←  Poradniki, Łatki oraz Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Perk "Działo Orbitalne"

  • +
  • -
MarWit - zdjęcie MarWit 06.09.2011

Posted Image

Jest to perk dodający Działo Orbitalne ( znajduje się tu wideo, sprite oraz dzwieki). Perk niszczy sie po jednym użyciu.

Posted Image

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
Dragonite - zdjęcie Dragonite 06.09.2011

a dal bys jeszcze to do klasy :)
Odpowiedz

  • +
  • -
Ciuchcia:D - zdjęcie Ciuchcia:D 06.09.2011

A umialbys to przerobic na Coda Starego jakby dalo rade ??? Za to dam +++
Odpowiedz

System'ek - zdjęcie System'ek 06.09.2011

+ 4u ;D
Odpowiedz

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 06.09.2011

Nie długo zrobię poradnik jak zrobić to do Cod Mod'a Starego, jutro lub pojutrze powinien się pokazać.
Do klasy też zrobię.

A co do perku, działa i DUŻYYY +

Chociaż brakuje kilku rzeczy:
- DMG jest za silny, od razu zabija. Ja zrobiłbym to, aby dmg zależał od inteligencji gracza.
Aby to zmienić, należy zamienić linjkę
ExecuteHamB(Ham_Killed, i, attacker, 2)
zamienić na tą:
cod_inflict_damage(id, i, 30.0, 0.7);
- Zasięg też powinien zależeć od inteligencji.
Użytkownik radim edytował ten post 06.09.2011 21:17
Odpowiedz

  • +
  • -
MarWit - zdjęcie MarWit 07.09.2011

@UP, niee, zasięgu to nie zmienia , druga sprawa to ten Execute od razu wywołuje śmierć gracz.

Za zasięg odpowiada:

while((i = engfunc(EngFunc_FindEntityInSphere, i, g_fBeamMidOrigin[id], 10000.0)) != 0)  /* To jest zasięg efektu trzesienia ziemi, mozesz zmienic 10000.0 wd. wlasnego uznania*/{
pev(i, pev_classname, className, 32)
if(pev_valid(i) && equal(className, "player")) {
message_begin(MSG_ONE, IonShake, {0,0,0}, i)
write_short(255<<14) //ammount
write_short(10<<14) //lasts this long
write_short(255<<14) //frequency
message_end()
}
//next player in spehre.
continue
}

oraz
while((i = engfunc(EngFunc_FindEntityInSphere, i, g_fBeamMidOrigin[id], 30000.0)) != 0) // Zasięg zadawania obrazen, zmien 30000.0 wd. wlasnego uznania
{
pev(i, pev_classname, className, 32)
if(pev_valid(i) && equal(className, "player") && is_user_connected(i) && is_user_alive(i) && get_user_team(i) != get_user_team(attacker))
ExecuteHamB(Ham_Killed, i, attacker, 2)

continue;
}

Użytkownik MarWit edytował ten post 07.09.2011 13:34
Odpowiedz

  • +
  • -
Dragonite - zdjęcie Dragonite 07.09.2011

zrobil bys jeszcze zeby klasa to miala :) dam ++
Odpowiedz

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 07.09.2011

@up
Klasa dostępna jest pod tym linkiem Klasa SOAR
Odpowiedz

  • +
  • -
matti9410 - zdjęcie matti9410 10.09.2011

Elo dało by rade zrobić tak aby miało zasięg taki jak bomba oraz dawalo takie dmg w zaleznosci od tego jak daleko od tego jestes + co zrobic zeby w sklepie nie można było kupic w ruletce zeby nielosowało i zeby był bardzo zadki np dostaje sie go raz na 100 zabic ? Bo ten jest tak zrobiony ze zabija wszystkich na mapie ;/

A ichyba coś jest nietak bo nie niszczy się po 1 uzyciu ....

dodam ze gdy ktos postawi to dzialko przed koncem rundy i gdy się zakonczy to w nowej rundzie znów ono jest w tym samym miejscu i zabija wszystkich chociaz jest nowa runda .......
Odpowiedz

  • +
  • -
Na 5tyk - zdjęcie Na 5tyk 10.09.2011

On ma się niszczyć po 1 użyciu :)
Odpowiedz

  • +
  • -
matti9410 - zdjęcie matti9410 10.09.2011

No dobra a te błędy że tak powiem to jak naprawic ?
Elo dało by rade zrobić tak aby miało zasięg taki jak bomba oraz dawalo takie dmg w zaleznosci od tego jak daleko od tego jestes + co zrobic zeby w sklepie nie można było kupic w ruletce zeby nielosowało i zeby był bardzo zadki np dostaje sie go raz na 100 zabic ? Bo ten jest tak zrobiony ze zabija wszystkich na mapie ;/


dodam ze gdy ktos postawi to dzialko przed koncem rundy i gdy się zakonczy to w nowej rundzie znów ono jest w tym samym miejscu i zabija wszystkich chociaz jest nowa runda .......

mam jeszcze fajny pomysł żeby w czasie do wybuchu sciemnial sie ekran potem w wybuch oslepial i dawal efekt takiego powielenia obrazu jak ruszasz mysza oraz pisk w tle i fajnei by było zeby lasery odbierały hp np po 5 i przez ten cały czas kiedy lasery dotykają ziemi czesła się ziemia az do wybuchu.

albo zrobic coś ala w Gears of war ze masz pistolet z laserowym celownikiem i tam gdzie byc nacelowal tam by były te promienie ?
Odpowiedz

  • +
  • -
MarWit - zdjęcie MarWit 11.09.2011

@up co ty gadasz..

@matti9410, napisz to w odpowiednim dziale ( scrypting/pluginy )lub rzuc pomysł w oryginalnym temacie ( link na samym początku )
Odpowiedz

M3ntosek - zdjęcie M3ntosek 11.09.2011

U mnie na serwerze kazdy to dostaje wiec straszna lipa wydaje mi sie ze to wogóle nie jest zrobione jak perk tylko umiejetnosc dla wszystkich
Odpowiedz

czyzyk - zdjęcie czyzyk 12.09.2011

perk działa poprawnie w 100%.
Ja go używam i poprawnie działa w 100% możliwe że koliduje się u ciebie z jakimś pluginem i to już wina twojego serwera.
Odpowiedz

  • +
  • -
ToRRent - zdjęcie ToRRent 25.09.2011

Załączam lepszą wersję tego perka :D
Teraz żeby skorzystać z działka wystarczy użyć komendy "useperk" :)

Załączony plik  codperk_dzialoorbitalne.sma   13,39 KB   97 Ilość pobrań
Odpowiedz

  • +
  • -
sharkowy - zdjęcie sharkowy 29.09.2011

Perk sypie error logami.

http://amxx.pl/topic...alko-orbitalne/
Odpowiedz

  • +
  • -
ToRRent - zdjęcie ToRRent 30.09.2011

@up nie sypie xD o czym ty w ogóle mówisz ?
Odpowiedz

piotrek18 - zdjęcie piotrek18 12.03.2013

zróbcie to na klase :D
Odpowiedz