Jak zrobić item
darus10455 06.09.2011
M@nkovsky 06.09.2011
BoostStats(id,player_b_extrastats[id])
W taki sposó dodajesz w itemie + do wszystkich statystyk.
Jak chcesz ,żeby było na jedną statystykę to spróbuj zrobić na wzór
player_b_extrastats[
KariiO
06.09.2011
No ale do itemu:
zmienna_od_zwinnosci[id]+=100w reset items skills najlepiej na samej górze :
if(przedmiot który dodaje 100) zmienna_od_zwinnosci[id]-=100to samo w client disconnect tylko też gdzieś na górze , nie wiem czy masz jeszcze /daj...
darus10455 07.09.2011
odswiezam
ParadisO
07.09.2011
player_dextery[id]
to jest zmienna od zwinności
dodajesz w swoim itemie
player_dextery[id]+=100
i w tamtych dwóch
if(nr_case_itemu)player_dextery[id]-=100
Użytkownik ParadisO edytował ten post 07.09.2011 20:41
darus10455 08.09.2011
player_dextery[id]
to jest zmienna od zwinności
dodajesz w swoim itemieplayer_dextery[id]+=100
i w tamtych dwóch
if(nr_case_itemu)player_dextery[id]-=100
nie ogarniam tego a dokladnie
if(nr_case_itemu)player_dextery[id]-=100
gdzie to wstawic/co z tym zrobic
Użytkownik darus10455 edytował ten post 08.09.2011 16:22
ParadisO
08.09.2011
public reset_skill(id)
za pierwsza klamra
i pod tym
public client_disconnect(id)
za pierwsza klamra
darus10455 08.09.2011
public client_disconnect(id)
{
if(nr_case_itemu)player_dextery[id]-=100
new ent
new playername[40]
get_user_name(id,playername,39)
player_dc_name[id] = playername
player_dc_item[id] = player_item_id[id]
if (player_b_oldsen[id] > 0.0) client_cmd(id,"sensitivity %f",player_b_oldsen[id])
savexpcom(id)
remove_task(TASK_CHARGE+id)
while((ent = fm_find_ent_by_owner(ent, "fake_corpse", id)) != 0)
fm_remove_entity(ent)
player_class_lvl_save[id]=0
loaded_xp[id]=0
}
public reset_skill(id)
{
if(nr_case_itemu)player_dextery[id]-=100
client_print(id,print_chat,"Reset skill'ow")
player_point[id] = player_lvl[id]*2-2
player_intelligence[id] = 0
player_strength[id] = 0
player_agility[id] = 0
player_dextery[id] = 0
BoostRing(id)
BoostStats(id,player_b_extrastats[id])
skilltree(id)
set_speedchange(id)
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
}
ParadisO
08.09.2011
(nr_case_itemu)
zamiast tego wpisujesz nr itemu po =
player_item_id[id]=X
x- nr itemu
darus10455 08.09.2011
jak resetuje staty to mam - 100 w zwinnosc bez tego itemu
odswiezam
odswiezam...
Użytkownik darus10455 edytował ten post 08.09.2011 17:00
ParadisO
10.09.2011
public reset_skill(id)
to ustawione na 0 ?
player_dextery[id] = 0
darus10455 10.09.2011
public reset_skill(id)
{
if(75)player_dextery[id]-=100
client_print(id,print_chat,"Reset skill'ow")
player_point[id] = player_lvl[id]*2-2
player_intelligence[id] = 0
player_strength[id] = 0
player_agility[id] = 0
player_dextery[id] = 0
BoostRing(id)
BoostStats(id,player_b_extrastats[id])
skilltree(id)
set_speedchange(id)
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
}