Jak wywalić przedmioty 1/1 z broni maszyno...
LucKy_skiLL
01.09.2011
Gdy ktoś na serwerze będzie miał item 1/1 z m4 to nie ma gry, chciałbym zmienić to w ten sposób aby z broni automatycznych np. ak itp. można by było dostać max. 1/3
LucKy_skiLL
01.09.2011
Proszę, ale jak mozesz to napisz jak to zrobiłeś, bo ja nie chce aby to za mnie robiono, tylko chce się tego nauczyc ;]
Użytkownik LucKy_skiLL edytował ten post 02.09.2011 09:53
Użytkownik LucKy_skiLL edytował ten post 02.09.2011 09:53
dog_1
01.09.2011
player_b_m4master[id] = random_num(3,8)
Będzie losować item z zakresu od 3 do 8.
Teraz wystarczy tylko zajrzeć do public upgrade_item zmienić funkcję na
if(player_b_m4master[id]>0)
{
if(player_b_m4master[id]>6) player_b_m4master[id]-=random_num(0,2)
else if(player_b_m4master[id]>3) player_b_m4master[id]-=random_num(-1,1)
}
Powinno grać.
Użytkownik dog_1 edytował ten post 01.09.2011 21:48
LucKy_skiLL
01.09.2011
Zmieniłem sobie we wszystkich broniach na random_num(3,8) a to
Zmienić na to:
Analogicznie robić z ak, m3 itp. ?
if(player_b_m4master[id]>0)
{
if(player_b_m4master[id]>5) player_b_m4master[id]-=random_num(0,2)
else if(player_b_m4master[id]>2) player_b_m4master[id]-=random_num(0,1)
else if(player_b_m4master[id]>1) player_b_m4master[id]-=random_num(-1,1)
}
Zmienić na to:
if(player_b_m4master[id]>0)
{
if(player_b_m4master[id]>6) player_b_m4master[id]-=random_num(0,2)
else if(player_b_m4master[id]>3) player_b_m4master[id]-=random_num(-1,1)
}
Analogicznie robić z ak, m3 itp. ?
Stachuu :D ??
02.09.2011
to nie tu w award_item(id) trzeba
czyli masz juz dobrze
Użytkownik Stachu123 edytował ten post 02.09.2011 05:55
czyli masz juz dobrze
Użytkownik Stachu123 edytował ten post 02.09.2011 05:55
dog_1
02.09.2011
Tak, tak w award_item, tam gdzie jest losowanie itemu oraz jego moc.
A przy ulepszaniu naszła mnie nowa myśl i chyba lepsza
Ponieważ gdy wylosujemy item o wartości 8 to 8>5 i będzie go sukcesywnie zniżać o wartość 1 aż do 5>5, Równanie to jest nieprawdziwe więc przechodzi do następnej linijki i sprawdza 5>3, czyli tutaj dalej zmienia wartość itemu albo i nie, jeżeli wylosuje się 0. Dochodzimy do 3>3, przechodzimy do następnej linijki mamy 3>2 i tutaj zmniejsza się o wartość jedynie 0 czyli nic niżej nie zejdzie.
I tak do reszty itemów, a że Lucky napisał coś o nauce to chyba dobrze wytłumaczyłem
Użytkownik dog_1 edytował ten post 02.09.2011 09:00
A przy ulepszaniu naszła mnie nowa myśl i chyba lepsza
if(player_b_m4master[id]>0)
{
if(player_b_m4master[id]>5) player_b_m4master[id]-=random_num(1,1)
else if(player_b_m4master[id]>3) player_b_m4master[id]-=random_num(0,1)
else if(player_b_m4master[id]>2) player_b_m4master[id]-=random_num(0,0)
}
Ponieważ gdy wylosujemy item o wartości 8 to 8>5 i będzie go sukcesywnie zniżać o wartość 1 aż do 5>5, Równanie to jest nieprawdziwe więc przechodzi do następnej linijki i sprawdza 5>3, czyli tutaj dalej zmienia wartość itemu albo i nie, jeżeli wylosuje się 0. Dochodzimy do 3>3, przechodzimy do następnej linijki mamy 3>2 i tutaj zmniejsza się o wartość jedynie 0 czyli nic niżej nie zejdzie.
I tak do reszty itemów, a że Lucky napisał coś o nauce to chyba dobrze wytłumaczyłem
Użytkownik dog_1 edytował ten post 02.09.2011 09:00