Jump to content

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

Photo
CoD Nowy

+ [Stary CoD] Moc UleczaniaJako oddzielny plugin

CoD Nowy

  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2,079
Godlike

  • Postów:5,710
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Posted 11.09.2011 14:35

Nie bić za kod. zrobiłem jak umiałem.
Stary:
Na początku pod definie dodajemy

 
native cod_medic(id,flaga)


przy klasie która ma mieć moc uleczania dodajemy

cod_medic(id,1)

dopisujemy do plugins ini Medyk_tf2.amxx
i Tyle ;)

co do Nowego Coda

w cod_class_endblemend(czy jakość tak) dodać
cod_medic(id,1)

a w disabled

cod_medic(id,0)


Jak działa:

gdy trzymając nóż nacelujemy na gracza z odpowiedniej odległości (10?) i przytrzymamy na nim "e" dodajemy mu HP. Dodane 10 hp daje nam 1 punkt w UberCharge, które w każdej chwili można zamienić na dodatkowe HP (klawiszem "x" domyślnie). Możemy naładować graczowi max 150 HP.


ni bić. jak coś nie działa pisać.

Attached Files


Edited by CheQ, 13.09.2011 14:12.

  • +
  • -
  • 3

#2 Hajmus

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 60
Pomocny

  • Postów:260
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Posted 11.09.2011 15:12

Przyda się :) +
  • +
  • -
  • 0

#3 Trikolo

    Miszczu

  • Zbanowany

Reputacja: 111
Zaawansowany

  • Postów:348
  • GG:
  • Imię:Trikolo
  • Lokalizacja:Komputer
Offline

Posted 05.04.2012 09:57

To jest klasa ?:D

#4 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Autor tematu
  • Junior Admin

Reputacja: 2,079
Godlike

  • Postów:5,710
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Posted 05.04.2012 10:15

To jest moc. Wgrywasz na serwerze jako plugin do pluginu klasy bądź silnika Oda dodajesz jedną linijkę ;)
  • +
  • -
  • 0

#5 Eustachy8

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 116
Zaawansowany

  • Postów:304
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Buczacz
Offline

Posted 05.04.2012 11:23

codclass_medyk_s.sma(56) : error 017: undefined symbol "cod_medic"
Chyba nie tak ma to wyglądać ;D (cod nowy)
  • +
  • -
  • 0

24azdk0.jpg
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
 


#6 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Autor tematu
  • Junior Admin

Reputacja: 2,079
Godlike

  • Postów:5,710
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Posted 05.04.2012 11:26

a dodałeś na poczatku

native cod_medic(id,flaga)

?
  • +
  • -
  • 0

#7 Eustachy8

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 116
Zaawansowany

  • Postów:304
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Buczacz
Offline

Posted 05.04.2012 11:47

ale mam nowego coda, a ten nativ trzeba w starym, czy w nowym też? jak tak, to popraw w opisie
  • +
  • -
  • 0

24azdk0.jpg
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
 


#8 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Autor tematu
  • Junior Admin

Reputacja: 2,079
Godlike

  • Postów:5,710
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Posted 05.04.2012 11:54

tak trzeba i tam to zrobić.
  • +
  • -
  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: CoD Nowy

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users