+ [Stary CoD] Moc Uleczania
dasiek
11.09.2011
Nie bić za kod. zrobiłem jak umiałem.
Stary:
Na początku pod definie dodajemy
przy klasie która ma mieć moc uleczania dodajemy
dopisujemy do plugins ini Medyk_tf2.amxx
i Tyle
co do Nowego Coda
w cod_class_endblemend(czy jakość tak) dodać
cod_medic(id,1)
a w disabled
cod_medic(id,0)
Jak działa:
gdy trzymając nóż nacelujemy na gracza z odpowiedniej odległości (10?) i przytrzymamy na nim "e" dodajemy mu HP. Dodane 10 hp daje nam 1 punkt w UberCharge, które w każdej chwili można zamienić na dodatkowe HP (klawiszem "x" domyślnie). Możemy naładować graczowi max 150 HP.
ni bić. jak coś nie działa pisać.
Użytkownik CheQ edytował ten post 13.09.2011 14:12
Stary:
Na początku pod definie dodajemy
native cod_medic(id,flaga)
przy klasie która ma mieć moc uleczania dodajemy
cod_medic(id,1)
dopisujemy do plugins ini Medyk_tf2.amxx
i Tyle
co do Nowego Coda
w cod_class_endblemend(czy jakość tak) dodać
cod_medic(id,1)
a w disabled
cod_medic(id,0)
Jak działa:
gdy trzymając nóż nacelujemy na gracza z odpowiedniej odległości (10?) i przytrzymamy na nim "e" dodajemy mu HP. Dodane 10 hp daje nam 1 punkt w UberCharge, które w każdej chwili można zamienić na dodatkowe HP (klawiszem "x" domyślnie). Możemy naładować graczowi max 150 HP.
ni bić. jak coś nie działa pisać.
Załączone pliki
Użytkownik CheQ edytował ten post 13.09.2011 14:12
dasiek
05.04.2012
To jest moc. Wgrywasz na serwerze jako plugin do pluginu klasy bądź silnika Oda dodajesz jedną linijkę
Eustachy8
05.04.2012
codclass_medyk_s.sma(56) : error 017: undefined symbol "cod_medic"Chyba nie tak ma to wyglądać ;D (cod nowy)
Eustachy8
05.04.2012
ale mam nowego coda, a ten nativ trzeba w starym, czy w nowym też? jak tak, to popraw w opisie