←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
HUD dopiero od drugiej rundy

Kolar`.'s Photo Kolar`. 12.09.2011

Więc tak, hud od CoD'a wyświetla mi się dopiero od drugiej rundy a w pierwszej go nie ma.

  set_hudmessage(255, 255, 255, 0.7, 0.1, 0, 6.0, 12.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Forum: ProDiablo.eu^nPostac: %s^nDoswiadczenie: %0.1f%%^nPoziom: %i^nPrzedmiot: %s^nZdrowie: %i^nSzybkosc poruszania sie: %i^nRegeneracja: %i^nDodatokwe obrazenia: %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent , poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], PobierzZdrowie(target, 1, 1, 1), PobierzKondycje(target, 1, 1, 1), PobierzRegeneracje(target, 1, 1, 1), PobierzObrazenia(target, 1, 1, 1));
return PLUGIN_CONTINUE;
}

new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;

set_hudmessage(170, 213, 0, 0.7, 0.1, 0, 6.0, 12.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Postac: %s ]^n[Doswiadczenie: %0.1f%%]^n[Poziom: %i]^n[Przedmiot: %s]^n[Forum: ProDiablo.eu]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent , poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}


Czemu może tak się dziać ?
Quote

  • +
  • -
^Grzyboo's Photo ^Grzyboo 12.09.2011

sprawdź czy po wybraniu klasy jest task, który uaktywnia huda.
Quote

Kolar`.'s Photo Kolar`. 12.09.2011

A dokładniej gdzie to sprawdzić ?

Oraz do sklepiku od CoD'a chciałem dodać losowanie broni. Lecz jak gracz wylosuje np AK to jak go zabiją, to w następnej rundzie dalej ma AK

Attached File  cod_shop.sma   5.01KB   13 downloads
Quote

Kolar`.'s Photo Kolar`. 20.09.2011

REF !

Czemu od drugiej rundy pojawia się HUD ?
Quote