←  Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Plugin na klase

Cheaters - zdjęcie Cheaters 17.09.2011

Witam czy ktos ma/zrobi plugin na klase nowego cod moda
Dane Do Klasy:
Nazwa: Assasin(Klasa Premium)
Opis:Jest Niewidzialna na nozu.Gdy Kuca jest nie widzialna ma 2 skoki w powietrzu




Prosilbym o dodanie zeby ta klasa miala ten model ktory jest pod tym linkiem zeby sie nazywal assasin.mdl
http://www.przeklej....dl-00331o42d6jo
Odpowiedz

Kartofelek - zdjęcie Kartofelek 17.09.2011

jakie ma mieć broni? ile hp kondycij inta wytrzymałości
Odpowiedz

  • +
  • -
BaQStiC - zdjęcie BaQStiC 17.09.2011

Co to za klasa? Jest niewidzialna na nozu i jak kuca? Nie lepiej zrobic zeby wogóle byla niewidzialna? Po co model jak wogóle prawie bedzie niewidzialna :)
Odpowiedz

Cheaters - zdjęcie Cheaters 17.09.2011

Potrzebny a bronie deagle a w kondycje itp proszę obojetne co wlozyc to ja sobie poprawie

proszę o takie cos jak ja chce zrobienie za to poleci + xD
Odpowiedz

  • +
  • -
SeeK - zdjęcie SeeK 17.09.2011

Proszę
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <cstrike>
 
#define PREMIUM ADMIN_LEVEL_H
 
new const nazwa[] = "Assasin(Klasa Premium)";
new const opis[] = "Jest Niewidzialna na nozu.Gdy Kuca jest nie widzialna ma 2 skoki w powietrzu";
new const bronie = 1<<CSW_USP | 1<<CSW_SMOKEGRENADE
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
 
new bool:ma_klase[33];
new jumpnum[33] = 0
new bool:dojump[33] = false
 
 
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "SeeK")
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_cvar("amx_maxjumps","2")
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
	if(get_user_flags(id) & PREMIUM)
	{
		cs_set_user_model(id,"assasin")
		ma_klase[id] = true
	}
	else
		ma_klase[id] = false
}
	
public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;
	cs_reset_user_model(id)
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255)
}
 
public CurWeapon(id)
{	
	//pobiera i sprawdza id broni
	if(read_data(2) == CSW_KNIFE)
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 0)
	else
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 2555)
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}
 
public client_PreThink(id)
{
	if(!ma_klase[id] || !is_user_alive(id))
		return PLUGIN_HANDLED
		
	new nbut = get_user_button(id)
	new obut = get_user_oldbutton(id)
	
	if(nbut & IN_DUCK)
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 0)
	else
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255)
		
	if((nbut & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(obut & IN_JUMP))
	{
		if(jumpnum[id] < get_cvar_num("amx_maxjumps"))
		{
			dojump[id] = true
			jumpnum[id]++
			return PLUGIN_CONTINUE
		}
	}
	if((nbut & IN_JUMP) && (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND))
	{
		jumpnum[id] = 0
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}
 
public client_PostThink(id)
{
	if(!ma_klase[id] || !is_user_alive(id))
		return PLUGIN_HANDLED
		
	if(dojump[id] == true)
	{
		new Float:velocity[3]	
		entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0)
		entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
		dojump[id] = false
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}
 
public plugin_precache()
	precache_model("models/assasin/assasin.mdl")

Użytkownik SeeK edytował ten post 17.09.2011 15:46
Odpowiedz

Cheaters - zdjęcie Cheaters 17.09.2011

a jak dodaje do users.ini to jaka flaga /
?
Odpowiedz

  • +
  • -
sharkowy - zdjęcie sharkowy 17.09.2011

T.
Odpowiedz

Cheaters - zdjęcie Cheaters 17.09.2011

Czemu normalny gracz moze ja sobie wziąć i nie ma tego modelu co podalem

I Chcialbym zeby ona miala natychmiastowe zabicie z noza !
Odpowiedz

  • +
  • -
SeeK - zdjęcie SeeK 17.09.2011

Próbuj teraz
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

#define PREMIUM ADMIN_LEVEL_H

new const nazwa[] = "Assasin(Klasa Premium)";
new const opis[] = "Jest Niewidzialna na nozu.Gdy Kuca jest nie widzialna ma 2 skoki w powietrzu";
new const bronie = 1<<CSW_USP | 1<<CSW_SMOKEGRENADE
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];
new jumpnum[33] = 0
new bool:dojump[33] = false


public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "SeeK")
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    register_cvar("amx_maxjumps","2")
    register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
    cs_set_user_model(id,"assasin")
    ma_klase[id] = true
}
    
public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;
    cs_reset_user_model(id)
    set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255)
}

public CurWeapon(id)
{    
    if(!ma_klase[id] || !is_user_alive(id) || !(get_user_flags(id) & PREMIUM))
        return COD_STOP
        
    //pobiera i sprawdza id broni
    if(read_data(2) == CSW_KNIFE)
        set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 0)
    else
        set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 2555)
    
    return COD_CONTINUE
}

public client_PreThink(id)
{
    if(!ma_klase[id] || !is_user_alive(id) || !(get_user_flags(id) & PREMIUM))
        return COD_STOP
	    
    new nbut = get_user_button(id)
    new obut = get_user_oldbutton(id)
    
    if(nbut & IN_DUCK)
        set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 0)
    else
        set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255)
        
    if((nbut & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(obut & IN_JUMP))
    {
        if(jumpnum[id] < get_cvar_num("amx_maxjumps"))
        {
            dojump[id] = true
            jumpnum[id]++
            return PLUGIN_CONTINUE
        }
    }
    if((nbut & IN_JUMP) && (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND))
    {
        jumpnum[id] = 0
        return PLUGIN_CONTINUE
    }
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public client_PostThink(id)
{
    if(!ma_klase[id] || !is_user_alive(id) || !(get_user_flags(id) & PREMIUM))
        return COD_STOP
        
    if(dojump[id] == true)
    {
        new Float:velocity[3]    
        entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0)
        entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
        dojump[id] = false
        return PLUGIN_CONTINUE
    }
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
        
    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
        
    return HAM_IGNORED;
}

public plugin_precache()
    precache_model("models/player/assasin/assasin.mdl")
Odpowiedz

Cheaters - zdjęcie Cheaters 18.09.2011

Znowu. Każdy może grać sobie tą klase. Ale juz jest model ten co chcialem xD
Odpowiedz

  • +
  • -
SeeK - zdjęcie SeeK 18.09.2011

Nie jestem pewien, ale powinno być ok
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
 
#define PREMIUM ADMIN_LEVEL_H
 
new const nazwa[] = "Assasin(Klasa Premium)";
new const opis[] = "Jest Niewidzialna na nozu.Gdy Kuca jest nie widzialna ma 2 skoki w powietrzu";
new const bronie = 1<<CSW_USP | 1<<CSW_SMOKEGRENADE
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
 
new bool:ma_klase[33];
new jumpnum[33] = 0
new bool:dojump[33] = false
 
 
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "SeeK")
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_cvar("amx_maxjumps","2")
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
    if(!get_user_flags(id) & PREMIUM)
		   return PLUGIN_HANDLED
	cs_set_user_model(id,"assasin")
	ma_klase[id] = true
}
	
public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;
	cs_reset_user_model(id)
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255)
}
 
public CurWeapon(id)
{	
	if(!ma_klase[id] || !is_user_alive(id) || !(get_user_flags(id) & PREMIUM))
		return COD_STOP
		
	//pobiera i sprawdza id broni
	if(read_data(2) == CSW_KNIFE)
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 0)
	else
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 2555)
	
	return COD_CONTINUE
}
 
public client_PreThink(id)
{
	if(!ma_klase[id] || !is_user_alive(id) || !(get_user_flags(id) & PREMIUM))
		return COD_STOP
		
	new nbut = get_user_button(id)
	new obut = get_user_oldbutton(id)
	
	if(nbut & IN_DUCK)
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 0)
	else
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255)
		
	if((nbut & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(obut & IN_JUMP))
	{
		if(jumpnum[id] < get_cvar_num("amx_maxjumps"))
		{
			dojump[id] = true
			jumpnum[id]++
			return PLUGIN_CONTINUE
		}
	}
	if((nbut & IN_JUMP) && (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND))
	{
		jumpnum[id] = 0
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}
 
public client_PostThink(id)
{
	if(!ma_klase[id] || !is_user_alive(id) || !(get_user_flags(id) & PREMIUM))
		return COD_STOP
		
	if(dojump[id] == true)
	{
		new Float:velocity[3]	
		entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0)
		entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
		dojump[id] = false
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
		
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		
	return HAM_IGNORED;
}
 
public plugin_precache()
	precache_model("models/player/assasin/assasin.mdl")
Odpowiedz

Cheaters - zdjęcie Cheaters 18.09.2011

Jest zle ta klasa jest juz premium ale zadna inna klasa nie moze strzelac rozkladac paki ani jej rozbrajac
Odpowiedz

mierzwi - zdjęcie mierzwi 18.09.2011

zamiast COD_STOP użyj returna który będzie kontynuował pracę fprethinka, chyba o to chodzi ;x
Odpowiedz

  • +
  • -
SeeK - zdjęcie SeeK 18.09.2011

Wywaliłem wszystkie return'y COD. Próbuj teraz
Spoiler
Odpowiedz