←  Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Plugin na klase

Cheaters's Photo Cheaters 17.09.2011

Witam czy ktos ma/zrobi plugin na klase nowego cod moda
Dane Do Klasy:
Nazwa: Assasin(Klasa Premium)
Opis:Jest Niewidzialna na nozu.Gdy Kuca jest nie widzialna ma 2 skoki w powietrzu




Prosilbym o dodanie zeby ta klasa miala ten model ktory jest pod tym linkiem zeby sie nazywal assasin.mdl
http://www.przeklej....dl-00331o42d6jo
Quote

Kartofelek's Photo Kartofelek 17.09.2011

jakie ma mieć broni? ile hp kondycij inta wytrzymałości
Quote

  • +
  • -
BaQStiC's Photo BaQStiC 17.09.2011

Co to za klasa? Jest niewidzialna na nozu i jak kuca? Nie lepiej zrobic zeby wogóle byla niewidzialna? Po co model jak wogóle prawie bedzie niewidzialna :)
Quote

Cheaters's Photo Cheaters 17.09.2011

Potrzebny a bronie deagle a w kondycje itp proszę obojetne co wlozyc to ja sobie poprawie

proszę o takie cos jak ja chce zrobienie za to poleci + xD
Quote

  • +
  • -
SeeK's Photo SeeK 17.09.2011

Proszę
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <cstrike>
 
#define PREMIUM ADMIN_LEVEL_H
 
new const nazwa[] = "Assasin(Klasa Premium)";
new const opis[] = "Jest Niewidzialna na nozu.Gdy Kuca jest nie widzialna ma 2 skoki w powietrzu";
new const bronie = 1<<CSW_USP | 1<<CSW_SMOKEGRENADE
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
 
new bool:ma_klase[33];
new jumpnum[33] = 0
new bool:dojump[33] = false
 
 
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "SeeK")
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_cvar("amx_maxjumps","2")
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
	if(get_user_flags(id) & PREMIUM)
	{
		cs_set_user_model(id,"assasin")
		ma_klase[id] = true
	}
	else
		ma_klase[id] = false
}
	
public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;
	cs_reset_user_model(id)
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255)
}
 
public CurWeapon(id)
{	
	//pobiera i sprawdza id broni
	if(read_data(2) == CSW_KNIFE)
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 0)
	else
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 2555)
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}
 
public client_PreThink(id)
{
	if(!ma_klase[id] || !is_user_alive(id))
		return PLUGIN_HANDLED
		
	new nbut = get_user_button(id)
	new obut = get_user_oldbutton(id)
	
	if(nbut & IN_DUCK)
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 0)
	else
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255)
		
	if((nbut & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(obut & IN_JUMP))
	{
		if(jumpnum[id] < get_cvar_num("amx_maxjumps"))
		{
			dojump[id] = true
			jumpnum[id]++
			return PLUGIN_CONTINUE
		}
	}
	if((nbut & IN_JUMP) && (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND))
	{
		jumpnum[id] = 0
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}
 
public client_PostThink(id)
{
	if(!ma_klase[id] || !is_user_alive(id))
		return PLUGIN_HANDLED
		
	if(dojump[id] == true)
	{
		new Float:velocity[3]	
		entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0)
		entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
		dojump[id] = false
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}
 
public plugin_precache()
	precache_model("models/assasin/assasin.mdl")

Edited by SeeK, 17.09.2011 15:46.
Quote

Cheaters's Photo Cheaters 17.09.2011

a jak dodaje do users.ini to jaka flaga /
?
Quote

  • +
  • -
sharkowy's Photo sharkowy 17.09.2011

T.
Quote

Cheaters's Photo Cheaters 17.09.2011

Czemu normalny gracz moze ja sobie wziąć i nie ma tego modelu co podalem

I Chcialbym zeby ona miala natychmiastowe zabicie z noza !
Quote

  • +
  • -
SeeK's Photo SeeK 17.09.2011

Próbuj teraz
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

#define PREMIUM ADMIN_LEVEL_H

new const nazwa[] = "Assasin(Klasa Premium)";
new const opis[] = "Jest Niewidzialna na nozu.Gdy Kuca jest nie widzialna ma 2 skoki w powietrzu";
new const bronie = 1<<CSW_USP | 1<<CSW_SMOKEGRENADE
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];
new jumpnum[33] = 0
new bool:dojump[33] = false


public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "SeeK")
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    register_cvar("amx_maxjumps","2")
    register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
    cs_set_user_model(id,"assasin")
    ma_klase[id] = true
}
    
public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;
    cs_reset_user_model(id)
    set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255)
}

public CurWeapon(id)
{    
    if(!ma_klase[id] || !is_user_alive(id) || !(get_user_flags(id) & PREMIUM))
        return COD_STOP
        
    //pobiera i sprawdza id broni
    if(read_data(2) == CSW_KNIFE)
        set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 0)
    else
        set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 2555)
    
    return COD_CONTINUE
}

public client_PreThink(id)
{
    if(!ma_klase[id] || !is_user_alive(id) || !(get_user_flags(id) & PREMIUM))
        return COD_STOP
	    
    new nbut = get_user_button(id)
    new obut = get_user_oldbutton(id)
    
    if(nbut & IN_DUCK)
        set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 0)
    else
        set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255)
        
    if((nbut & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(obut & IN_JUMP))
    {
        if(jumpnum[id] < get_cvar_num("amx_maxjumps"))
        {
            dojump[id] = true
            jumpnum[id]++
            return PLUGIN_CONTINUE
        }
    }
    if((nbut & IN_JUMP) && (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND))
    {
        jumpnum[id] = 0
        return PLUGIN_CONTINUE
    }
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public client_PostThink(id)
{
    if(!ma_klase[id] || !is_user_alive(id) || !(get_user_flags(id) & PREMIUM))
        return COD_STOP
        
    if(dojump[id] == true)
    {
        new Float:velocity[3]    
        entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0)
        entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
        dojump[id] = false
        return PLUGIN_CONTINUE
    }
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
        
    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
        
    return HAM_IGNORED;
}

public plugin_precache()
    precache_model("models/player/assasin/assasin.mdl")
Quote

Cheaters's Photo Cheaters 18.09.2011

Znowu. Każdy może grać sobie tą klase. Ale juz jest model ten co chcialem xD
Quote

  • +
  • -
SeeK's Photo SeeK 18.09.2011

Nie jestem pewien, ale powinno być ok
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
 
#define PREMIUM ADMIN_LEVEL_H
 
new const nazwa[] = "Assasin(Klasa Premium)";
new const opis[] = "Jest Niewidzialna na nozu.Gdy Kuca jest nie widzialna ma 2 skoki w powietrzu";
new const bronie = 1<<CSW_USP | 1<<CSW_SMOKEGRENADE
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
 
new bool:ma_klase[33];
new jumpnum[33] = 0
new bool:dojump[33] = false
 
 
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "SeeK")
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_cvar("amx_maxjumps","2")
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
    if(!get_user_flags(id) & PREMIUM)
		   return PLUGIN_HANDLED
	cs_set_user_model(id,"assasin")
	ma_klase[id] = true
}
	
public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;
	cs_reset_user_model(id)
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255)
}
 
public CurWeapon(id)
{	
	if(!ma_klase[id] || !is_user_alive(id) || !(get_user_flags(id) & PREMIUM))
		return COD_STOP
		
	//pobiera i sprawdza id broni
	if(read_data(2) == CSW_KNIFE)
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 0)
	else
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 2555)
	
	return COD_CONTINUE
}
 
public client_PreThink(id)
{
	if(!ma_klase[id] || !is_user_alive(id) || !(get_user_flags(id) & PREMIUM))
		return COD_STOP
		
	new nbut = get_user_button(id)
	new obut = get_user_oldbutton(id)
	
	if(nbut & IN_DUCK)
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 0)
	else
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255)
		
	if((nbut & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(obut & IN_JUMP))
	{
		if(jumpnum[id] < get_cvar_num("amx_maxjumps"))
		{
			dojump[id] = true
			jumpnum[id]++
			return PLUGIN_CONTINUE
		}
	}
	if((nbut & IN_JUMP) && (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND))
	{
		jumpnum[id] = 0
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}
 
public client_PostThink(id)
{
	if(!ma_klase[id] || !is_user_alive(id) || !(get_user_flags(id) & PREMIUM))
		return COD_STOP
		
	if(dojump[id] == true)
	{
		new Float:velocity[3]	
		entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0)
		entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
		dojump[id] = false
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
		
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		
	return HAM_IGNORED;
}
 
public plugin_precache()
	precache_model("models/player/assasin/assasin.mdl")
Quote

Cheaters's Photo Cheaters 18.09.2011

Jest zle ta klasa jest juz premium ale zadna inna klasa nie moze strzelac rozkladac paki ani jej rozbrajac
Quote

mierzwi's Photo mierzwi 18.09.2011

zamiast COD_STOP użyj returna który będzie kontynuował pracę fprethinka, chyba o to chodzi ;x
Quote

  • +
  • -
SeeK's Photo SeeK 18.09.2011

Wywaliłem wszystkie return'y COD. Próbuj teraz
Spoiler
Quote