Pytanie dotyczące stworzonego bytu/enta
Skull3D 13.09.2011
A więc Cześć.
Nie wiem jak się nazywa block stworzony w BlockMakerze
Czy ent czy byt.
A więc moje pytanie się nasuwa.
Jak pobrać czy ten gracz stoi na tym blocku ?
A jeśli stoi na ziemi lub na czymś stworzonym przez mape to ma zwracać return 1;
A więc moje pytanie wytlumaczone wyżej, czy ktoś zdolny do czegoś takiego jest?
Jeśli tak to proszę o odpowiedź.
Z gory dzięki
Pozdrawiam Skull3D
Nie wiem jak się nazywa block stworzony w BlockMakerze
Czy ent czy byt.
A więc moje pytanie się nasuwa.
Jak pobrać czy ten gracz stoi na tym blocku ?
A jeśli stoi na ziemi lub na czymś stworzonym przez mape to ma zwracać return 1;
A więc moje pytanie wytlumaczone wyżej, czy ktoś zdolny do czegoś takiego jest?
Jeśli tak to proszę o odpowiedź.
Z gory dzięki
Pozdrawiam Skull3D
mierzwi 13.09.2011
potem jak już masz id entu, to sprawdz czy to block poprzez stock który zawiera BM IsBlock(iEnt)
jak chcesz wiedzieć jaki to dokładnie rodzaj bloku to robisz tak:
Użytkownik LKZ (funfel) edytował ten post 13.09.2011 13:20
jak chcesz wiedzieć jaki to dokładnie rodzaj bloku to robisz tak:
new BlockType = entity_get_int(iEnt, EV_INT_body);i potem możesz np. if(BlockType == Bunnyhop)...
Użytkownik LKZ (funfel) edytował ten post 13.09.2011 13:20
Skull3D 13.09.2011
Stock:
Chodzi mi np. o taki kod
blebleble i jest ostatni terro i go zrzuca na ziemie od razu pod tego blocka gdzie stal lub jak na ziemi to return
(Musi pobrac czy wogóle jest na blocku stock wyzej)
A potem cos sie robi
+ za pomocny post.
Użytkownik Skull3D edytował ten post 13.09.2011 14:20
bool:IsBlock(ent) { if ( !is_valid_ent(ent) ) return false; static classname[32]; entity_get_string(ent, EV_SZ_classname, classname, charsmax(classname)); if ( equal(classname, g_block_classname) ) { return true; } return false; }
Chodzi mi np. o taki kod
blebleble i jest ostatni terro i go zrzuca na ziemie od razu pod tego blocka gdzie stal lub jak na ziemi to return
(Musi pobrac czy wogóle jest na blocku stock wyzej)
A potem cos sie robi
+ za pomocny post.
Użytkownik Skull3D edytował ten post 13.09.2011 14:20
mierzwi 13.09.2011
boże, to sprawdź czy ent na którym stoi to block, jeśli tak to zmień mu pozycję o ileś tam w dół, daliśmy prawie gotowiec, skleić tylko, jedziesz...