Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

HUD dopiero od drugiej rundy

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kolar`.

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:704
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 12.09.2011 15:24

Więc tak, hud od CoD'a wyświetla mi się dopiero od drugiej rundy a w pierwszej go nie ma.

  set_hudmessage(255, 255, 255, 0.7, 0.1, 0, 6.0, 12.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Forum: ProDiablo.eu^nPostac: %s^nDoswiadczenie: %0.1f%%^nPoziom: %i^nPrzedmiot: %s^nZdrowie: %i^nSzybkosc poruszania sie: %i^nRegeneracja: %i^nDodatokwe obrazenia: %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent , poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], PobierzZdrowie(target, 1, 1, 1), PobierzKondycje(target, 1, 1, 1), PobierzRegeneracje(target, 1, 1, 1), PobierzObrazenia(target, 1, 1, 1));
return PLUGIN_CONTINUE;
}

new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;

set_hudmessage(170, 213, 0, 0.7, 0.1, 0, 6.0, 12.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Postac: %s ]^n[Doswiadczenie: %0.1f%%]^n[Poziom: %i]^n[Przedmiot: %s]^n[Forum: ProDiablo.eu]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent , poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}


Czemu może tak się dziać ?

#2 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 239
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 12.09.2011 15:26

sprawdź czy po wybraniu klasy jest task, który uaktywnia huda.
  • +
  • -
  • 0

#3 Kolar`.

    Guru

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:704
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 12.09.2011 15:46

A dokładniej gdzie to sprawdzić ?

Oraz do sklepiku od CoD'a chciałem dodać losowanie broni. Lecz jak gracz wylosuje np AK to jak go zabiją, to w następnej rundzie dalej ma AK

Załączony plik  cod_shop.sma   5,01 KB  12 Ilość pobrań
  cod_shop.amxx


#4 Kolar`.

    Guru

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:704
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 20.09.2011 16:34

REF !

Czemu od drugiej rundy pojawia się HUD ?





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych