set_hudmessage(255, 255, 255, 0.7, 0.1, 0, 6.0, 12.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Forum: ProDiablo.eu^nPostac: %s^nDoswiadczenie: %0.1f%%^nPoziom: %i^nPrzedmiot: %s^nZdrowie: %i^nSzybkosc poruszania sie: %i^nRegeneracja: %i^nDodatokwe obrazenia: %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent , poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], PobierzZdrowie(target, 1, 1, 1), PobierzKondycje(target, 1, 1, 1), PobierzRegeneracje(target, 1, 1, 1), PobierzObrazenia(target, 1, 1, 1));
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
set_hudmessage(170, 213, 0, 0.7, 0.1, 0, 6.0, 12.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Postac: %s ]^n[Doswiadczenie: %0.1f%%]^n[Poziom: %i]^n[Przedmiot: %s]^n[Forum: ProDiablo.eu]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent , poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Czemu może tak się dziać ?