←  Dyskusje

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Nowe słuchawki

Zablokowany

  • +
  • -
Muzzi - zdjęcie Muzzi 05.09.2011

Witam, chciałbym sobie kupić nowe słuchawki, te które teraz używam to Plantronics GameCom 367 z mikrofonem FV. Mam już je jakiś czas, lecz pora na zmiany. Chciałbym kupić słuchawki ale nie znam się na nich tak dobrze, prosiłbym o pokierowanie co i jak, będę wdzięczny.
Cena około 100 - 150 zł Coś w ten deseń. Słuchawki mają być do gry jak i do muzyki, najlepiej aby mikrofon był schowany jak w tych które teraz posiadam, chciałbym aby one jakoś wyglądały, aby można było z nimi do ludzi wyjść ;)

Pozdrawiam Muzzi
Odpowiedz

Gość_brutalny tampon_* 06.09.2011

ja ma takie jak Ty i mi wystarczają. W takiej cenie kupisz słuchajki o porównywalnej jakości i parametrach, więc nie wiem czy jest sens zmieniać. Jak już chcesz zmieniać to na lepsze (co wiąże się z wyższą ceną) :)
Odpowiedz

  • +
  • -
Muzzi - zdjęcie Muzzi 06.09.2011

Wiesz dlaczego je zmieniam ? Rozwaliły mi się, a to moje drugie słuchawki jeżeli chodzi o taką cene. Poprzednie miałem aż 2 lata. Te rozwaliły mi się po ~1 roku.
A gwarancja czegoś takiego pewnie nie obejmie..
No nic, czekam co Ciekawego mi polecicie. ;)

Znalazłem coś ciekawego ;)
http://allegro.pl/sl...98.html#gallery
Użytkownik Muzzi edytował ten post 06.09.2011 13:49
Odpowiedz

ogury - zdjęcie ogury 06.09.2011

http://www.techfanat...-krok-po-kroku/
Polecam lekturę.
Creative Aurvana Live! + Micro, lub
Creative Tactic 3D Alpha (Jedne z dwóch udanych creativa, w zestawie masz też kartę dźwiękową nie najgorszej jakości)
Koss UR+40 + Micro
Co do microfonu, to: Zalman ZM-MIC1.
Odpowiedz

  • +
  • -
BaQStiC - zdjęcie BaQStiC 06.09.2011

Sennheiser HD201 chyba najlepsza firma produkujaca sluchawki Hi-Fi.
Koss tez bardzo dobra wiec wybor miedzy tymi dwiema firmami... oczywiscie sluchawki bez micro takze micro osobno.
Odpowiedz

Gość_brutalny tampon_* 06.09.2011