←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Problem z wyrzucaniem broni przy klasie

Locked

  • +
  • -
d0naciak's Photo d0naciak 10.09.2011

Proszę czy ktos mi to wytlumaczy ? Zrobiłem klasę która ma byc niewidoczna na nożu lecz był bug i na glocku też gracz był niewidzialny więc najprostszym napisałem kod która zabiera all bronie i daje na nowo inne (zadnego pistoleta nie ma żeby bugu z glockiem nie było) Ale kiedy robiłem testa to miałem tylko nóż :( Mam nadzieję że ktoś mi pomożę. Oczywiście + poleci
public Spawn(id)
{
	if(ma_klase[id])
	{
		strip_user_weapons(id);	 // zabiera wszystkie bronie danej osobie
		give_item(id, "weapon_knife");			   //i daje na nowo je po to
		give_item(id, "weapon_m249");				//zeby nie bylo buga z glockiem/uspem
		give_item(id, "weapon_hegrenade");
		give_item(id, "weapon_flashbang");
		give_item(id, "weapon_flashbang");  
		give_item(id, "weapon_smokegrenade");
	}
}
Quote

  • +
  • -
A może sma?'s Photo A może sma? 10.09.2011

Daj event CurWeapon
Quote

  • +
  • -
KariiO's Photo KariiO 10.09.2011

Spawn to ? roundstart czy inny event ?
Quote

  • +
  • -
d0naciak's Photo d0naciak 10.09.2011

Daj event CurWeapon

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);

public Spawn(id)
{
if(ma_klase[id])
{
strip_user_weapons(id); // zabiera wszystkie bronie danej osobie
give_item(id, "weapon_knife"); //i daje na nowo bronie po to
give_item(id, "weapon_m249"); //zeby nie bylo buga z glockiem/uspem
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
}


Zapewnę cos mam z tym zrobic ale co :D
Quote

  • +
  • -
Goliath's Photo Goliath 11.09.2011

Zmień funkcję Spawn na:
public Spawn(id)
{
if(is_user_alive(id) && ma_klase[id])
set_task(0.5, "Bronie", id);
}

I dodaj funkcję:
public Bronie(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;

strip_user_weapons(id); // zabiera wszystkie bronie danej osobie
give_item(id, "weapon_knife"); //i daje na nowo bronie po to
give_item(id, "weapon_m249"); //zeby nie bylo buga z glockiem/uspem
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
Quote

  • +
  • -
d0naciak's Photo d0naciak 11.09.2011

Niestety dalej to samo ale jak wybrałem klase to miałem USP a jak wpisałem killa, to na next runde nie miałem nic :(

@Ej coś pykło w kodzie gdzie się daję bronie był tylko nóz postanowiłem dodac bronie i są :D
Ale łap + za wysiłek :D
		give_item(id, "weapon_flashbang");

Czemu tylko jeden flash ? Ja chciałem 2 :D
@Aj sory to ja źle podałem co do tych flashy

Ale tera nie mam granatów i chciałbym aby ta klasa miała ammo do krowy
public Spawn(id)
{
if(is_user_alive(id) && ma_klase[id])
set_task(0.5, "Bronie", id);
}
public Bronie(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;

strip_user_weapons(id); // zabiera wszystkie bronie danej osobie
give_item(id, "weapon_knife"); //i daje na nowo bronie po to
give_item(id, "weapon_m249"); //zeby nie bylo buga z glockiem/uspem
give_item(id, "weapon_primammo");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");




@A no i jeszcze pake wyrzuca i nigdzie jej nie ma
Edited by d0n tHe Pr0oo, 11.09.2011 09:24.
Quote
Locked