←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[DEDYK] - Counter-Strike's [DIABLOMOD]

Zablokowany

  • +
  • -
Magson - zdjęcie Magson 03.09.2011

Wersja Amx'a 1.8.1 Linux
DiabloMOD_5.9l

L 09/03/2011 - 18:51:08: Log file started (file "cstrike/addons/amxmodx/logs/diablo.log") (game "cstrike") (amx "1.8.1.3711")
L 09/03/2011 - 18:51:08: 09/03/2011 - 18:51:08 ### MAPA: de_dust2 ###
L 09/03/2011 - 18:51:17: Error on Table query: Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2)
L 09/03/2011 - 18:51:17: Could not connect to SQL database.


Modules.ini - Włączone co potrzeba



Problem polega na połączeniu się do bazy danych. Uwierzcie mi, że nie od dziś stawiam Diablo Mody, nie jestem początkującym ale tu zaś mam postawiony serwer na serwerze dedykowanym przez Linuxa. Próbowałem wszystkich dostępnych możliwie pomysłów i nic, nie mogę się połączyć. Nie wiem co jest nie tak, bazę mam na "localu"
Odpowiedz

  • +
  • -
glut - zdjęcie glut 04.09.2011

pokaż zawartość sql.cfg :)
Odpowiedz

  • +
  • -
KariiO - zdjęcie KariiO 04.09.2011

"Miczu pomóż :>" - dobre :D
modules i tak też pokaż.
Odpowiedz

  • +
  • -
G[o]Q - zdjęcie G[o]Q 04.09.2011

ty chyba nie wiesz o co prosisz

modules tu nie ma nic do rzeczy powtarzam to juz ktorys ze amxx najnowszy sam sobie włącza moduły a jesli nawet by był z nimi błąd to byl by on w logach

w sql.cfg nie daje sie danych do sql

powiedz raczej czy dodales zezwolenie do zewnetrznych hostow dla servera no chyba ze baze masz na dedyku to pewnie zle dane wpisales mozesz pokazac cvary od diablo
Odpowiedz

  • +
  • -
Misiaczek ;c - zdjęcie Misiaczek ;c 04.09.2011

userowi dałeś host "localhost" czy może "127.0.0.1" ? sprawdz sobie i taki wpisz w diablo...
Odpowiedz

  • +
  • -
KariiO - zdjęcie KariiO 05.09.2011

ty chyba nie wiesz o co prosisz

modules tu nie ma nic do rzeczy powtarzam to juz ktorys ze amxx najnowszy sam sobie włącza moduły a jesli nawet by był z nimi błąd to byl by on w logach