Plugin na klase
Cheaters 17.09.2011
Witam czy ktos ma/zrobi plugin na klase nowego cod moda
Dane Do Klasy:
Nazwa: Assasin(Klasa Premium)
Opis:Jest Niewidzialna na nozu.Gdy Kuca jest nie widzialna ma 2 skoki w powietrzu
Prosilbym o dodanie zeby ta klasa miala ten model ktory jest pod tym linkiem zeby sie nazywal assasin.mdl
http://www.przeklej....dl-00331o42d6jo
Dane Do Klasy:
Nazwa: Assasin(Klasa Premium)
Opis:Jest Niewidzialna na nozu.Gdy Kuca jest nie widzialna ma 2 skoki w powietrzu
Prosilbym o dodanie zeby ta klasa miala ten model ktory jest pod tym linkiem zeby sie nazywal assasin.mdl
http://www.przeklej....dl-00331o42d6jo
BaQStiC
17.09.2011
Co to za klasa? Jest niewidzialna na nozu i jak kuca? Nie lepiej zrobic zeby wogóle byla niewidzialna? Po co model jak wogóle prawie bedzie niewidzialna
Cheaters 17.09.2011
Potrzebny a bronie deagle a w kondycje itp proszę obojetne co wlozyc to ja sobie poprawie
proszę o takie cos jak ja chce zrobienie za to poleci +
proszę o takie cos jak ja chce zrobienie za to poleci +
SeeK
17.09.2011
Proszę
Edited by SeeK, 17.09.2011 15:46.
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <cstrike> #define PREMIUM ADMIN_LEVEL_H new const nazwa[] = "Assasin(Klasa Premium)"; new const opis[] = "Jest Niewidzialna na nozu.Gdy Kuca jest nie widzialna ma 2 skoki w powietrzu"; new const bronie = 1<<CSW_USP | 1<<CSW_SMOKEGRENADE new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new bool:ma_klase[33]; new jumpnum[33] = 0 new bool:dojump[33] = false public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "SeeK") cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_cvar("amx_maxjumps","2") register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1") } public cod_class_enabled(id) { if(get_user_flags(id) & PREMIUM) { cs_set_user_model(id,"assasin") ma_klase[id] = true } else ma_klase[id] = false } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; cs_reset_user_model(id) set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255) } public CurWeapon(id) { //pobiera i sprawdza id broni if(read_data(2) == CSW_KNIFE) set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 0) else set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 2555) return PLUGIN_CONTINUE } public client_PreThink(id) { if(!ma_klase[id] || !is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED new nbut = get_user_button(id) new obut = get_user_oldbutton(id) if(nbut & IN_DUCK) set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 0) else set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255) if((nbut & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(obut & IN_JUMP)) { if(jumpnum[id] < get_cvar_num("amx_maxjumps")) { dojump[id] = true jumpnum[id]++ return PLUGIN_CONTINUE } } if((nbut & IN_JUMP) && (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND)) { jumpnum[id] = 0 return PLUGIN_CONTINUE } return PLUGIN_CONTINUE } public client_PostThink(id) { if(!ma_klase[id] || !is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED if(dojump[id] == true) { new Float:velocity[3] entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity) velocity[2] = random_float(265.0,285.0) entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity) dojump[id] = false return PLUGIN_CONTINUE } return PLUGIN_CONTINUE } public plugin_precache() precache_model("models/assasin/assasin.mdl")
Edited by SeeK, 17.09.2011 15:46.
Cheaters 17.09.2011
Czemu normalny gracz moze ja sobie wziąć i nie ma tego modelu co podalem
I Chcialbym zeby ona miala natychmiastowe zabicie z noza !
I Chcialbym zeby ona miala natychmiastowe zabicie z noza !
SeeK
17.09.2011
Próbuj teraz
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <cstrike> #include <hamsandwich> #define PREMIUM ADMIN_LEVEL_H new const nazwa[] = "Assasin(Klasa Premium)"; new const opis[] = "Jest Niewidzialna na nozu.Gdy Kuca jest nie widzialna ma 2 skoki w powietrzu"; new const bronie = 1<<CSW_USP | 1<<CSW_SMOKEGRENADE new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new bool:ma_klase[33]; new jumpnum[33] = 0 new bool:dojump[33] = false public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "SeeK") cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_cvar("amx_maxjumps","2") register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1") RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { cs_set_user_model(id,"assasin") ma_klase[id] = true } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; cs_reset_user_model(id) set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255) } public CurWeapon(id) { if(!ma_klase[id] || !is_user_alive(id) || !(get_user_flags(id) & PREMIUM)) return COD_STOP //pobiera i sprawdza id broni if(read_data(2) == CSW_KNIFE) set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 0) else set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 2555) return COD_CONTINUE } public client_PreThink(id) { if(!ma_klase[id] || !is_user_alive(id) || !(get_user_flags(id) & PREMIUM)) return COD_STOP new nbut = get_user_button(id) new obut = get_user_oldbutton(id) if(nbut & IN_DUCK) set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 0) else set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255) if((nbut & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(obut & IN_JUMP)) { if(jumpnum[id] < get_cvar_num("amx_maxjumps")) { dojump[id] = true jumpnum[id]++ return PLUGIN_CONTINUE } } if((nbut & IN_JUMP) && (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND)) { jumpnum[id] = 0 return PLUGIN_CONTINUE } return PLUGIN_CONTINUE } public client_PostThink(id) { if(!ma_klase[id] || !is_user_alive(id) || !(get_user_flags(id) & PREMIUM)) return COD_STOP if(dojump[id] == true) { new Float:velocity[3] entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity) velocity[2] = random_float(265.0,285.0) entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity) dojump[id] = false return PLUGIN_CONTINUE } return PLUGIN_CONTINUE } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } public plugin_precache() precache_model("models/player/assasin/assasin.mdl")
SeeK
18.09.2011
Nie jestem pewien, ale powinno być ok
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <cstrike> #include <hamsandwich> #define PREMIUM ADMIN_LEVEL_H new const nazwa[] = "Assasin(Klasa Premium)"; new const opis[] = "Jest Niewidzialna na nozu.Gdy Kuca jest nie widzialna ma 2 skoki w powietrzu"; new const bronie = 1<<CSW_USP | 1<<CSW_SMOKEGRENADE new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new bool:ma_klase[33]; new jumpnum[33] = 0 new bool:dojump[33] = false public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "SeeK") cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_cvar("amx_maxjumps","2") register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1") RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { if(!get_user_flags(id) & PREMIUM) return PLUGIN_HANDLED cs_set_user_model(id,"assasin") ma_klase[id] = true } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; cs_reset_user_model(id) set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255) } public CurWeapon(id) { if(!ma_klase[id] || !is_user_alive(id) || !(get_user_flags(id) & PREMIUM)) return COD_STOP //pobiera i sprawdza id broni if(read_data(2) == CSW_KNIFE) set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 0) else set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 2555) return COD_CONTINUE } public client_PreThink(id) { if(!ma_klase[id] || !is_user_alive(id) || !(get_user_flags(id) & PREMIUM)) return COD_STOP new nbut = get_user_button(id) new obut = get_user_oldbutton(id) if(nbut & IN_DUCK) set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 0) else set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255) if((nbut & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(obut & IN_JUMP)) { if(jumpnum[id] < get_cvar_num("amx_maxjumps")) { dojump[id] = true jumpnum[id]++ return PLUGIN_CONTINUE } } if((nbut & IN_JUMP) && (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND)) { jumpnum[id] = 0 return PLUGIN_CONTINUE } return PLUGIN_CONTINUE } public client_PostThink(id) { if(!ma_klase[id] || !is_user_alive(id) || !(get_user_flags(id) & PREMIUM)) return COD_STOP if(dojump[id] == true) { new Float:velocity[3] entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity) velocity[2] = random_float(265.0,285.0) entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity) dojump[id] = false return PLUGIN_CONTINUE } return PLUGIN_CONTINUE } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } public plugin_precache() precache_model("models/player/assasin/assasin.mdl")
Cheaters 18.09.2011
Jest zle ta klasa jest juz premium ale zadna inna klasa nie moze strzelac rozkladac paki ani jej rozbrajac
mierzwi 18.09.2011
zamiast COD_STOP użyj returna który będzie kontynuował pracę fprethinka, chyba o to chodzi ;x