Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 16.09.2011 18:39
Witam widziałem na nowych klasach klasy premium które wyciągając nóż miały niewidzialność lecz było im widać tylko cień pod nogami i skrawek nóg. Czy dało by się takie coś zrobić czy jest to dostępne tylko na nowych klasach. Jeśli dało by się proszę o zrobienie
SMA:
http://www.speedysha...0344244/cod.sma
Pozdrawiam.
SMA:
http://www.speedysha...0344244/cod.sma
Pozdrawiam.
#2
Napisano 16.09.2011 19:43
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum:
Mody → Call of Duty Mod → Problemy
do
Mody → Call of Duty Mod → Pytania
#3
Napisano 16.09.2011 21:46
Spróbuj tak i powiedz czy działa:
Do plugin_init:
Na koniec sma:
Do plugin_init:
RegisterHam(Ham_Player_PreThink, "player", "player_Think", 1);
Na koniec sma:
public player_Think(id){ if(!is_user_alive(id)){ return HAM_IGNORED; } new weapon = get_user_weapon(id); if(klasa_gracza[id] == xxx) //tu podajesz swoja klase if(weapon == CSW_KNIFE){ set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,10) } else if (weapon != CSW_KNIFE){ set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,255) } } return HAM_HANDLED; }
#4
Napisano 17.09.2011 07:27
na razie jestem bez serwera więc nie sprawdzę
Ale mam błąd przy kompilacji :
Warning: Function "player_Think" should return a value on line 2590
Error: Invalid function or declaration on line 2591
Kiedy klikam kompilacje na czerwono zaznacza mi :
return HAM_HANDLED;
Ale mam błąd przy kompilacji :
Warning: Function "player_Think" should return a value on line 2590
Error: Invalid function or declaration on line 2591
Kiedy klikam kompilacje na czerwono zaznacza mi :
return HAM_HANDLED;
#5
Napisano 17.09.2011 08:24
Szukasz public client_PreThink(id) i tam dodajesz:
if (get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE || klasa_gracza[id] == xxx) { set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,10) else set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,255) }
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
#6
Napisano 17.09.2011 08:39
Radim dzięki plik się skompilował mam nadzieję że będzie działał dzięki wielkie
#7
Napisano 14.10.2011 21:56
radim Ci pomogl ..
ale po zmianie broni z kosy na m4 [ przyklad m4 ] klasa bedzie widzialna .. ; /
tez tak robilem ale bug z widzialnoscia ;///
ale po zmianie broni z kosy na m4 [ przyklad m4 ] klasa bedzie widzialna .. ; /
tez tak robilem ale bug z widzialnoscia ;///
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam , 15.06.2019 cod stary, cod stary/nowy |
|
|
|||
|
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam , 10.06.2019 cod stary |
|
|
||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk , 26.02.2019 cod stary |
|
|
|||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk , 20.10.2018 cod stary |
|
|
|||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel , 21.11.2017 cod stary |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych