Natywy - prośba o zrobienie, oraz XP blo0ck
ogury 15.09.2011
W załączniku expmod, prosiłbym o zrobienie natywów i pliku expmod.inc (są już zrobione w expmodzie, trzeba tylko stworzyć ExpMod.inc)
Proszę także o dopasowanie XPBlocka.
Użytkownik AX!S edytował ten post 15.09.2011 15:02
Proszę także o dopasowanie XPBlocka.
ActionXPBlock(id, ent) { if ( !g_xpblock_used[id] ) { new property[5]; GetProperty(ent, 1, property); set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.18, 0, 0.0, 1.0, 0.25, 0.25, 2); show_hudmessage(0, "Gracz zdobyl %i XP na blocku!", str_to_num(property)); exp_set_user_xp(id, exp_get_user_xp(id) + exp_set_user_xp(id, property)); g_xpblock_used[id] = true; } }
public plugin_natives() { register_library("ExpMod"); register_native("exp_get_user_exp", "_get_exp"); register_native("exp_set_user_exp", "_set_exp"); }expmod.sma 143,72 KB 38 Ilość pobrań
Użytkownik AX!S edytował ten post 15.09.2011 15:02
Skull3D 15.09.2011
Nie musisz dodawać do pliku .inc
Wystarczy że dasz natywy do BlockMakera na początek takie:
Powinno działać (bo z bollnasa):
@@Gdyż widzę że masz w expmodzie.
Jeśli nie o to chodzi to napisz to zrobię.
Plik inc.
Pierwszy raz pisałem moduł inc
Użytkownik Skull3D edytował ten post 15.09.2011 15:38
Wystarczy że dasz natywy do BlockMakera na początek takie:
Powinno działać (bo z bollnasa):
native exp_get_user_exp(client); native exp_set_user_exp(client, xp); stock exp_add_user_exp(client, xp) { return exp_set_user_exp(client, exp_get_user_exp(client) + xp); } stock exp_set_user_exp(client, xp) { return exp_set_user_exp(client, exp_get_user_expclient) - xp); }
@@Gdyż widzę że masz w expmodzie.
Jeśli nie o to chodzi to napisz to zrobię.
Plik inc.
#if defined _expmod_included #endinput #endif #define _expmod_included #include <amxmodx> native exp_get_user_exp(client); native exp_set_user_exp(client, xp); stock exp_add_user_exp(client, xp) { return exp_set_user_exp(client, exp_get_user_exp(client) + xp); } stock exp_set_user_exp(client, xp) { return exp_set_user_exp(client, exp_get_user_expclient) - xp); }
Pierwszy raz pisałem moduł inc
Użytkownik Skull3D edytował ten post 15.09.2011 15:38
Skull3D 15.09.2011
To pierwsze co podałem dodaj do blockmakera a reszta jest chyba dobrze
Na początek pluginu:
Na początek pluginu:
native exp_get_user_exp(client); native exp_set_user_exp(client, xp); stock exp_add_user_exp(client, xp) { return exp_set_user_exp(client, exp_get_user_exp(client) + xp); } stock exp_set_user_exp(client, xp) { return exp_set_user_exp(client, exp_get_user_expclient) - xp); }
ogury 15.09.2011
Zamiast client nie powinno być id?
W tej postaci nie chce się skompilować.
Użytkownik AX!S edytował ten post 15.09.2011 17:04
W tej postaci nie chce się skompilować.
Użytkownik AX!S edytował ten post 15.09.2011 17:04
ogury 15.09.2011
ActionXPBlock(id, ent) { if ( !g_xpblock_used[id] ) { new property[5]; GetProperty(ent, 1, property); set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.18, 0, 0.0, 1.0, 0.25, 0.25, 2); show_hudmessage(0, "Gracz zdobyl %i XP na blocku!", str_to_num(property)); exp_add_user_xp(id, property)); g_xpblock_used[id] = true;Imo bedzie dzialac?
Skull3D 15.09.2011
z bcm'a
ActionXPBlock(id, ent) { if ( cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T ) { if ( !g_xpblock_used[id] ) { new property[5]; GetProperty(ent, 1, property); hnsxp_add_user_xp(id, str_to_num(property)); g_xpblock_used[id] = true; set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.18, 0, 0.0, 1.0, 0.25, 0.25, 2); show_hudmessage(id, "You got %i more XP!", str_to_num(property)); } } else { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.18, 0, 0.0, 1.0, 0.25, 0.25, 2); show_hudmessage(id, "Only Terrorists can take XP Block!"); } }
ogury 15.09.2011
Ale hnsxp_add_user_xp jest do ExpModa by exolent. Ja chce do ExpModa by funfel, gdzie są komendy:
exp_get_user_exp
exp_set_user_exp
exp_get_user_exp
exp_set_user_exp
Skull3D 15.09.2011
To możesz sobie w expmodzie funfla zmienić
na:
i reszte.
exp_get_user_exp
na:
hnsxp_add_user_xp
i reszte.
Skull3D 15.09.2011
Jest bo ja mialem tak i zmienilem aby nazwy natywow z expmoda funfla .f