Losowe Sprite przy zabiciu
M@nkovsky 17.09.2011
Witam ostatnio naszła mnie ochota na dodanie troche grafiki do mojego serwera, a mianowicie chce zrobić ,żeby przy zabiciu gracza wyświetlało się losowe sprite ( sam je sobie robie) tylko w moim public DeathMsg(id)
mam cos takiego
To tylko fragment kodu , No więc pytanie brzmi jak zrobić randoma z innymi spritami bo aktualnie mam cale czas jedno .
Wiem nie ejstem najlepszym tlumaczem , wiec kto mnie zrozumiał proszę o pomoc ; )
Za pomoc +
Pozdrawiam
mam cos takiego
new blabla bla i cala reszta
if (is_user_connected(kid) && is_user_connected(vid) && get_user_team(kid) != get_user_team(vid))
{
new Float:fOrigin[3];
pev(vid,pev_origin,fOrigin);
fOrigin[2] += 35.0;
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY )
write_byte(TE_SPRITE)
write_coord_f(fOrigin[0])
write_coord_f(fOrigin[1])
write_coord_f(fOrigin[2])
write_short(g_sprite)
write_byte(10)
write_byte(255)
message_end()
}
}
To tylko fragment kodu , No więc pytanie brzmi jak zrobić randoma z innymi spritami bo aktualnie mam cale czas jedno .
Wiem nie ejstem najlepszym tlumaczem , wiec kto mnie zrozumiał proszę o pomoc ; )
Za pomoc +
Pozdrawiam
DarkGL
17.09.2011
new szSprites[3][]={ "sprites/sprite1.spr", "sprites/sprite2.spr", "sprites/sprite3.spr" // i tak dalej } new gSprites[3] public plugin_precache(){ for(new i = 0;i<sizeof szSprites;i++) gSprites[i] = precache_model(szSprites[i]); }
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY ) write_byte(TE_SPRITE) write_coord_f(fOrigin[0]) write_coord_f(fOrigin[1]) write_coord_f(fOrigin[2]) write_short(gSprites[random(sizeof szSprites)]) write_byte(10) write_byte(255) message_end()
sebul
17.09.2011
Żeby było jeszcze łatwiej, to lepiej będzie tak
Czyli bez tej 3.
EDIT
Chyba że ;] ogólnie można użyć define, wtedy to było by już bardzo zrozumiałe.
Edited by sebul, 17.09.2011 14:35.
new szSprites[][]={
"sprites/sprite1.spr",
"sprites/sprite2.spr",
"sprites/sprite3.spr"
// i tak dalej
}
Czyli bez tej 3.
EDIT
Chyba że ;] ogólnie można użyć define, wtedy to było by już bardzo zrozumiałe.
Edited by sebul, 17.09.2011 14:35.
DarkGL
17.09.2011
dałem to 3 aby zobaczył że w obydwu tablicach trzeba podać tą samą liczbęŻeby było jeszcze łatwiej, to lepiej będzie tak