L 09/03/2011 - 16:27:48: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_partyzant.amxx")
L 09/03/2011 - 16:27:48: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cod_get_user_intelligence")
L 09/03/2011 - 16:27:48: [AMXX] [0] codclass_partyzant.sma::Damage (line 39)
L 09/03/2011 - 16:27:48: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 09/03/2011 - 16:27:48: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 09/03/2011 - 16:27:48: [AMXX] [0] QTM_CodMod.sma::PobierzInteligencje (line 1585)
L 09/03/2011 - 16:27:48: Unhandled dynamic native error
Kod Partyzanta:
public Damage(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);
new exp = 5;
new getexp = cod_get_user_intelligence(idattacker, 1, 1); // 39 linijka
new bonusexp = getexp/10;
new finalexp = exp+bonusexp;
if(!is_user_connected(idattacker) || get_user_team(id) == get_user_team(idattacker))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(ma_klase[idattacker] && random_num(1, 9) == 1)
{
client_cmd(id, "drop");
cod_set_user_(idattacker, cod_get_user_(idattacker)+finalexp);
if(is_user_connected(idattacker))
ColorChat(idattacker, TEAM_COLOR, "[Partyzant]^x01 Otrzymales^x04 %d^x01 EXPa za wyrzucenie broni.", finalexp);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
QTM_CodMod:
public PobierzInteligencje(id, inteligencja_zdobyta, inteligencja_klasy, inteligencja_bonusowa)
{
new inteligencja;
if(inteligencja_zdobyta) // linijka 1585
inteligencja += inteligencja_gracza[id];
if(inteligencja_bonusowa)
inteligencja += bonusowa_inteligencja_gracza[id];
if(inteligencja_klasy)
inteligencja += inteligencja_klas[klasa_gracza[id]];
return inteligencja;
}
Za pomoc +, dzięki z gory.
Użytkownik Aleksiej edytował ten post 03.09.2011 15:46