Perk "Działo Orbitalne"
MarWit
06.09.2011
Jest to perk dodający Działo Orbitalne ( znajduje się tu wideo, sprite oraz dzwieki). Perk niszczy sie po jednym użyciu.
Załączone pliki
Ciuchcia:D
06.09.2011
A umialbys to przerobic na Coda Starego jakby dalo rade ??? Za to dam +++
radim
06.09.2011
Nie długo zrobię poradnik jak zrobić to do Cod Mod'a Starego, jutro lub pojutrze powinien się pokazać.
Do klasy też zrobię.
A co do perku, działa i DUŻYYY +
Chociaż brakuje kilku rzeczy:
- DMG jest za silny, od razu zabija. Ja zrobiłbym to, aby dmg zależał od inteligencji gracza.
Aby to zmienić, należy zamienić linjkę
Użytkownik radim edytował ten post 06.09.2011 21:17
Do klasy też zrobię.
A co do perku, działa i DUŻYYY +
Chociaż brakuje kilku rzeczy:
- DMG jest za silny, od razu zabija. Ja zrobiłbym to, aby dmg zależał od inteligencji gracza.
Aby to zmienić, należy zamienić linjkę
ExecuteHamB(Ham_Killed, i, attacker, 2)zamienić na tą:
cod_inflict_damage(id, i, 30.0, 0.7);- Zasięg też powinien zależeć od inteligencji.
Użytkownik radim edytował ten post 06.09.2011 21:17
MarWit
07.09.2011
@UP, niee, zasięgu to nie zmienia , druga sprawa to ten Execute od razu wywołuje śmierć gracz.
Za zasięg odpowiada:
oraz
Użytkownik MarWit edytował ten post 07.09.2011 13:34
Za zasięg odpowiada:
while((i = engfunc(EngFunc_FindEntityInSphere, i, g_fBeamMidOrigin[id], 10000.0)) != 0) /* To jest zasięg efektu trzesienia ziemi, mozesz zmienic 10000.0 wd. wlasnego uznania*/{
pev(i, pev_classname, className, 32)
if(pev_valid(i) && equal(className, "player")) {
message_begin(MSG_ONE, IonShake, {0,0,0}, i)
write_short(255<<14) //ammount
write_short(10<<14) //lasts this long
write_short(255<<14) //frequency
message_end()
}
//next player in spehre.
continue
}
oraz
while((i = engfunc(EngFunc_FindEntityInSphere, i, g_fBeamMidOrigin[id], 30000.0)) != 0) // Zasięg zadawania obrazen, zmien 30000.0 wd. wlasnego uznania
{
pev(i, pev_classname, className, 32)
if(pev_valid(i) && equal(className, "player") && is_user_connected(i) && is_user_alive(i) && get_user_team(i) != get_user_team(attacker))
ExecuteHamB(Ham_Killed, i, attacker, 2)
continue;
}
Użytkownik MarWit edytował ten post 07.09.2011 13:34
matti9410
10.09.2011
Elo dało by rade zrobić tak aby miało zasięg taki jak bomba oraz dawalo takie dmg w zaleznosci od tego jak daleko od tego jestes + co zrobic zeby w sklepie nie można było kupic w ruletce zeby nielosowało i zeby był bardzo zadki np dostaje sie go raz na 100 zabic ? Bo ten jest tak zrobiony ze zabija wszystkich na mapie ;/
A ichyba coś jest nietak bo nie niszczy się po 1 uzyciu ....
dodam ze gdy ktos postawi to dzialko przed koncem rundy i gdy się zakonczy to w nowej rundzie znów ono jest w tym samym miejscu i zabija wszystkich chociaz jest nowa runda .......
A ichyba coś jest nietak bo nie niszczy się po 1 uzyciu ....
dodam ze gdy ktos postawi to dzialko przed koncem rundy i gdy się zakonczy to w nowej rundzie znów ono jest w tym samym miejscu i zabija wszystkich chociaz jest nowa runda .......
matti9410
10.09.2011
No dobra a te błędy że tak powiem to jak naprawic ?
Elo dało by rade zrobić tak aby miało zasięg taki jak bomba oraz dawalo takie dmg w zaleznosci od tego jak daleko od tego jestes + co zrobic zeby w sklepie nie można było kupic w ruletce zeby nielosowało i zeby był bardzo zadki np dostaje sie go raz na 100 zabic ? Bo ten jest tak zrobiony ze zabija wszystkich na mapie ;/
dodam ze gdy ktos postawi to dzialko przed koncem rundy i gdy się zakonczy to w nowej rundzie znów ono jest w tym samym miejscu i zabija wszystkich chociaz jest nowa runda .......
mam jeszcze fajny pomysł żeby w czasie do wybuchu sciemnial sie ekran potem w wybuch oslepial i dawal efekt takiego powielenia obrazu jak ruszasz mysza oraz pisk w tle i fajnei by było zeby lasery odbierały hp np po 5 i przez ten cały czas kiedy lasery dotykają ziemi czesła się ziemia az do wybuchu.
albo zrobic coś ala w Gears of war ze masz pistolet z laserowym celownikiem i tam gdzie byc nacelowal tam by były te promienie ?
Elo dało by rade zrobić tak aby miało zasięg taki jak bomba oraz dawalo takie dmg w zaleznosci od tego jak daleko od tego jestes + co zrobic zeby w sklepie nie można było kupic w ruletce zeby nielosowało i zeby był bardzo zadki np dostaje sie go raz na 100 zabic ? Bo ten jest tak zrobiony ze zabija wszystkich na mapie ;/
dodam ze gdy ktos postawi to dzialko przed koncem rundy i gdy się zakonczy to w nowej rundzie znów ono jest w tym samym miejscu i zabija wszystkich chociaz jest nowa runda .......
mam jeszcze fajny pomysł żeby w czasie do wybuchu sciemnial sie ekran potem w wybuch oslepial i dawal efekt takiego powielenia obrazu jak ruszasz mysza oraz pisk w tle i fajnei by było zeby lasery odbierały hp np po 5 i przez ten cały czas kiedy lasery dotykają ziemi czesła się ziemia az do wybuchu.
albo zrobic coś ala w Gears of war ze masz pistolet z laserowym celownikiem i tam gdzie byc nacelowal tam by były te promienie ?
MarWit
11.09.2011
@up co ty gadasz..
@matti9410, napisz to w odpowiednim dziale ( scrypting/pluginy )lub rzuc pomysł w oryginalnym temacie ( link na samym początku )
@matti9410, napisz to w odpowiednim dziale ( scrypting/pluginy )lub rzuc pomysł w oryginalnym temacie ( link na samym początku )
M3ntosek 11.09.2011
U mnie na serwerze kazdy to dostaje wiec straszna lipa wydaje mi sie ze to wogóle nie jest zrobione jak perk tylko umiejetnosc dla wszystkich
czyzyk 12.09.2011
perk działa poprawnie w 100%.
Ja go używam i poprawnie działa w 100% możliwe że koliduje się u ciebie z jakimś pluginem i to już wina twojego serwera.
Ja go używam i poprawnie działa w 100% możliwe że koliduje się u ciebie z jakimś pluginem i to już wina twojego serwera.
ToRRent
25.09.2011
Załączam lepszą wersję tego perka
Teraz żeby skorzystać z działka wystarczy użyć komendy "useperk"
codperk_dzialoorbitalne.sma 13,39 KB 97 Ilość pobrań
Teraz żeby skorzystać z działka wystarczy użyć komendy "useperk"
codperk_dzialoorbitalne.sma 13,39 KB 97 Ilość pobrań