klasa_gracza błędne działanie + brak broni
Droso
11.09.2011
Witam mogłem to napisać w dziale cod mod ale ponieważ kod w większości już nie wygląda jak cod mod daje to tutaj
Mam problem z wybieraniem klas menu się pojawia jak wejdę na serwer lecz gdy wybiorę klasę nic się nie dzieje ;/
(Nie daje broni etc...) Nawet w Hudzie mam %s na klasa_gracza[id] lecz nic się nie pojawia więc tak jakby w ogóle klasy nie wybrało
Daje jeszcze wybierz_klase
O i jeszcze mam pytanko
Jak zrobić że jak ma się np. ponad 300 energi[id] to mam mniejszą grawitację czyli
if(energia[id] > 299) {
// zmniejsza grawitke tylko gdzie to umiescic
}
Użytkownik HubertTM edytował ten post 11.09.2011 12:46
Mam problem z wybieraniem klas menu się pojawia jak wejdę na serwer lecz gdy wybiorę klasę nic się nie dzieje ;/
(Nie daje broni etc...) Nawet w Hudzie mam %s na klasa_gracza[id] lecz nic się nie pojawia więc tak jakby w ogóle klasy nie wybrało
// to jest public odrodzenie(id) if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(nowa_klasa_gracza[id]) { klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id]; nowa_klasa_gracza[id] = 0; strip_user_weapons(id); give_item(id, "weapon_knife"); WczytajDane(id, klasa_gracza[id]); } if(!klasa_gracza[id]) { WybierzKlase(id); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(klasa_gracza[id]) { case Atak: { give_item(id, "weapon_m4a1"); give_item(id, "weapon_deagle"); give_item(id, "weapon_hegrenade"); } case Zwiadowca: { give_item(id, "weapon_deagle"); give_item(id, "ammo_buckshot") give_item(id,"weapon_xm1014") give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); } case Snajper: { give_item(id, "weapon_usp"); give_item(id, "weapon_scout"); give_item(id, "weapon_awp"); } case Strzelec: { give_item(id, "weapon_ak47"); give_item(id, "weapon_glock"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); give_item(id, "weapon_hegrenade"); } } return PLUGIN_CONTINUE; }
Daje jeszcze wybierz_klase
public WybierzKlase(id) { new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle"); new klasa[50]; for(new i=1; i<sizeof nazwy_klas; i++) { WczytajDane(id, i); format(klasa, 49, "%s \yPoziom p: %i Poziom m: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id], poziom_graczam[id]); menu_additem(menu, klasa); } WczytajDane(id, klasa_gracza[id]); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_display(id, menu); #if defined BOTY if(is_user_bot2(id)) WybierzKlase_Handle(id, menu, random(sizeof nazwy_klas-1)); #endif } public WybierzKlase_Handle(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } item++; return PLUGIN_CONTINUE; }
O i jeszcze mam pytanko
Jak zrobić że jak ma się np. ponad 300 energi[id] to mam mniejszą grawitację czyli
if(energia[id] > 299) {
// zmniejsza grawitke tylko gdzie to umiescic
}
Użytkownik HubertTM edytował ten post 11.09.2011 12:46
Skull3D 11.09.2011
w public Odrodzenie(id)
daj
Powinno dzialać.
Z pamięci więc niewiem
Użytkownik Skull3D edytował ten post 11.09.2011 13:33
daj
if(energia[id] <= 300){ set_user_gravity(id, get_user_gravity(id) / 800); }
Powinno dzialać.
Z pamięci więc niewiem
Użytkownik Skull3D edytował ten post 11.09.2011 13:33
Goliath
11.09.2011
To jest cała funkcja WybierzKlase_Handle czy urywek? Jeśli cały to nie licz na to, że to będzie działać. Co do grawitacji, to może byc np.:
if(energia[id] >= 300)
set_user_gravity(id, 600.0);
Droso
11.09.2011
Dobra mam sprawdziłem czy gracz jest w powietrzu i jest k
Do zamknięcia
Użytkownik HubertTM edytował ten post 11.09.2011 17:42
Do zamknięcia
Użytkownik HubertTM edytował ten post 11.09.2011 17:42
Adminek AMXX.PL 11.09.2011
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Rozwiązane
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Rozwiązane
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL