu
Ciuchcia:D
18.09.2011
Witam,
Chcialem dodac model do itemu aby wygladala maczeta zamiast noza.
Chce ten dodac model jak item http://www.gamebanana.com/skins/109753
Za pomoc dam +++
Użytkownik Ciuchcia:D edytował ten post 18.09.2011 14:48
Chcialem dodac model do itemu aby wygladala maczeta zamiast noza.
Chce ten dodac model jak item http://www.gamebanana.com/skins/109753
Za pomoc dam +++
Użytkownik Ciuchcia:D edytował ten post 18.09.2011 14:48
radim
18.09.2011
1. Do public plugin_init dodajesz:
3. Na końcu dodajesz:
Model tej maczety ma się znajdować w folderze "knife" w models (models>knife>v_knife.mdl)
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")2. Do public plugin_precache dodajesz:
precache_model("models/knife/v_knife.mdl");
3. Na końcu dodajesz:
public CurWeapon(id) { new weapon = read_data(2); if(ma_klase[id]) { if(weapon == CSW_KNIFE) { set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/knife/v_knife.mdl") } } }
Model tej maczety ma się znajdować w folderze "knife" w models (models>knife>v_knife.mdl)
efee
18.09.2011
@radim Chodziło o starego coda
Jak chcesz do starego to zrob tak jak napisał radim tylko w CurWeapon dodaj
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == NUMERITEMU && weapon == CSW_KNIFE){
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sciezkadomodelu.mdl")
}
Jak chcesz do starego to zrob tak jak napisał radim tylko w CurWeapon dodaj
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == NUMERITEMU && weapon == CSW_KNIFE){
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sciezkadomodelu.mdl")
}
Ciuchcia:D
18.09.2011
OK
Nie da rady bledy mi wyskakuja
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
QTM_CodMod.sma(2870) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(2870) : error 017: undefined symbol "weapon"
QTM_CodMod.sma(2874) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(4011) : warning 209: function "msgScreenFade" should return a value
1 Error.
Could not locate output file QTM_CodMod.amxx (compile failed).
Nie da rady bledy mi wyskakuja
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
QTM_CodMod.sma(2870) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(2870) : error 017: undefined symbol "weapon"
QTM_CodMod.sma(2874) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(4011) : warning 209: function "msgScreenFade" should return a value
1 Error.
Could not locate output file QTM_CodMod.amxx (compile failed).