←  Poradniki, Łatki oraz Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
+ [Stary CoD] Moc Uleczania

  • +
  • -
dasiek - zdjęcie dasiek 11.09.2011

Nie bić za kod. zrobiłem jak umiałem.
Stary:
Na początku pod definie dodajemy

 
native cod_medic(id,flaga)


przy klasie która ma mieć moc uleczania dodajemy

cod_medic(id,1)

dopisujemy do plugins ini Medyk_tf2.amxx
i Tyle ;)

co do Nowego Coda

w cod_class_endblemend(czy jakość tak) dodać
cod_medic(id,1)

a w disabled

cod_medic(id,0)


Jak działa:

gdy trzymając nóż nacelujemy na gracza z odpowiedniej odległości (10?) i przytrzymamy na nim "e" dodajemy mu HP. Dodane 10 hp daje nam 1 punkt w UberCharge, które w każdej chwili można zamienić na dodatkowe HP (klawiszem "x" domyślnie). Możemy naładować graczowi max 150 HP.


ni bić. jak coś nie działa pisać.

Załączone pliki


Użytkownik CheQ edytował ten post 13.09.2011 14:12
Odpowiedz

  • +
  • -
Hajmus - zdjęcie Hajmus 11.09.2011

Przyda się :) +
Odpowiedz

Trikolo - zdjęcie Trikolo 05.04.2012

To jest klasa ?:D
Odpowiedz

  • +
  • -
dasiek - zdjęcie dasiek 05.04.2012

To jest moc. Wgrywasz na serwerze jako plugin do pluginu klasy bądź silnika Oda dodajesz jedną linijkę ;)
Odpowiedz

  • +
  • -
Eustachy8 - zdjęcie Eustachy8 05.04.2012

codclass_medyk_s.sma(56) : error 017: undefined symbol "cod_medic"
Chyba nie tak ma to wyglądać ;D (cod nowy)
Odpowiedz

  • +
  • -
dasiek - zdjęcie dasiek 05.04.2012

a dodałeś na poczatku

native cod_medic(id,flaga)

?
Odpowiedz

  • +
  • -
Eustachy8 - zdjęcie Eustachy8 05.04.2012

ale mam nowego coda, a ten nativ trzeba w starym, czy w nowym też? jak tak, to popraw w opisie
Odpowiedz

  • +
  • -
dasiek - zdjęcie dasiek 05.04.2012

tak trzeba i tam to zrobić.
Odpowiedz