Rozumiem. Zrobiłem tak ja poradziłeś, w innej fukcji i owszem liczy od razu. Ale jest kurcze, problem którego nie rozumiem.Po wybraniu questa np. zabij x razy zabójce i a potem gdy np.rozbroję paczkę to kończy questa; po rozbrojeniu pierwszej paczki(1/2) i w następnej rundzie zabijanie kogokolwiek, kończy się wyświetlaniem informacji w client_print : "Zabiles 1/2 paczek" do czasu gdy w końcu przeskakuje po zabiciu kogoś i wyświetla info że wykonałem questa ;|
Informacja z liczbą rozbrojeń jest zapisana w 6 kolumnie tablicy. Public wygląda mniej więcej tak:
public bomba_quest(id)
{
if(quest_gracza[id] != -1){
if(rozb[id] <= questy[quest_gracza[id]][6] && questy[quest_gracza[id]][6]>=1){
rozb[id]++;
zapisz_aktualny_quest(id)
}
if(rozb[id] >= questy[quest_gracza[id]][6] && questy[quest_gracza[id]][6] >= 1){
client_print(id,print_chat,"Wykonales zadanie %s gratulacje otrzymujesz %i expa!",questy_info[quest_gracza[id]],questy[quest_gracza[id]][3])
zapisz_questa(id,quest_gracza[id])
Give_Xp(id,questy[quest_gracza[id]][3]);
quest_gracza[id] = -1;
zapisz_aktualny_quest(id)
}
else if (rozb[id]<=questy[quest_gracza[id]][6] && questy[quest_gracza[id]][6] >= 1){
client_print(id,print_chat,"Rozbroiłes %d/%i %s",rozb[id],questy[quest_gracza[id]][6],questy_zabil[quest_gracza[id]])
}
}
}
Rozumiem. Zrobiłem tak ja poradziłeś, w innej fukcji i owszem liczy od razu. Ale jest kurcze, problem którego nie rozumiem.Po wybraniu questa np. zabij x razy zabójce i a potem gdy np.rozbroję paczkę to kończy questa; po rozbrojeniu pierwszej paczki(1/2) i w następnej rundzie zabijanie kogokolwiek, kończy się wyświetlaniem informacji w client_print : "Zabiles 1/2 paczek" do czasu gdy w końcu przeskakuje po zabiciu kogoś i wyświetla info że wykonałem questa ;|
Informacja z liczbą rozbrojeń jest zapisana w 6 kolumnie tablicy. Public wygląda mniej więcej tak:
public bomba_quest(id)
{
if(quest_gracza[id] != -1){
if(rozb[id] <= questy[quest_gracza[id]][6] && questy[quest_gracza[id]][6]>=1){
rozb[id]++;
zapisz_aktualny_quest(id)
}
if(rozb[id] >= questy[quest_gracza[id]][6] && questy[quest_gracza[id]][6] >= 1){
client_print(id,print_chat,"Wykonales zadanie %s gratulacje otrzymujesz %i expa!",questy_info[quest_gracza[id]],questy[quest_gracza[id]][3])
zapisz_questa(id,quest_gracza[id])
Give_Xp(id,questy[quest_gracza[id]][3]);
quest_gracza[id] = -1;
zapisz_aktualny_quest(id)
}
else if (rozb[id]<=questy[quest_gracza[id]][6] && questy[quest_gracza[id]][6] >= 1){
client_print(id,print_chat,"Rozbroiłes %d/%i %s",rozb[id],questy[quest_gracza[id]][6],questy_zabil[quest_gracza[id]])
}
}
}
@@editUdało mi się poprawnie zapisać publica w pewnym znaczeniu. Działa wszystko OK gdy tylko mam misję na rozbrojenie.
Gdy wybieram misję np. zabij z broni x/6 to podczas wykonywanie tego questu i rozbrajania bomby wyświetla się informacja: "Rozbroiłeś 1/7 z M4A1" i przy każdym rozbrojeniu oczywiście zwiększa się.
Nie wiem na razie w czym jest problem, wydaje mi się że dobrze napisałem if-y. W ogóle nie wiem skąd wzięła się ta 7 skoro w 6 miejscu w tablicy są zera oprócz w miejscu na quest z liczbą do rozbrojenie.
Użytkownik dog_1 edytował ten post 06.10.2011 19:08