Aura wokol gracza
grs4 10.09.2011
elo, dodalem do mojego pluginu
aure
a przed tym dalem tasska
i tak, zamiast swiecic ciagle bez przerwy to mruga
tak, raz,raz,raz,raz,raz,raz...
proszę o pomoc
aure
public NemAura()
{
new Origin[3]
get_user_origin(id2, Origin)
message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, Origin, 0)
write_byte(TE_DLIGHT)
write_coord(Origin[0])
write_coord(Origin[1])
write_coord(Origin[2])
write_byte(25)
write_byte(250)
write_byte(0)
write_byte(0)
write_byte(50)
write_byte(200)
message_end()
}
a przed tym dalem tasska
set_task(0.1, "NemAura", 27, _, _, "b")
i tak, zamiast swiecic ciagle bez przerwy to mruga
tak, raz,raz,raz,raz,raz,raz...
proszę o pomoc
KariiO
10.09.2011
set_task(0.1, "NemAura", 27, _, _, "b")Nie lepiej NemAura() skoro i tak czas to 0.1 s ?
Jak się nazwać
10.09.2011
Nie lepiej
Chyba że chodzi ci o inną aurę
Edited by Jak się nazwać, 10.09.2011 19:05.
public NemAura()
{
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 25, 250, 0, kRenderTransAlpha, 255)
}
Chyba że chodzi ci o inną aurę
Edited by Jak się nazwać, 10.09.2011 19:05.
grs4 10.09.2011
tak chodzimi o aure na ziemi,
masz tu demko
tak mam KariiO
Nemek.zip 752.76KB 62 downloads
Edited by grs4, 10.09.2011 19:15.
masz tu demko
tak mam KariiO
public NemAura()
Nemek.zip 752.76KB 62 downloads
Edited by grs4, 10.09.2011 19:15.
KariiO
10.09.2011
Przeczytaj mój post jeszcze parę razy.tak chodzimi o aure na ziemi,
masz tu demko
tak mam KariiOpublic NemAura()
Nemek.zip 752.76KB 62 downloads
Fili:P
10.09.2011
Nie mam pewności, ale chyba zamienić musisz
na
set_task(0.1, "NemAura", 27, _, _, "b")
na
set_task(0.1, "NemAura()", 27, _, _, "b")
KariiO
10.09.2011
Faktycznie nie masz pewności...Nie mam pewności, ale chyba zamienić musisz
set_task(0.1, "NemAura", 27, _, _, "b")
na
set_task(0.1, "NemAura()", 27, _, _, "b")
Pytanie powinno brzmieć dlaczego on chce taska skoro to i tak 0.1 s ?!
MarWit
10.09.2011
Try (jezeli dobrze zrozumiałem)
+
Edited by MarWit, 10.09.2011 19:50.
set_task(25.3, "NemAura", 27, _, _, "b")
+
public NemAura()
{
new Origin[3]
get_user_origin(id2, Origin)
message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, Origin, 0)
write_byte(TE_DLIGHT)
write_coord(Origin[0])
write_coord(Origin[1])
write_coord(Origin[2])
write_byte(25)
write_byte(250)
write_byte(0)
write_byte(0)
write_byte(50)
write_byte(0xFF)
message_end()
}
Edited by MarWit, 10.09.2011 19:50.
KariiO
10.09.2011
Bo źle zrozumiał...wogul eniepokazuje ale mam pyrtanie dlaczego w set_task dales czas na 25.3 ?
Zamiast taska daj po prostu:
NemAura()
KariiO
10.09.2011
public NemAura(id2) { new Origin[3] get_user_origin(id2, Origin) message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, Origin, 0) write_byte(TE_DLIGHT) write_coord(Origin[0]) write_coord(Origin[1]) write_coord(Origin[2]) write_byte(25) write_byte(250) write_byte(0) write_byte(0) write_byte(50) write_byte(0xFF) message_end()+ zamiast taska :
NemAura(id2) //dostosuj bo nie wiem gdzie to umieszczasz (chodzi mi o id2)jak nie działa to albo funkcja zła albo nie mam pojęcia >.<
Edited by KariiO, 10.09.2011 20:21.
grs4 10.09.2011
hahah my sie trudzimy a sie skaplem ze pokazuje Aure na graczu a ja chce zeby pokazywalo pod nim i troche dalej
KariiO
10.09.2011
Nie lepiej
public NemAura()
{
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 25, 250, 0, kRenderTransAlpha, 255)
}
Chyba że chodzi ci o inną aurę
sam nie wiesz czego chcesz ani co robisz , czytasz w ogóle nasze posty?tak chodzimi o aure na ziemi,
masz tu demko
tak mam KariiOpublic NemAura()
Nemek.zip 752.76KB 62 downloads