Prosiłbym o poprawienie tej klasy tak, aby miala 1/8 na odbicie pocisku i aby nie bugowala calego serwera.
SMA :
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Powstaniec"; new const opis[] = "Masz szanse na odbicie pocisku"; new const bronie = 1<<CSW_GALIL; new const zdrowie = 10; new const kondycja = 0; new const pancerz = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 10; new const exp = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, pancerz, inteligencja, wytrzymalosc, exp); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(random(10) == 2) return HAM_IGNORED; cod_inflict_damage(this, idattacker, damage, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_SUPERCEDE; } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */